Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 110
Назва матеріалу:
Розробка уроку англійської мови у 5 класі за підручником А. Несвіт на тему «Їжа. Похід у кафе».
Даний урок є комбінованим уроком, спрямованим на формування комунікативної та соціокультурної компетентності учнів. В ході уроку використані різноманітні методи та прийоми: робота в групах, робота на картках, які містять різнорівневі завдання, моделювання ситуації, перегляд та обговорення відео. На початку створена атмосфера лондонського кафе з відповідним музичним супроводом,предметами інтер’єру. Учням було запропоновано розподілитися на групи та змоделювати ситуацію у кафе. Даний вид роботи актуалізує знання лексики, отримані в 4 класі, сприяє формуванню комунікативної та соціокультурної компетентності учнів, а його наближеність до життя мотивує до вивчення англійської мови. В ході уроку, спостерігаючи за мовним матеріалом, учні залучаються до самостійного виведення правила, що сприяє розвитку логічного мислення, кращому запам’ятовуванню матеріалу. Картки з різнорівневими завданнями дозволяють здійснювати контроль, залучаючи учнів, що мають різний рівень навчальних досягнень. Для вдосконалення комунікативних умінь використано метод «мікрофон».
Для розвитку навичок аудіювання використано матеріали навчального сайту BBCLerningEnglishhttps://www.youtube.com/watch?v=xWVbSX8QVNI&list=RDxWVbSX8QVNI#t=7
Учні вивчили нові ідіоми, збагативши цим своє мовлення.Проведено фізкультхвилинку з використанням матеріалівGenkiEnglish, що забезпечило фізичне та емоційне розвантаження учнів . Мультимедійна презентація, створена вчителем, використана відповідно до санітарно-гігієнічних вимог, сприяє унаочненню уроку та створенню необхідної емоційної атмосфери. Крім того в ході даного уроку продемонстрована робота учнів із учительським сайтом, що забезпечує можливість учнів здійснювати дистанційне навчання. Перед учнями стояло завдання – пройти підсумковий тест на сайті вчителя https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-PByGdDjXTvv88EZdlGzYEDUjg3jeC1WR6o9EP3F5mkmyMQ/viewform , результати якого були виведені на екран та проаналізовані.
Домашнє завдання диференційоване. Запропоновано посилання на сайт вчителя у розділі «Учнівський щоденник», де учні мають змогу ознайомитися з домашнім завданням та коментарями до нього.
|