Шкільний портал
Неділя, 19.11.2017, 08:51
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи сподобалось Вам КА ПЗНО?
Всього відповідей: 2477
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Позаурочна навчальна діяльність як засіб соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.
[ Викачати з сервера (1.43Mb) ] 27.06.2017, 21:56

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 61

Назва матеріалу:

Позаурочна навчальна діяльність як засіб соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.  Навчально-методичний посібник

      Мета цієї роботи розглянути психолого-педагогічні аспекти активізації позаурочної науково-дослідницької діяльності учнів і її роль у процесі соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі та на прикладах з власного досвіду роботи показати застосування  прийомів і методів активізації на практиці.

     Завдання:  - розглянути роль мотивації для активізації позаурочної пізнавальної діяльності;  проаналізувати принципи і методи організації позаурочної навчальної діяльності; узагальнити матеріали науково-дослідницької діяльності учнів для роботи шкільного наукового товариства,  предметних гуртків та відділень МАН.       

Свою особливу роль у цьому процесі покликана зіграти системна позакласна робота з учнями, ядром якої може слугувати шкільне наукове товариство (ШНТ).  До складу ШНТ можуть входити учні 7-11 класів. Це своєрідний інтелектуальний актив, що допомагає вчителю у проведенні предметних тижнів, позакласних заходів, інтерактивних конкурсів і т.і. У подальшому учні - учасники шкільного наукового товариства можуть стати членами МАН і захищати свої роботи у І та ІІ етапі конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт. Таким чином можна домогтися від учнів свідомого вивчення навчального матеріалу на уроках, поглиблення знань в позаурочний час що в подальшому створить підгрунття для успішного самовизначення і самореалізації учнів у дорослому житті.

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 69 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2017