Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 15:52
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Інше

Семінар-практикум «Використання ІКТ у роботі над мовленнєво-комунікативним розвитком дітей»
[ · Скачати дистанційно (380 Мб) ] 18.06.2016, 19:47

Матеріал № 08

Назва матеріалу: Семінар-практикум  «Використання ІКТ  у  роботі над мовленнєво-комунікативним  розвитком дітей»

 

Дана робота розглядає специфіку інформаційно-комунікаційних технологій як продуктивного засобу модернізації дошкільної освіти.

Вивчає  протиріччя процесу впровадження електронних засобів у педагогічний процес. Знайомить із зразками планування роботи ДНЗ в умовах інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

Окреслює стратегічні лінії впровадження ІКТ у навчально-виховний процес, а саме освітню лінію «Мовлення дитини».

Вивчає позиції інформаційних технологій як перспективного засобу корекційно-розвивальної  роботи з дітьми, що мають порушення мови.

Педагоги дошкільних закладів нині стурбовані тим, що з року в рік серед вихованців збільшується кількість дітей у яких ЗНМ ускладнений ЗПР. Тож проблема пошуку найоптимальніших шляхів корекції недоліків мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку має нині актуальне теоретичне і практичне значення. Ця проблема спонукає вихователів , вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів до використання у роботі якісно нових сучасних засобів, що дадуть змогу підвищити ефективність корекційно-розвивальної роботи , зокрема – комп’ютерних технологій.

Інтерес дітей до комп’ютера надзвичайно великий, і справа дорослих, обернути його в корисне русло. Будь –яка педагогічна технологія – це інформаційна технологія, оскільки основу технологічного процесу навчання, складає отримання і перетворення інформації. Комп’ютерні технології – це потужний інструмент для отримання дитиною найрізноманітнішої інформації, ефективний засіб підвищення інтересу до навчання, а також мотивації, наочності, науковості. ІКТ здатні оживити важкий і тривалий корекційний  процес за рахунок новизни, реалістичності і динамічності зображення, використання анімованих зображень, відео матеріалів, аудіозаписів .

 

Пропонуємо переглянути відео, надіслані на конкурс.

Щоб  завантажити це відео, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/lEvMwKa8sbqRU

 

Щоб  завантажити це відео, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/a5dB_Jyvsbm8V

 

 

 

Щоб  завантажити додатки 5, 6, 8, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/_VaciLuHsbm4F

 

Щоб переглянути чи завантажити інші матеріали семініра-практикума, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/XR-jtoDRsbqYX

 
Категорія: Інше | Додав: Ростислав | Теги: ККДНЗ №230, конкурс, розвиток дітей, педагог-новатор, семінар-практикум, мовленнєво-комунікативний, використання, ІКТ
Переглядів: 1530 | Завантажень: 350 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 xleopoldx • 18:35, 22.08.2016
Все очень интересно и красочно. Узнал очень много нового о формах работы с детьми в детском саду. Хотел бы, чтобы мой ребенок посещал такой детский сад. Уверен, что это поможет в развитии мышления и речи детей. Большое спасибо за проделанную работу.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024