Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 17:19
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Конкурс - гра «Розумники та розумниці»
[ · Скачати дистанційно (15 МБ) ] 28.06.2017, 22:57

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 153

Назва матеріалу:

Конкурс - гра «Розумники та розумниці»  

Гра  проходитиме  у  формі  змагань  двох  команд : команди дівчат  і команди  хлопців.

   (слайд 1)

Мета. Розширити знання учнів, розвивати пам’ять, мислення, увагу, спостережливість, виховувати цікавість,   інтерес до навчання.

                                                 

                                                   Хід гри

 

І. Вступне слово вчителя.

    - Добрий  день, шановні гості ! Здається, зовсім  недавно  мої  учні  вперше  переступили  поріг  школи . А  вже  сьогодні  вони  готові  бути  учасниками  гри ,, Розумники  і   розумниці,,.

    - Гра  проходитиме  у  формі  змагань  двох  команд : команди дівчат  і команди  хлопців.

Зустрічайте  І  команду – команда ,, Конвалія,,( слайд 2) ; зустрічайте ІІ  команду – команда ,, Жайворонок,,.(слайд 3)

   -З давніх – давен  поміж  хлоп`ятами  й  дівчатами  точиться  суперечка: ким  краще  народитися – хлопчиком  чи  дівчинкою?

   -У  цю  давню  суперечку  втрутилися  і  сучасні  вчені.

  - Ось  що  вони  довели після  довгих  роздумів  та  експериментів.

Учень.       У  хлопців  мозок  важче  та  більше, ніж  у  дівчат.

Учениця.    Зате  дівчата  починають  говорити  раніше  за  хлопців.

Учень.        У  хлопців  яскравіше  виражені  творчі  здібності.

Учениця.    Зате  дівчата  швидше  освоюють  іноземні  мови.

 

Вчитель.

   - От  ми  і  дізнаємось, яка  команда  має  право  називатися ,, Розумниками,,.

   - За  правильні  відповіді  учні  отримають  зірочки. А  в  кінці  гри  за  кількістю  зірочок  і  визначатимуться  переможці.

   - Отже, за  перемогою !

                                                       II. Проведення гри.

1 конкурс. «Ребуси»(слайд 4)

1 команда

К  ( малюнок  оси )  ( коса ) (слайд 5)

2 команда

( малюнок  кози ) К   ( козак ) (слайд 6)

1 команда

( малюнок  корови ) Й ( коровай ) (слайд 7)

2 команда

( малюнок  рака )  ЕТА ( ракета ) (слайд 8)

2 конкурс. «Шаради»(слайд 9)

1 команда

В  моєму  слові  сильний   вітер.

Коли  допишеш  ,, к,,  в  кінці,

Росту  в  землі  я  на  городі,

Даю  солодкі  корінці. ( буря – к ). (слайд 10)

2 команда

Я  в  кожнім  слові  пишуся ,

Читаюсь  у  кожній  книзі,

Коли  допишеш  в  кінці  ,, р ,,

Поставиш  враз  мене  в  портфель.  ( буква – р ).(слайд 11)

3 конкурс ,, Прочитай  слова  з  пропущеними  буквами,,(слайд 12)

1 команда (слайд 13)

В.с.л.й

2 команда (слайд 14)

Ч.рв.н.й

1 команда (слайд 15)

С.н.чк.

2 команда (слайд 16)

Л.ст.вк.

4 конкурс ,, Прочитай  слова. Знайди  в  них  інші, які  заховалися ,,(слайд 17)

1 команда (слайд 18)

Корабель

2 команда(слайд 19)

левада

5 конкурс. «Ой, ці числа!»(слайд 20)

1 команда (слайд 21)

 Вставити потрiбне число.

14 = 6 + *

16 = 5 + *

3 = * - 9

8 = 12 - *

2 команда(слайд 22)

Вставити потрiбне число.

5 = 16 - *

4 = 13 - *

12 = 7 + *

15 = 8 + *

6  конкурс. «Хто зайвий?»(слайд 23)

1 команда (слайд 24)

На малюнках: білка, тигр, собака, заєць.

2 команда (слайд 25)

На малюнках: півень, качка, сова, гусак.

7 конкурс. «Логічні задачі» (слайд 26)

1 команда

1. На ґанку гралися п’ять мишенят. Прибiгла кiшка i сiла на ґанку. Скiльки звiрiв стало? (Одна кішка, бо мишенята повтікали).

2. Бабуся зв’язала онукам на зиму шарфи та рукавички. Всього вона зв’язала три шарфи i шiсть рукавичок. Скiльки онукiв у бабусi? (Троє).

2 команда

1. З-пiд ворiт виглядає вiсiм собачих лап. Скiльки собак за воротами?(Дві).

2. Поле орали 5 тракторiв. У двох закiнчилося паливо, i вони зупинилися. Скiльки тракторiв залишилось на полi? (5).

8 конкурс . ,,З  якої казки уривок ?,,  (слайд 27)                                           

1 команда

Жили  собі  дід  та  баба. Дід  каже  бабі:

  • Ти, бабо, печи  пироги, а  я  поїду  по  рибу.

Наловив  він  риби і  везе  додому. (,,Лисичка,, рос. нар. казка)

2 команда

Нагнувся  він  підкови  знімати, а кінь  як  ударить  його  копитом  у  зуби…

( ,, Легкий  хліб,, білор. нар. казка )

ІІІ. Підсумок гри. (слайд 28)

Учні  рахують  свої  зірочки  і  журі  оголошує  переможців .

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1398 | Завантажень: 358 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024