Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 61
Назва матеріалу:
Позаурочна навчальна діяльність як засіб соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі. Навчально-методичний посібник
Мета цієї роботи розглянути психолого-педагогічні аспекти активізації позаурочної науково-дослідницької діяльності учнів і її роль у процесі соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі та на прикладах з власного досвіду роботи показати застосування прийомів і методів активізації на практиці.
Завдання: - розглянути роль мотивації для активізації позаурочної пізнавальної діяльності; проаналізувати принципи і методи організації позаурочної навчальної діяльності; узагальнити матеріали науково-дослідницької діяльності учнів для роботи шкільного наукового товариства, предметних гуртків та відділень МАН.
Свою особливу роль у цьому процесі покликана зіграти системна позакласна робота з учнями, ядром якої може слугувати шкільне наукове товариство (ШНТ). До складу ШНТ можуть входити учні 7-11 класів. Це своєрідний інтелектуальний актив, що допомагає вчителю у проведенні предметних тижнів, позакласних заходів, інтерактивних конкурсів і т.і. У подальшому учні - учасники шкільного наукового товариства можуть стати членами МАН і захищати свої роботи у І та ІІ етапі конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт. Таким чином можна домогтися від учнів свідомого вивчення навчального матеріалу на уроках, поглиблення знань в позаурочний час що в подальшому створить підгрунття для успішного самовизначення і самореалізації учнів у дорослому житті.
|