Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 17:46
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Виховний захід із народознавства про хустку « Слово до слова – хустка тернова, квітка до квітки – весна…»
[ Викачати з сервера (3.97 Mb) ] 27.06.2017, 21:40

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 44

Назва матеріалу:

Виховний захід із народознавства про хустку « Слово до слова – хустка тернова, квітка до квітки – весна…»

У даній розробці подано матеріал про улюблений головний убір українських жінок хустку. Ще  від Київської Русі прийшла до нас хустина як символ прихильності, любові, прощання і скорботи, як уособлення рідної матері, рідного дому. Автори прослідковували еволюцію хустки впродовж століть, з`ясовували, яку роль вона відіграла і відіграє в наш час в обрядах українського народу. Захід виховує художньо-естетичний смак та поважне ставлення до українських звичаїв та обрядів, спонукає знати їх та використовувати у повсякденному житті.

Матеріал спрямований на формування почуття патріотизму, пробуджує національну самосвідомість і гідність, дбайливе ставлення до традиції, виховує потребу зробити свій внесок у збереження національно-культурної спадщини, сприяє національній самоідентифікації учнів, усвідомленню ними національних цінностей  та необхідності їх збереження в умовах глобалізації світу.

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 844 | Завантажень: 36 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024