Шкільний портал
Вівторок, 16.04.2024, 09:23
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 631
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Метод проектів як засіб формування вмінь та навичок учнів у дослідницькій роботі (Презентація досвіду роботи з додатком).
[ Викачати з сервера (3.39 Mb) ] 27.06.2017, 21:31

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 29

Назва матеріалу:

Метод проектів як засіб формування вмінь та навичок учнів у дослідницькій роботі (Презентація досвіду роботи з додатком). Матеріали експериментально-дослідницької роботи на уроках біології у 7 класі та гуртковій роботі (Розмноження рослин різними способами)

В даній роботі учні вчаться:

  • Описувати об’єкти, які вивчаються або спостерігаються
  • Працювати з різними джерелами інформації
  • Висувати гіпотези та їх вирішення
  • Аналізувати та оформляти результати досліджень у вигляді таблиць, схем, малюнків, фото
  • Робити висновки на основі результатів спостережень
  • Застосовувати набуті знання та вміння на практиці
  • Презентувати свої роботи у вигляді постер-проектів.

Актуальність вибраної теми передбачає:

  • поглибити знання учнів про вегетативне розмноження рослин у природі та його використання у рослинництві і садівництві;
  • формувати в учнів вміння і навички готувати матеріал для певного способу вегетативного розмноження рослин;
  • навчити готувати живці для розмноження різних рослин і проводити догляд за їх розвитком;
  • розвивати та удосконалювати вміння ведення фенологічних спостережень;
  • дані знання і вміння використати з метою внутрішнього озеленення школи.

Аспекти пошуково-дослідницької діяльності передбачають:

  • Бажання учнів пізнавати нове
  • Віру в значущість дослідницької діяльності
  • Реалізацію здібностей і талантів учнів
  • Перетворення вчителя на партнера, який допомагає навчати
  • Формувати ключові компетентності учнів
  • Розвивати навички колективного спілкування, почуття взаємодопомоги.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1210 | Завантажень: 224 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 2.6/5
Всього коментарів: 5
avatar
1
1 Kyzia • 17:58, 15.07.2017
Тепер метод проектів дуже модний та популярний, а головне - ефективний. Добре, що Ваші діти з ним знайомі.
avatar
1
2 Людмила Мудрак • 09:17, 16.07.2017
Дякую! Приємно, що є прихильники цього методу)
avatar
0
3 perejmibida • 12:56, 19.07.2017
Цікавий матеріал. Варто запозичити іншим педагогам. Діти краще засвоюють знання у практичній діяльності. Бажаю успіхів у конкурсі.
avatar
0
4 ulichkamydrak • 09:47, 24.07.2017
Цей метод є найбільш ефективним для засвоювання знань учнів у сучасних умовах.
avatar
0
5 perejmibida • 21:06, 24.07.2017
Дякую. Я також так вважаю.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024