Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 08:27
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 629
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

У категорії матеріалів: 171
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 17 18 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 21

Назва матеріалу:

Узагальнення й систематизація знань з теми: “Відокремлені члени речення”

Метою матеріалу є систематизувати знання учнів про відокремлені члени речення. Закріпити уміння визначати у реченні відокремлені члени речення, уживати потрібні розділові знаки. Розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, культуру зв'язного мовлення. Прищеплювати любов до наслідків власної праці. Виховувати любов до рідного краю, його краси і багатства.

До матеріалу вміщені завдання, для узагальнення вивченого матеріалу учнями 8 класу, змістовні вправи,  метою яких є повторити вивчене, узагальнити й систематизувати знання з теми. Всі завдання відображено на слайдах. Також додаються додаткові завдання.

Матеріал є авторським. Вправи та завдання підібрані відповідно до рівня знань дітей та розумових здібностей. Матеріал можна застосовувати як для узагальнення матеріалу учнями 8 класу, так і для повторення учням 9 класу.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 775 | Завантажень: 33 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 22

Назва матеріалу:

Розробка уроку з математики за темою: «Дія додавання. Закони додавання. Табличне і позатабличне додавання»

Урок з математики за новим освітнім стандартом. Наявність чіткого та структурованого плану конспекту. Зазначений мультимедійний контент ефективно можна використовувати з метою підтримки владання курсу математики для 4-ого класу.

Урок з комп’ютерною підтримкою. Має чітку структуру. Характерна особливість – наявність мультимедійної презентації та міжпредметні зв’язки. На різних етапах уроку використовуються інноваційні форми і методи роботи.

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1474 | Завантажень: 75 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 23

Назва матеріалу:

Розробка уроку з природознавства на тему: «Зима. Ознаки зими в неживій природі»

Урок з комп’ютерною підтримкою. Має чітку структуру. Характерна особливість – наявність мультимедійної презентації та міжпредметні зв’язки. На різних етапах уроку використовуються інноваційні форми і методи роботи.

Урок з природознавства за новим освітнім стандартом. Наявність чіткого та структурованого плану конспекту. Зазначений мультимедійний контент ефективно можна використовувати з метою підтримки владання курсу природознавство для 2-ого класу.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 962 | Завантажень: 44 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 24

Назва матеріалу:

Розробка уроку з української мови за темою: «Іменник. Розпізнавання іменників за запитаннями хто? Що?»

Урок з комп’ютерною підтримкою. Має чітку структуру. Характерна особливість – наявність мультимедійної презентації та міжпредметні зв’язки. На різних етапах уроку використовуються інноваційні форми і методи роботи.

Урок з української мови за новим освітнім стандартом. Наявність чіткого та структурованого плану конспекту з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнівського контингенту. Зазначений мультимедійний контент ефективно можна використовувати з метою підтримки владання курсу української мови для 2-ого класу.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 743 | Завантажень: 33 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 25

Назва матеріалу:

Розробка уроку з інформатики за темою: «Створення звітів та макросів у Microsoft Access 2007»

Урок з комп’ютерною підтримкою. Має чітку структуру. Характерна особливість – наявність мультимедійної презентації, робочого зошиту, план – конспекту, перевірочного тесту, бази даних для виконання завдань. Урок має нестандартну структуру – урок маркетингове дослідження.

Урок з інформатики з комп’ютерною підтримкою: наявність мультимедійної презентації, робочого зошиту з опорним конспектом, тестового перевірочного завдання, заповненої бази даних для редагування. Наявність чіткого та структурованого плану конспекту. Зазначений мультимедійний контент ефективно можна використовувати з метою підтримки владання курсу інформатики для 11-ого класу.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 703 | Завантажень: 40 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 26

Назва матеріалу:

Урок-квест з алгебри у 9 класі «Математичне моделювання» та презентація «Математичне моделювання. Урок квест «Я вчитель»»

Урок-квест - це імпровізоване навчальне заняття, що не має традиційної структури. Особливість  уроку полягає в такому, щоучні самі вивчають навчальний матеріал, самі розподіляють ролі, самі проводять урок. Учителю відводиться роль спостерігача. І при добре організованій підготовці вчитель не втручається в хід уроку. Учні   працюють самостійно, а вчитель, на підготовчому етапі, керує цією їх діяльністю, надаючи  необхідні  поради та допомогу в підборі навчального матеріалу.  Урок-квест максимально стимулює пізнавальну активність та ініціативу школярів. Учням  подобаються виступати в ролі вчителя, оскільки уроквони будують самі, а вчитель тільки його корегує.

