Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 11:19
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 632
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 3
Користувачів: 1
Ростислав
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

План-конспект уроку інформатики на тему:  Практична робота №9  «Створення програми з кнопками  та написами в середовищі Lazarus»
[ Викачати з сервера (107.3 Kb) ] 28.06.2017, 22:25

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 105

Назва матеріалу:

План-конспект уроку інформатики на тему:  Практична робота №9  «Створення програми з кнопками  та написами в середовищі Lazarus»

На уроці учні повинні повторити, глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування», узагальнити його і систематизувати. Цей урок є підсумковим з даної теми. Для  встановлення рівня засвоєння учнями  знань і вмінь з даної теми використовуються хмарні сервіси: Prezi.com, learningapps.org, padlet.com, decodeit.ru, blogger.com, Kahoot! 

Сьогоднішнього учня не зацікавити вивченням предмета, використовуючи лише підручник і зошит. День за днем зростає потреба в застосуванні ефективних засобів навчання, які допоможуть підвищити представлення навчального матеріалу, зацікавити учнів, підвищити їх мотивацію до вивчення предмета, стимулювати розумову діяльність і розвивати творчий потенціал. Такий учень вимагає переходу до нової форми діяльності вчителя: організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів, відкриття ними нових знань і способів дій, тобто до активної діяльності учнів на уроці (і не тільки інформатики) з іншими суб'єктами та об'єктами навчальної діяльності, створення і використання дидактичних матеріалів нового покоління, якими і є хмарні сервіси.

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1902 | Завантажень: 226 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 4.2/80
Всього коментарів: 4
avatar
0
1 Марія Драна • 15:42, 09.07.2017
Навчання по новому! up
avatar
0
2 teacher19inf • 18:23, 10.07.2017
Дружба смартфона та мотивації на уроці. Цікаво.
avatar
0
3 Анонімно • 17:01, 15.07.2017
Актуальний урок. Обов'язково скористаюся матеріалами Вашого блогу.
avatar
0
4 veselanauka1 • 17:14, 15.07.2017
Продумані форми і методи роботи на уроці.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024