Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 07:52
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Бінарний урок( природознавство, музика) 3 клас «Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи.
[ Викачати з сервера (9.94 Mb) ] 28.06.2017, 22:29

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 112

Назва матеріалу:

Бінарний урок( природознавство, музика) 3 клас «Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи. Виконання пісні В. Вікторова та Т. Потапової    «Щеня та кошеня». Повторення нотної грамоти.» Розробка уроку та презентація 

Даний нетрадиційний урок дозволяє інтегрувати знання з різних галузей( природознавство, музика) для вирішення однієї проблеми, дає можливість застосувати отримані знання на практиці.

З метою формування мотивації учнів до продуктивної діяльності чітко підібрані цілі і завдання для учнів з обох предметів. Ефективно поєднуються методи і прийоми відповідно до поставленої мети, змісту навчального матеріалу, дидактичних задач навчальних предметів, що інтегруються. Структура уроку реалізується за рахунок організації раціонального спілкування і колективної роботи, у процесі якої створюються умови для прояву учнями турботи один до одного, надання допомоги і підтримки

 
 
 
 
 
 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 888 | Завантажень: 36 | Рейтинг: 2.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024