Шкільний портал
Неділя, 22.07.2018, 14:53
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [15]
Підручники та посібники [72]
Розробки уроків [395]
Виховні заходи [46]
Реферати [0]
Презентації [28]
Навчальне відео. [65]
Інше [102]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Конкурс "Знай наших!" [0]
Натисніть, щоб переглянути матеріали конкурсу
Конкурс "Педагог-новатор" [509]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи сподобалось Вам КА ПЗНО?
Всього відповідей: 2494
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 2
Користувачів: 3
hserg1962, svetlana1963ri, grechkavladimir19
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 866
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 86 87 »

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 192

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Позакласний захід (живий квест) з біології людини  «Готуємо агента 008»

Живий квест розрахований на учнів 8 класу, він побудований за темою  «Опорно-рухова система» . Квест пропонує достатню кількість різноманітних завдань, які дозволяють застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, отримувати навички командної роботи та закріпити знання з вивченої теми.

Живий квест, як одна з нових форм позашкільної роботи, сприяє розвитку пізнавальної активності учнів на уроках та зацікавленості саме цим предметом. стандартних ситуаціях, отримувати навички командної роботи та закріпити знання з вивченої теми.

Виховні заходи | Переглядів: 21 | Завантажень: 9 | Додав: Ростислав | Дата: 12.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 191

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок з хімії для 11 класу «Нафта. Склад, властивості, застосування нафти.»

Урок «Нафта. Склад, властивості, застосування нафти.» є інтегрованим (хімія, історія, географія). Проведення уроку нетрадиційне, передбачає обмін соціальними ролями «учитель-учень

Розробки уроків | Переглядів: 11 | Завантажень: 4 | Додав: Ростислав | Дата: 12.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 190

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Використання найпростіших формул в Excel. Інформатика, 10 та 7 клас (за новою програмою). Авторська розробка майстер-класу

Дана розробка майстер-класукорисна для вчителів, що викладають уроки інформатики у 10 (стара програма) та 7 класі (за новою програмою) при вивченні уроку «Найпростіші формули в Excel»

Підручники та посібники | Переглядів: 17 | Завантажень: 3 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 189

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку з української літератури для учнів 7 класу на тему «Володимир Івасюк. Відомий український поет і композитор. Пісенна творчість. Пісня “Червона рута”».

Оновленою програмою української літератури пропонується вивчення пісенної творчості відомого українського поета і композитора Володимира Івасюка. Саме в цьому конспекті поданий матеріал для учнів 7 класу про цю талановиту людину. Пісні митця сприяли відродженню національної самосвідомості та патріотичних почуттів.

Розробки уроків | Переглядів: 17 | Завантажень: 3 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 188

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

«Науково-дослідницька робота як стимул саморозвитку особистості  учня і вчителя». Географічний майданчик як творча лабораторія учителя й учня.

 

Метою вивчення географії у сучасній школі є не тільки формування у  школярів географічної картини світу, а й розвиток просторового уявлення про земну поверхню, вміння орієнтуватися у сучасних подіях, що відбуваються навколо нас, розвиток науково-дослідницьких здібностей. Сучасна географічна освіта вимагає від учителя виховання дбайливих господарів Землі, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища.

 

 

Інше | Переглядів: 14 | Завантажень: 4 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 187

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Вплив рослин-медоносів на життя бджіл. Дослідження.

 

Природа завжди дивує нас розмаїттям рослинного та тваринного світу, і все в ній тісно пов’язане між собою.

Взаємозв'язок  між  рослинами, тваринами та комахами настільки тісний, що вони не можуть існувати в природі один без одного. Прикладом такого взаємозв’язку є бджоли медоноси.

 

Метою мого дослідження було встановити взаємозв’язок між рослинами медоносами Полісся та життям бджіл.. Адже у кожній окремо взятій місцевості ростуть певні види цих рослин, які за рахунок неодночасного цвітіння дають можливість забезпечувати бджіл кормом протягом цілого року. Щоб встановити взаємозв’язок між життям медоносних бджіл і рослинами своєї місцевості я провела слідуючі спостереження.

 

Інше | Переглядів: 20 | Завантажень: 5 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 186

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Інтегрований урок з французької мови та зарубіжної літератури «Le voyage a travers le conte «Le Petit Prince» (Подорож у казку «Маленький принц»). 8 клас.

В інтегрованому уроці наведено конкретні приклади завдання міждисциплінарної спрямованості з метою формування основних компетентностей учнів.

Вибір інтегрованого уроку з французької мови та зарубіжної літератури дозволив розширити освітні та виховні можливості двох навчальних предметів. Знання, отримані на уроках літератури, допомогли учням успішніше справлятися з практичними завданнями на французькій мові. Використання технологій, прийомів і форм роботи різного характеру діяльності і різного ступеня складності (рольова гра, бесіда, «Мікрофон», творче завдання), забезпечило мотивацію навчання, сприяло тому, щоб діяльність учнів на уроці носила пошуковий характер, розвивала їх творчу активність, навички роботи в парах і групах. На уроці відпрацьовувалися всі види мовленнєвої діяльності: говоріння, читання, аудіювання, письма. Нетрадиційна форма проведення уроку, використання аудіоматеріалу, презентації, інсценування уривків сприяли розвитку емоційного сприйняття навчального матеріалу.

Розробки уроків | Переглядів: 27 | Завантажень: 6 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 185

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Додатні та від’ємні числа. Число нуль. Математика. 6 клас

 

Урок «Додатні та від’ємні числа. Число нуль» розроблений для учнів 6 класу. Містить як і узагальнюючі нотки матеріалу за І семестр, так і ознайомлення учнів з новою темою. Формує уявлення про додатні та від’ємні числа, розвиває уміння класифікувати числа, виховує патріотичну свідомість шляхом розширення знань про природу країни.

Сподіваюсь, що матеріал буде для Вас корисним.

Хотілось би акцентувати увагу на частину під назвою «Актуалізація опорних знань», яка містить математичний ланцюжок. Як на мене, то подібний запис до зошиту числа і класна робота є досить цікавим. І дітям подобається. Перевірено на практиці

Розробки уроків | Переглядів: 22 | Завантажень: 5 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 184

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Урок-казка «Числа першого десятка». Дошкільний підрозділ, для дітей 5-ти років. Логіко-математичний розвиток.

Казки вигадані про дітей даної групи. Дітям цікаво безпосередньо брати участь у пригодах героїні історії, допомагати їй у подоланні перешкод. У такій формі краще засвоюють уміння усно лічити в межах 10.

Казка ще не чувана, для дітей цікава форма подачі матеріалу, легка і доступна, допомагає розвивати уяву, фантазію, мовлення дітей та розвиває логіко-математичні здібності.

Розробки уроків | Переглядів: 22 | Завантажень: 5 | Додав: Ростислав | Дата: 08.07.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 183

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Інтегрований урок з природознавства та трудового навчання. 3 клас. Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи.

На уроці використано нові інтерактивні вправи: «Намалюй відповідь», веббінг «Значення хвойних рослин»», в якому було використано схеми, малюнки, рисунки. Саме ці інтерактивні вправи дають можливість доступніше, простіше, швидше, цікавіше зрозуміти і  запам’ятати важкий матеріал. Актуальність даного матеріалу в тому, що це новий підхід до вивчення даної теми. На уроці передбачено багато групової роботи під час, якої діти краще засвоюють матеріал. QR-код – це захоплюючий, новий, сучасний прийом вивчення матеріалу, який слід використовувати в педагогічній діяльності.

Розробки уроків | Переглядів: 28 | Завантажень: 7 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2018 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2018