Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 07:30
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок біології 8 клас . Тема " Тематичне оцінювання  з теми. Клас  Плазуни"
[ Викачати з сервера (13.5 Kb) ] 27.06.2017, 21:43

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 49

Назва матеріалу:

Урок біології 8 клас . Тема " Тематичне оцінювання  з теми. Клас  Плазуни"

Освітні  цілі: 

1.Систиматизувати  знання  учнів  з  теми .

2.Перевірити  навички  та  вміння  робити  висновки,  порівнювати,  виявляти  риси  подібності  та  відмінності  представників,  пов’язувати  будову  з  функціями,  характеризувати  систематичне  положення  тварин,  розпізнавати  різні  види  плазунів,  використовувати  знання  в  природоохоронній  діяльності  та  побуті.                                                                                                                    

3.Виховувати  вірне   та  бережливе  ставлення  до природи.                                       

Тип  уроку:    узагальнення   та  систематизація  знань  з  теми.      

Обладнання:    малюнки  плазунів,  таблиці,  комп’ютер.                                                        

Хід  уроку:                                             

І. Організаційний  момент.                                                 

ІІ. Мотивація  навчальної  діяльності.                                 

ІІІ. Закріплення  знань,  умінь  і  навичок.                                 

Клас  ділиться  на  дві  підгрупи.                                               

1 група - працює  над  виконанням  текстових  завдань  на  комп’ютерах;  

2 група - працює  з  вчителем  над  виконанням   завдань   біологічного  диктанту  «Закінчити  фразу».                              

Біологічний  диктант: « Закінчити  фразу».                                                          

1. Покривами  плазунів  є….(Зроговіла  шкіра).                                                          

2. Кінцівки  плазунів  порівняно  із  земноводними….(розташовані по  боках  тулуба ). 

3. На відміну  від  жаби  слина  ящірки ….(Містить  травні  ферменти). 

4. Рівень  обміну  речовин  плазунів ….(Низький  і  вони  залишаються  холоднокровними  тваринами).                                                                                                                                      Тестові  завдання  для  роботи  за  комп’ютером.                                                                           

1. Чотирикамерне  серце  мають:                                                                   

а)  ящірка  прудка ;                                                                                                         

б)  степова  гадюка ;                                                                                                 

в)  болотяна  черепаха ;                                                                                            

г)   кайман.                                                                                                                       

2. Серед  перелічених  груп  тварин  уперше  з’явилася  сіра  речовина,  що  вкриває  передній  мозок,  у   :                                                                   

а)  ланцетника ;                                                                                                         

б)  ящірки  живородної ;                                                                                                 

в)  ропухи  звичайної.                                                                                                 

3. Отруйними є :                                                                                                               

а)  вуж  водяний ;                                                                                                         

б)  мідянка ;                                                                                                                     

в)  веретільниця ;                                                                                           

г)  гримуча  змія ;                                                                                                              

д)  велетенський  варан.                                                                                                

4. Ознаки,  за  якими  можна  відрізнити  безногу  ящірку  від  змії:  

а)  тіло  вкрите  лусками ;                                                                                                          

б)  рухливі  повіки ;                                                                                                                     

в)  довгий  язик,  який  служить  органом  дотику ;                    

 г)  здатність  до  аутомії.                                                                                            

5. З  плазунів  губчасті  легені  мають :                        

а)  ящірки;                                                                                                         

б)  змії ;                                                                                                                      

в)  крокодили ;                                                                                                             

г)  хамелеони ;                                                                                                              

д)  черепахи.                                                                                                                 

6. Плазуни,  у  яких  відсутні  барабанні  перетинки :    

а)  ящірки;                                                                                                         

б)  змії ;                                                                                                                      

в)  черепахи ;                                                                                                             

г)  крокодили.                                                                                                                   

7. Плазуни,  у  яких  протягом  линяння  вся  шкіра  злущується  цілою,  як  панчоха :                   

а)  змії ;                                                                                                                              

б)  крокодили;                                                                                                               

в)  ящірки;                                                                                                                                       

г)  черепахи .                                                                                                                       

8. Плазуни,  що  мають  щелепи  без  зубів

а)  змії ;                                                                                                                              

б)  ящірки;                                                                                                               

в)  крокодили;                                                                                                                                 г)  черепахи .                                                                                                               

9. Плазуни,  які  здатні  до  автотомії:                                                                                                                

а)  ящірки ;                                                                                                                             

б)  змії;                                                                                                                                   

в) крокодили;                                                                                                                                  

г)  черепахи .                                                                                                               

10. Плазуни,  яйця  яких  мають  вапнякову  шкарлупу :                       

а)  змії ;                                                                                                                             

б)  ящірки;                                                                                                                                   

в)  черепахи;                                                                                                                                   

г)  крокодили .                                                                                                               

11. Плазуни,  що  ковтають  свою  здобич  цілою:                                                                                                                

а)  ящірки ;                                                                                                                              

б)  змії;                                                                                                                                   

в)  черепахи;                                                                                                                                   г)  крокодили .                                                                                                                

12. Вентиляція  легень  за  допомогою  рухів  дна  ротової  порожнини  відбувається  у  плазунів 

а)  ящірки ;                                                                                                                              

б)  змії;                                                                                                                                   

в)  крокодили;                                                                                                               

г)  черепахи .                                                                                                            

Далі  підгрупи  міняються  завданнями.                                 

1 група - працює  з  вчителем  над  виконанням   завдань   біологічного  диктанту  «Закінчити  фразу»;                                                     

2 група - працює  над  виконанням  текстових  завдань  на  комп’ютерах.                                     ІV. Підcумок  уроку.                                                 

1 Учитель  оцінює  та  поціновує  навчальну  діяльність  учнів  на  уроці.                                                                                                                          

2.Учні  викладають  міркування  з  цієї  роботи.                                                  

V. Домашнє  завдання:                                                             

1.Підготуватися  до  вивчення  нової  теми  « Птахи»  ,  ознайомившись  з  матеріалами  підручника.

2.Охочим:  підготувати  цікаві  повідомлення  про  улюблених  птахів.

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 736 | Завантажень: 23 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024