Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 12:57
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Колективний творчий проект «Допоможемо птахам»
[ · Скачати дистанційно (28 МБ) ] 28.06.2017, 22:46

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 134

Назва матеріалу:

Колективний творчий проект «Допоможемо птахам»

В проекті висвітлена робота учнів над реалізацією мети діяльності. Спочатку учні ділилися на групи за власним бажанням. Так як  в класі мала кількість учнів ( 7 учнів), то групи отрималися невеликими(міні – групи).

Мета проекту:

  1. Поглибити знання дітей про птахів   нашої місцевості.
  2. Дослідити шляхи збереження природи в нашій місцевості.
  3. Визначити, як закликають до збереження природи та допомоги птахам письменники.
  4. Розширити кругозір дітей,розвивати критичне мислення школярів.
  5. Вчити самостійно генерувати ідеї, добирати і накопичувати матеріал, встановлювати причиново – наслідкові зв'язки.
  6. Розкрити взаємозв'язок уяви і творчості, музики і живопису.
  7. Прищеплювати любов до рідної природи.
  8. Розвивати пам'ять, увагу, фантазію, естетичні смаки,збагачувати словниковий запас учнів, вчити стисло та зрозуміло висловлювати свою думку.
  9. Виховувати бережне ставлення до природи.

Навчальні  предмети:  природознавство, літературне  читання, трудове навчання, українська мова.

     Тривалість: місяць.

     Етапи навчального проекту:

І етап. Стратегія проекту.

  1. Визначення теми, мети і завдань проекту.

     ІІ етап. Планування роботи.

     1.Ознайомлення учнів з темою і провідною проблемою.

  1. Відгадування загадки:
  2. Слухання вірша під музичний супровід.
  3. Мотивація навчальної діяльності.

     2. Формування груп для створення проекту.

      І група « Краєзнавці»

      ІІ група «Театрали»

      ІІІ група «Літератори»

      ІVгрупа «Майстри»

ІІІ етап. Реалізація проекту.

1.Складання учнями плану роботи над проектом.

2. Визначення джерел інформації.

3.Самостійна пошукова робота.

І група  Ключове питання групи «Краєзнавців» - дізнатися,які птахи називаються осілими, які осілі птахи є на території нашого села, зібрати і дослідити матеріал про значення птахів для життя людини, дізнатися про стан осілих птахів у зимовий період. ( Учні працювали в бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті, спілкувалися з жителями нашого села)

ІІ група. Ключове питання групи «Театралів» - зібрати і дослідити матеріал  про стан осілих птахів у зимовий період. Підготувати театралізоване дійство

 « Пташка просить допомоги».

ІІІгрупа. Ключове питання групи «Літераторів» - дібрати вірші, загадки про осілих птахів нашої місцевості.(Учні працювали в шкільній та сільській бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті).

 ІVгрупа. Ключове питання групи «Трудариків» - разом з батьками підготувати годівнички для птахів.

4. Очікувані результати.

Виготовлення освітнього продукту.

І група – створення презентації «Птахи»

ІІгрупа –  театралізоване дійство, з подальшим висвітленням у фоторепортажі.

ІІІ група – створення презентації «Хто така пташка?»

ІVгрупа – виготовлені разом з батьками та розвішені на території школи годівнички

ІVетап. Обговорення та презентація групами етапів планування проекту.             

 

 

 
 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 951 | Завантажень: 311 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 5
avatar
0
1 Viktoriyateacher • 20:53, 10.07.2017
Чудова та кропітка робота дітей та педагога. Молодці!
avatar
0
3 zoyabuzulak • 14:03, 14.07.2017
Дякую за  оцінку нашої роботи.
avatar
0
2 parxetaolena • 20:14, 12.07.2017
Завдяки творчій праці учнів та педагога діти не тільки поглибили знання про птахів, а й навчились працювати у команді. Так тримати!
avatar
0
4 zoyabuzulak • 14:04, 14.07.2017
Дякую за щцінку  нашої роботи!
avatar
0
5 Viktoriyateacher • 19:15, 06.08.2017
Вирішила спробувати і собі створити проект схожий на ваш. Хочу взяти за основу ваш задум, сама, поки що, не створювала, навчатимусь. Дякую!
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024