Шкільний портал
П`ятниця, 28.07.2017, 08:38
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 2974
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
larochka
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розробка уроку. 2 клас Тема: Поняття комп’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень.
[ Викачати з сервера (14.17Mb) ] 28.06.2017, 22:34

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 119

Назва матеріалу:

Розробка уроку. 2 клас

Тема: Поняття комп’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень. Створення зображень у графічному редакторі Paint.

Інтерактивний урок-подорож, засвоєння нового матеріалу.

Формування предметних та ключових компетентностей, а також розвиток певних мисленнєвих навичок.

Ключові компетентності:

*вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

  • включитися в роботу відразу після вказівки вчителя;

загальномовленнєві вміння і навички:

  • зосереджено слухати вчителя, зв’язно передавати почуте;
  • запитувати про незрозуміле, невідоме;

загально пізнавальні вміння:

  • виконувати завдання за зразком і аналогією;

контрольно-оцінювальні вміння:

  • оцінювати свою діяльність за орієнтирами, поданими вчителем

*інформаційно-комунікативна:

- впевнено і критично використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для навчання;

*загальнокультурна:

- дотримуватися правил поведінки на уроці;

*здоров’язбережувальна:

- правильно сидіти за персональним комп’ютером.

Предметнікомпетентності:

Початковий:

  • пригадує, що таке комп’ютерна програма;
  • пригадує, що таке графічний редактор;

Середній:

  • розпізнає інструменти графічного редактора;

Достатній:

  • розуміє призначення графічного редактора;
  • запускає графічний редактор на виконання;
  • розуміє призначення інструментів графічного редактора;
  • має уявлення про можливості використання палітри кольорів  у середовищі ГР;
  • використовує палітру кольорів у середовищі ГР;
  • створює прості графічні об’єкти та їх комбінації;
  • зберігає зображення на Робочому столі або в папці, встановленій за замовчуванням;
  • коректно завершує роботу із графічним редактором.

Високий:

застосовує  інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом.

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 83 | Завантажень: 61 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2017