Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 14:56
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Зошит для практичних робіт з історії 8 клас
[ Викачати з сервера (4.65 Mb) ] 22.06.2017, 07:33

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 03

Назва матеріалу:

Зошит для практичних робіт з історії 8 клас

Зошит призначений для використання на уроках практичних занять і містить завдання, які активізують пізнавальну діяльність школярів, сприяють систематизації та ефективному засвоєнню навчального матеріалу та відпрацюванню навчальних вмінь учнів, застосовуючи їх на практиці.

В процесі навчання має місце використання таких видів стимуляції пізнавального інтересу: Стимуляція за допомогою змісту навчального матеріалу: новизна змісту, оновлення вже засвоєних знань, історичний аспект шкільних знань, нагальна практична необхідність в знаннях для життя, показ учням сучасних наукових досягнень. Зошит призначений для використання на уроках практичних занять і містить завдання, які активізують пізнавальну діяльність школярів, сприяють систематизації та ефективному засвоєнню навчального матеріалу та відпрацюванню навчальних вмінь учнів, застосовуючи їх на практиці.

Актуальність матеріалу, полягає у тому, що історія як навчальний предмет відіграє значну роль у розвитку особистості, розвиває учнівську допитливість та уяву, надихає ставити запитання та отримувати відповіді щодо минулого свого краю, своєї держави, Європи та світу в цілому. Історія допомагає школярам ідентифікувати себе як громадян України, усвідомлювати складність зв’язку сьогодення з минулим, сприймати культурне розмаїття суспільств, підготуватися до життя в складному сучасному світі.

 

 
 
 
 
Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 8891 | Завантажень: 5601 | Рейтинг: 4.0/16
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024