Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 40
Назва матеріалу:
Посібник «Модель сучасного керівника навчально-виховного закладу»
На сучасному етапі розвитку освіти керівники навчальних закладів мають бути активними учасниками реформування освіти. Проблема управління навчальним процесом є однією з актуальніших у педагогічній теорії та практичній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. ЇЇ успішне вирішення потребує ґрунтовного осмислення сутності управління навчальним процесом, його структури,функцій. Управління ,як важливий компонент в системі навчально-виховної діяльності школи,покликане створити умови для успішного формування всебічного розвитку особистості школяра, забезпечити її позитивну спрямованість на основі власної активності.
Керівник сучасного освітнього закладу-центральна фігура всього освітнього процесу. Висока якість надання освітніх послуг неможлива без компетентного кваліфікованого директора,який володіє основами управління,психології,економіки та є лідером,менеджером,експертом. Сьогодення вимагає особливого підходу до підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до управлінської діяльності. Саме тому актуальною може стати розробка моделі сучасного керівника навчально-виховного закладу.
В роботі розроблена модель сучасного керівника навчально-виховного закладу як сучасного менеджера. Створена система організації й управління взаємодії та взаємовідносин між учасниками навчально-виховного процесу. Також розроблено алгоритм ділової співпраці керівника з колективом,методи управління та стиль керівництва сучасною школою.
|