Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 58
Назва матеріалу:
Інтегрований урок фізики та математики «Графічне зображення рівномірного руху».
На сучасному етапі розвитку національної освіти необхідно спиратися не лише на традиційну методику чи перевірені практикою здобутки, а й шукати нові підходи до розв’язання завдань, поставлених сьогоденням. Нині особливо гостро постає проблема пошуку внутрішніх резервів підвищення результативності навчання.
Проблема інтеграції фізики і математики є надзвичайно важливою, адже математична підготовка школярів певною мірою впливає на рівень знань із фізики.
Поданий інтегрований урок (фізика + математика) рекомендовано для використання на уроці фізики в 7 класі за темою «Графічне зображення руху». За програмою з алгебри учні 7 класу тему «Графіки лінійних функцій» вивчали в ІІ семестрі, а за програмою з фізики тема «Графічне зображення руху» вивчалася в жовтні. (З цією проблемою стикалися всі вчителі фізики). Згідно ж нових програм вчитель має право самостійно розподіляти навчальний матеріал. Тому є доцільним поміняти місцями теми «Функція» та «Лінійні рівняння», що не змінює основних завдань вивчення курсу алгебри в 7 класі, але дає можливість перед вивченням теми з фізики, дати учням необхідні знання про графіки лінійних функцій. Ці знання, які активізує на уроці вчитель математики, сприяють кращому розумінню та засвоєнню учнями теми з фізики.
До конспекту також додаються цікава презентація за темою уроку та приклад презентації, виконаної учнем як випереджальне завдання.
|