Шкільний портал
Середа, 24.04.2024, 22:57
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок алгебри і початків аналізу у 10 класі з теми «Графік рівняння з двома змінними»
[ · Скачати дистанційно (6 МБ) ] 22.06.2017, 07:28

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 02

Назва матеріалу:

Урок алгебри і початків аналізу у 10 класі з теми «Графік рівняння з двома змінними»

Урок проведено у 10-А класі, де математика викладається за профільним рівнем, з використанням стратегії технології «Нові інформаційні технології навчання».

При проведенні уроку використані комп’ютери, мультимедійний проектор, програми динамічної математики GeoGebra, Advanced Grapher, програма Power Point, засоби опрацювання графічних зображень.

Під час проведення актуалізації опорних знань було використано підготовлені здібними учнями заздалегідь (як домашнє завдання, що будо запропоноване за тиждень до вказаного уроку) мультимедійні презентації, підбірки малюнків, збережені зображення графіків функцій і рівнянь у вигляді  файлів програм Advanced Grapher, GeoGebra, пояснення до яких давали самі учні, допомагаючи іншим повторити навчальний матеріал.

Результатом роботи на уроці стало те, що всі учні засвоїли вказаний матеріал, про що свідчили результати самостійної роботи, проведеної на наступному занятті.

Крім того, десятикласники отримали чергове підтвердження тому, що комп’ютер – це перш за все потужний засіб для одержання нових знань з основ наук, а не лише іграшка чи пристрій для спілкування та мультимедійний програвач.

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1127 | Завантажень: 336 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024