Шкільний портал
Вівторок, 16.04.2024, 15:58
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 631
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Розробка уроку на тему: «Об'єми та площі поверхонь тіл обертання. Прикладні задачі. 11 клас» та презентація
[ Викачати з сервера (931.0 Kb) ] 28.06.2017, 22:40

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 124

Назва матеріалу:

Розробка уроку на тему: «Об'єми та площі поверхонь тіл обертання. Прикладні задачі. 11 клас» та презентація

Розв’язування прикладних задач з математики дає змогу учневі використати набуті знання на практиці. Математику використовують у всіх галузях практичної діяльності людини. Математичні формули можуть відображати та описувати різні  явища навколишнього світу, а основне –  прогнозувати закономірності їх проходження.Кожному незалежно від того, де і ким він буде працювати і де буде жити, доведеться користуватися знаннями з математики, і геометрії зокрема. 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1394 | Завантажень: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024