Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 15:18
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Інше

Педагогічний проект та розробка інтерактивної  гри – тренінгу «Екологічна грамотність споживача». Біологія, екологія, основи споживчих знань
[ · Скачати дистанційно (2 МБ) ] 02.07.2018, 10:08

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 119

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Педагогічний проект та розробка інтерактивної  гри – тренінгу «Екологічна грамотність споживача». Біологія, екологія, основи споживчих знань. 11 клас 

Інтерактивна гра «Екологічна грамотність споживача»  допоможе учням:

  • ознайомитися зі складовими компонентами екологічно грамотного споживання товарів;
  • ознайомитися з екомаркуванням  різних товарів;
  • підвищити свій рівень знань про товарні знаки, розміщені  на етикетках товарів;
  • поглибити знання про маркування виробів із  полімерних матеріалів;
  • виявити відсутність або присутність у товарах  харчової промисловості харчових добавок;
  • сформувати екологічний спосіб мислення й споживання;
  • розвивати  вміння аналізувати інформацію,  яка міститься на етикетках товарів;
  • розвивати грамотну споживчу поведінку і культуру;
  • вміти передбачати  можливу шкоду для довкілля  від використання  певних товарів

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Категорія: Інше | Додав: Ростислав | Теги: споживач, екомаркування, екологічна грамотність, харчові добавки, Товарний знак, етикетка
Переглядів: 818 | Завантажень: 317 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024