Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 22:39
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Квадратні рівняння,  як математична модель розв’язування прикладних задач
[ Викачати з сервера (1.39 Mb) ] 28.06.2017, 22:31

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 115

Назва матеріалу:

Квадратні рівняння,  як математична модель розв’язування прикладних задач 

Вивчення теми «Квадратні рівняння» має велике значення у систематичному курсі алгебри.  Вміння розв’язувати квадратні рівняння має важливе значення не лише для математики, але і для розв’язування багатьох фізичних, хімічних, задач із прикладної математики, економіки.  Даний цифровий ресурс розроблений у вигляді ділової гри «Компетентність». Вашій увазі представлені теоретичні запитання на повторення теми «Квадратні рівняння» та прикладні задачі на сумісну роботу, які розв’язуються за допомогою квадратних рівнянь.

Напередодні проведення такого уроку для досягнення методичної мети бажано учням оголосити, щоб вони повторили теоретичний матеріал по заданій темі.

Урок розроблений у вигляд ділової гри «Компетентність» і містить як теоретичні запитання ,  так і завдання практичного змісту, а саме прикладні задачі на  сумісну роботу.

 

 
 
 
 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1291 | Завантажень: 81 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024