Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 12:13
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розробка уроку англійської мови у 5 класі за підручником А. Несвіт на тему «Їжа. Похід у кафе».
[ · Скачати дистанційно (16 МБ) ] 28.06.2017, 22:28

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 110

Назва матеріалу:

Розробка уроку англійської мови у 5 класі за підручником А. Несвіт на тему «Їжа. Похід у кафе».

Даний урок є комбінованим уроком,  спрямованим на формування комунікативної та соціокультурної компетентності учнів. В ході уроку використані різноманітні методи та прийоми: робота в групах, робота на картках, які містять різнорівневі завдання, моделювання ситуації, перегляд та обговорення відео. На початку створена атмосфера лондонського кафе з відповідним музичним супроводом,предметами інтер’єру. Учням було запропоновано розподілитися на групи та змоделювати ситуацію у кафе. Даний вид роботи актуалізує знання лексики, отримані в 4 класі, сприяє формуванню комунікативної та соціокультурної компетентності учнів, а його наближеність до життя мотивує до вивчення англійської мови. В ході уроку, спостерігаючи за мовним матеріалом, учні залучаються до самостійного виведення правила, що сприяє розвитку логічного мислення, кращому запам’ятовуванню матеріалу. Картки з різнорівневими завданнями дозволяють здійснювати контроль, залучаючи учнів, що мають різний рівень навчальних досягнень. Для вдосконалення комунікативних умінь використано метод «мікрофон».

Для розвитку навичок аудіювання використано матеріали навчального сайту BBCLerningEnglishhttps://www.youtube.com/watch?v=xWVbSX8QVNI&list=RDxWVbSX8QVNI#t=7

Учні вивчили нові ідіоми, збагативши цим своє мовлення.Проведено фізкультхвилинку з використанням матеріалівGenkiEnglish, що забезпечило фізичне та емоційне розвантаження учнів . Мультимедійна презентація, створена вчителем, використана відповідно до санітарно-гігієнічних вимог, сприяє унаочненню уроку та створенню необхідної емоційної атмосфери. Крім того в ході даного уроку продемонстрована робота учнів із учительським сайтом, що забезпечує можливість учнів здійснювати дистанційне навчання. Перед учнями стояло завдання – пройти підсумковий тест на сайті вчителя https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-PByGdDjXTvv88EZdlGzYEDUjg3jeC1WR6o9EP3F5mkmyMQ/viewform , результати якого були виведені на екран та проаналізовані.

Домашнє завдання диференційоване. Запропоновано посилання на сайт вчителя у розділі «Учнівський щоденник», де учні мають змогу ознайомитися з домашнім завданням та коментарями до нього. 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 755 | Завантажень: 241 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024