Шкільний портал
Вівторок, 23.04.2024, 15:09
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок англійської мови «William Shakespeare. Life for Art»
[ · Скачати дистанційно (31 МБ) ] 27.06.2017, 21:53

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 56

Назва матеріалу:

Урок англійської мови «William Shakespeare. Life for Art»

Урок базується на матеріалах, рекомендованих Британською Радою для популяризації культури Великої Британії та допомоги у вивченні англійської мови. Розроблений на засадах особистісно-орієнтованого підходу, план-конспект уроку має варіації для адаптації саме для ваших учнів. Розробка може бути використана у 8 класі під час вивчення теми «Література», а також для занять англомовного гуртка чи під час проведення тижня англійської мови.

До конспекту додається цікава презентація за темою з англійськими чи українськими субтитрами, тестові файли з завданнями уроку та установочний файл програми для проходження тестів.

Згідно концепції сучасної української школи оволодіння іноземною мовою здійснюється у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Під час уроку учні опановують мову завдяки роботі з автентичними текстами. Але вони також мають змогу використовувати досвід, набутий у вивченні інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою, що надає можливості інтеграції змісту навчання та формування таких ключових компетенцій, як  готовність до міжкультурної комунікації, інформаційно-цифрова, уміння вчитися упродовж життя, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури.

 

 

 
 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 711 | Завантажень: 284 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024