Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 10
Назва матеріалу:
Розробка конспекту уроку з природознавства у 3 класі «Тварини. Різноманітність тварин».
Урок побудований у формі квесту, де учні, кидаючи кубик і рухаючись ігровим полем, отримують завдання і виконують їх у групах. Завдання мають різноплановий характер: ребуси, підготовка короткої доповіді, пазли, перегляд презентації, інтерактивні онлайн-вправи, вправи на розвиток критичного мислення. Протягом уроку кожен з учнів здайснюєсамооцінювання за допомогою візуальної картки. Новий матеріал учні засвоюють паралельно у групах (кожна група – свою підтему), а потім здійснюють взаємообмін інформацією.
Використані форми, методи і прийоми є актуальними у сучасній педагогіці й методиці викладання у початковій школі. Вправа «Барон Мюнхгаузен» навчає учнів спростовувати хибні твердження, наводячи вагомі аргументи. Вправа «Я знаю 5» спрямована на розвиток умінь добирати в умовах обмеженого часу видові назви до родового поняття. Вправа «6 капелюхів» сприяє розвитку мовлення та критичного мислення. Робота з інтерактивною дошкою забезпечує динамічність уроку та позитивну мотивацію до навчальної діяльності.
Форма квесту є маловикористовуваною на уроках початкової школи. Вірш для емоційного налаштування, текст і відео фізхвилинки написані автором уроку. Інтерактивна вправа (на платформі LearningApps) створена також власноруч. Презентація містить внутрішні посилання, що дає змогу переміщуватися слайдами відповідно до обраної тематики. Учні працюють у групах із бездротовими мишками.
|