Шкільний портал
Четвер, 22.08.2019, 21:46
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3116
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок - комп’ютерна  гра Конспект уроку плюс презентація
[ · Скачати дистанційно (50 МБ) ] 22.06.2017, 07:41

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 09

Назва матеріалу:

Урок - комп’ютерна  гра Конспект уроку плюс презентація

Навчальний предмет. Природознавство 1 клас

Розділ. Світ неживої природи.

Тема. Вода. Властивості. Значення

Урок-підсумок.

Урок створений у вигляді комп’ютерної гри, проводиться у комп’ютерному класі. Учні працюють у малих групах ( парах). Форма уроку: комп’ютерна гра «Подорож маленької краплинки», що дає можливість учням в ігровій формі систематизувати набуті знання, попрацювати на проблемами регіону.

Методики, інтерактивні методи:

•           технологія розвивального навчання (Д.Б.Ельконін – В.В. Давидов);

•           ІКТ;

•           інтерактивні методи навчання.

Використання 1КТ на уроці : мультимедійна презентація

Необхідне забезпечення: комп’ютери, мультимедійний проектор, екран.

Урок створений за новою програмою, направлений на формування ключових компетентностей згідно з новим Державним стандартом

Формувати в учнів ключові компетентності:

  • вміння вчитися – організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця;
  • загальнокультурну компетентність – дотримуватись норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися у контексті змісту;
  • громадянську компетентність - знати свої права та обов’язки; бережливо ставитись до природи;
  • здоров’язбережувальну компетентність – дбайливо ставитись до свого здоров’я; усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність;
  • соціальні компетентності – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність – вивчати та використовувати можливості комп’ютера для пошуку, збору та збереження інформації.

Формувати в учнів предметні компетентності:

  • навчальну: формувати поняття: стан води, властивості води;
  • розвивальну: розвивати навички спостереження; вміння порівнювати, знаходити спільні та відмінні ознаки,  вимірювати, класифікувати;
  • виховну: сприяти  розвитку вмінь працювати у малих групах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 709 | Завантажень: 86 | Рейтинг: 4.2/6
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2019