Матеріал уроку дає можливість нетрадиційно провести урок на початку вивчення теми. Для закріплення матеріалу підібрані цікаві задачі, розв’язати які можна будуючи круги Ейлера, дерево можливих варіантів, діаграми. Учні цікаво поєднали тему «Математичне моделювання» з Днем Святого Валентина.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1495 | Завантажень: 81 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 27

Назва матеріалу:

Поліфункціональний сайт (блог) учителя математики

Сьогодні блоги досить популярні і актуальні . Свій блог я використовую для популяризація шкільного життя та шкільних досягнень, залучення до спілкування нових учнів і вчителів, що використовують в своїй педагогічній діяльності сучасні інформаційні технології, створення інструменту публічного інтерактивного обговорення шкільних запитань і проблем. Блог – це обмін досвідом і знаннями, скарбничка навчальних матеріалів, корисні посилання та ще багато, багато цікавого і корисного.
За допомогою блогів освітній процес не тільки розвивається, освоюючи нові інформаційні і технічні можливості, але і знаходить нестандартні вирішення питань і проблем. Блог дозволяє зібрати кращі розробки і матеріали, систематизувати накопичений досвід, узагальнити результати самоосвіти, ділитися результатами власної праці з колегами-блогерами,посилити в учнів інтерес до процессу навчання.

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 950 | Завантажень: 500 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 28

Назва матеріалу:

Тренажер за темою «Друга світова війна в європейській  поезії»  7 клас

 

Тренажер створений за темою «Друга світова війна в європейській поезії» (вірші К.І. Галчинського, А. Маргула-Шпербера,  І. Вайсгласа,  С.П. Гудзенка, К. Симонова), що була введена до курсу зарубіжної літератури 7 класу програмою 2015 р..

 Містить  ілюстративний матеріал, що відіграє роль наочності та підвищує рівень емоційного впливу на учнів.

Може використовуватися  на різних етапах уроку: закріплення, перевірки чи активізації знань  - або ж рекомендований учням для самопідготовки до уроку чи самоперевірки знань з вивченої теми.

Робота з тренажерами формує ІКТ-компетентності школярів, що є необхідною умовою  сучасного  інноваційного  уроку.

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1304 | Завантажень: 134 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 29

Назва матеріалу:

Метод проектів як засіб формування вмінь та навичок учнів у дослідницькій роботі (Презентація досвіду роботи з додатком). Матеріали експериментально-дослідницької роботи на уроках біології у 7 класі та гуртковій роботі (Розмноження рослин різними способами)

В даній роботі учні вчаться:

  • Описувати об’єкти, які вивчаються або спостерігаються
  • Працювати з різними джерелами інформації
  • Висувати гіпотези та їх вирішення
  • Аналізувати та оформляти результати досліджень у вигляді таблиць, схем, малюнків, фото
  • Робити висновки на основі результатів спостережень
  • Застосовувати набуті знання та вміння на практиці
  • Презентувати свої роботи у вигляді постер-проектів.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 1199 | Завантажень: 224 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 30

Назва матеріалу:

Вивчення синонімів з використанням програми PowerPoint. Ознайомлення з електронним словником синонімів. Інтегрований урок: українська мова, інформатика (5 клас)

Пропонований матеріал представляє собою розробку уроку з української літератури для 8 класу за п'єсою І. Карпенка-Карого "Сто тисяч", мета якого –  допомогти усвідомити виховне значення образу Герасима Калитки в контексті сучасного життя; розвивати навички образного та логічного мислення; виховувати гуманізм, уміння орієнтуватися на справжні життєві цінності.

Автори у своїй роботі ставили за мету творчо формувати національну свідомість учнів, прищеплювати їм любов до рідної мови, літератури, українського прикладного мистецтва за допомогою інтегрованого викладання предметів природничого та гуманітарного циклу з використанням інноваційних та інтерактивних технологій.

Використаний під час уроку дидактичний матеріал сприяє  громадянському вихованню дітей, формуванню в них національної самосвідомості, патріотичних поглядів і переконань, любові до Батьківщини.

 

 

 

Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Переглядів: 918 | Завантажень: 351 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2017 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024