Шкільний портал
Четвер, 28.03.2024, 19:31
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Успішне ЗНО (дидактичний тренажер)
[ Викачати з сервера (3.77 Mb) ] 28.06.2017, 22:52

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 145

Назва матеріалу:

Успішне ЗНО  (дидактичний тренажер)

Сучасна прогресивна освітянська спільнота знаходиться в активному пошуку шляхів формування в учнів якостей, які допоможуть їм у майбутньому розв’язувати завдання, які ставить швидко змінюване інформаційне суспільство. Зокрема володіючи такими навичками, як співробітництво, уміння знаходити й  інтерпретувати інформацію, динамічно змінювати алгоритм діяльності, робити вибір, планувати, здійснювати й оцінювати власну діяльність, людина зможе бути більш конкурентоспроможною на ринку праці, матиме більше можливостей для освіти протягом усього життя як необхідної умови реалізації сучасної особистості.

Ураховуючи світові тенденції  суспільного поступу, українські науковці виокремили ключові компетентності, з-поміж яких на першому місці – уміння вчитисяяк цілісне індивідуальне психологічне утворення, що інтегрує індивідуальний досвід успішної навчальної праці учня й характеризується наявністю в нього розвинених способів навчальної діяльності.

Одним із шляхів формування цієї ключової компетентності автори вбачають якісну підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання за допомогою тестових завдань у форматі ЗНО.

Автори подають методичні поради щодо організації роботи над тестовими завданнями.

Добірка тестів з української мови й літератури, запропонована авторами, містить різні види тестових завдань.

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1038 | Завантажень: 75 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024