Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 12:16
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок для 2 класу з курсу «Християнська етика в українській культурі».
[ Викачати з сервера (13.14 Mb) ] 28.06.2017, 22:46

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 135

Назва матеріалу:

Урок для 2 класу з курсу «Християнська етика в українській культурі».

Урок містить  вправи, практичні завдання, вирішення проблемних ситуацій. На уроці використані інноваційні форми роботи та технології: технології ситуативного моделювання («Інтерактивні ігри»(гра «Розсипанка», «Впіймай гарне слово»), «Імітаційні ігри»(гра «Птах вдячності», «Вирощування квітки родинної любові»), «Кейс-метод»), технології колективного навчання (методи «Мікрофон»,  «Мозковий штурм», «Незакінчене речення»), , технологія кооперативного навчання (робота в парах,  групах), інформаційно-комунікаційні технології.

Урок дає можливість розширити знання учнів про родину; розкрити поняття «дружня родина»; виховувати чуйне ставлення до оточуючих, ознайомити учнів з християнськими моральними цінностями, що лежать в основі життя родини, виховувати любов до ближнього, чесність, слухняність, поступливість, формувати  норми моральної поведінки у ставленні до Бога і до ближніх.

Аналіз наукової літератури та освітньої практики засвідчив, що проблема морального виховання молоді була актуальною на всіх етапах розвитку людства. Особливо загострилась вона на сучасному етапі, коли українська держава, взявши курс на розбудову громадянського суспільства та впровадження ринкової економіки, зіткнулася з низкою проблем, зокрема, й морального характеру. Недоліки в організації навчально-виховного процесу в загальноосвітній середній школі зумовили низький рівень моральної вихованості учнів. Майбутнє України безпосередньо залежить від засвоєння християнських цінностей її громадянами , зокрема молодим поколінням українців . Зазнавши в минулому  величезних духовних і національних втрат , перебуваючи сьогодні у глибокій духовній кризі , наше суспільство потребує відродження. Без віри в Бога сьогодні неможливо відновити духовність народу. Християнська віра є головною передумовою духовного самовизначення людини, а дотримання моральних Законів Божих дозволяє їй досягти гармонії у взаєминах з власним сумлінням , іншими людьми, Богом. Дитина на уроках християнської етики повинна повірити в Бога, звертатися до Нього в життєвих потребах, бути вдячною за даровані Ним усілякі блага, прославляти Його, спілкуватися з Ним у молитвах , читанні Святого Письма, має розуміти , що в житті ми повинні йти дорогою добра і уникати зла. Прийшов час ламати старі стереотипи у ставленні до навчання школярів і відроджувати кращі традиції національної педагогічної культури викладання.

 

 

 
 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 809 | Завантажень: 51 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024