Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 134
Назва матеріалу:
Колективний творчий проект «Допоможемо птахам»
В проекті висвітлена робота учнів над реалізацією мети діяльності. Спочатку учні ділилися на групи за власним бажанням. Так як в класі мала кількість учнів ( 7 учнів), то групи отрималися невеликими(міні – групи).
Мета проекту:
- Поглибити знання дітей про птахів нашої місцевості.
- Дослідити шляхи збереження природи в нашій місцевості.
- Визначити, як закликають до збереження природи та допомоги птахам письменники.
- Розширити кругозір дітей,розвивати критичне мислення школярів.
- Вчити самостійно генерувати ідеї, добирати і накопичувати матеріал, встановлювати причиново – наслідкові зв'язки.
- Розкрити взаємозв'язок уяви і творчості, музики і живопису.
- Прищеплювати любов до рідної природи.
- Розвивати пам'ять, увагу, фантазію, естетичні смаки,збагачувати словниковий запас учнів, вчити стисло та зрозуміло висловлювати свою думку.
- Виховувати бережне ставлення до природи.
Навчальні предмети: природознавство, літературне читання, трудове навчання, українська мова.
Тривалість: місяць.
Етапи навчального проекту:
І етап. Стратегія проекту.
- Визначення теми, мети і завдань проекту.
ІІ етап. Планування роботи.
1.Ознайомлення учнів з темою і провідною проблемою.
- Відгадування загадки:
- Слухання вірша під музичний супровід.
- Мотивація навчальної діяльності.
2. Формування груп для створення проекту.
І група « Краєзнавці»
ІІ група «Театрали»
ІІІ група «Літератори»
ІVгрупа «Майстри»
ІІІ етап. Реалізація проекту.
1.Складання учнями плану роботи над проектом.
2. Визначення джерел інформації.
3.Самостійна пошукова робота.
І група Ключове питання групи «Краєзнавців» - дізнатися,які птахи називаються осілими, які осілі птахи є на території нашого села, зібрати і дослідити матеріал про значення птахів для життя людини, дізнатися про стан осілих птахів у зимовий період. ( Учні працювали в бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті, спілкувалися з жителями нашого села)
ІІ група. Ключове питання групи «Театралів» - зібрати і дослідити матеріал про стан осілих птахів у зимовий період. Підготувати театралізоване дійство
« Пташка просить допомоги».
ІІІгрупа. Ключове питання групи «Літераторів» - дібрати вірші, загадки про осілих птахів нашої місцевості.(Учні працювали в шкільній та сільській бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті).
ІVгрупа. Ключове питання групи «Трудариків» - разом з батьками підготувати годівнички для птахів.
4. Очікувані результати.
Виготовлення освітнього продукту.
І група – створення презентації «Птахи»
ІІгрупа – театралізоване дійство, з подальшим висвітленням у фоторепортажі.
ІІІ група – створення презентації «Хто така пташка?»
ІVгрупа – виготовлені разом з батьками та розвішені на території школи годівнички
ІVетап. Обговорення та презентація групами етапів планування проекту.
|