Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 10:07
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Посібник «Модель сучасного керівника навчально-виховного закладу»
[ Викачати з сервера (199.2 Kb) ] 27.06.2017, 21:37

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 40

Назва матеріалу:

Посібник «Модель сучасного керівника навчально-виховного закладу»

На сучасному етапі розвитку освіти  керівники навчальних закладів мають бути активними учасниками реформування освіти. Проблема  управління навчальним процесом є однією з актуальніших у педагогічній теорії та практичній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. ЇЇ успішне вирішення потребує ґрунтовного осмислення сутності управління навчальним процесом, його структури,функцій. Управління ,як важливий компонент в системі навчально-виховної діяльності школи,покликане створити умови для успішного формування всебічного розвитку особистості школяра, забезпечити її позитивну спрямованість на основі власної активності.

Керівник сучасного освітнього закладу-центральна фігура всього освітнього процесу. Висока якість надання освітніх послуг неможлива без компетентного кваліфікованого директора,який володіє основами управління,психології,економіки та є лідером,менеджером,експертом. Сьогодення вимагає особливого підходу до підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до управлінської діяльності. Саме тому актуальною може стати розробка моделі сучасного керівника навчально-виховного закладу.

В роботі розроблена модель сучасного керівника навчально-виховного закладу як сучасного менеджера. Створена система організації й управління взаємодії та взаємовідносин між учасниками навчально-виховного процесу. Також розроблено алгоритм ділової співпраці керівника з колективом,методи управління та стиль керівництва сучасною школою.

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1056 | Завантажень: 81 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 4
avatar
0
1 nnfedorova5 • 11:37, 13.07.2017
Дякую. Матеріал актуальний, цікавий, корисний.
avatar
0
2 antochkiv • 07:25, 15.07.2017
Дуже дякую, посібник цікавий скористуюсь ним обов'язково. Посібник потребує уваги всіх керівників
avatar
0
3 Людмила Мудрак • 09:46, 16.07.2017
Нехай кожний керівник знайде в цьому посібнику самого себе!)
avatar
0
4 gimnazia15 • 12:13, 08.08.2017
Дуже цікавий посібник!!!!!!!!!!!! Дякуємо.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024