Шкільний портал
Неділя, 19.11.2017, 08:53
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи сподобалось Вам КА ПЗНО?
Всього відповідей: 2477
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок і презентація з математики на тему «Додавання круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Задачі.», 3 клас
[ Викачати з сервера (3.83Mb) ] 27.06.2017, 22:00

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 67

Назва матеріалу:

Урок і презентація з математики на тему «Додавання круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Задачі.», 3 клас

Мета: закріпити уміння учнів додавати круглі числа, розв’язувати задачі тарівняння;

сприяти розвитку обчислювальних навичок , уваги, пам’яті, мислення;

виховувати любов до рідного краю, традицій українського народу.

Обладнання: Мультимедійна підтримка.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Наш урок проходитиме дещо в незвичній формі – у формі ярмарку.
ЯРМАРОК - періодичні торги, що здійснюються у певному місці. Одна з найдавніших форм торгівлі, започаткована у європейських країнах приблизно у Х ст. Згодом набули великого поширення як яр-марки-виставки. В Україні найбільш вдалими були у Львові, Харкові (Хрещенський), Полтаві (Іллінський), Кролевці, Сорочинцях, щорічний Хрещенський у Києві тощо. На ярмарках представлявся широкий асортимент продовольчих і непродовольчих товарів з наданням продавцям і покупцям широкого кола послуг. Я. бувають сільські, районні, міські. регіональні, міжрегіональні, міжнародні, оптові (гуртові) і роздрібні.
-Традиційно в Україні збирання врожаю вінчається яскравими багатими ярмарками. На Полтавщині стало традицією в кінці серпня проведення у селищі Великі Сорочинці ярмарку. Він став називатися так за назвою селища -«Сорочинський ярмарок». Що тільки не побачиш на ярмарку: і багатий урожай з колгоспних полів та садів, і народні промисли.

Тут можна торгуватися, купувати, веселитись, зустрітись зі старими знайомими, завести нових друзів. Але не кожен має можливість побувати на цьому видовищі. А дуже хотілося б. Ось ми сьогодні побуваємо на такому

Гей, на ярмарок хутчіше,

І не пішки, а бігом!

Тож збирайтесь веселіше

Всі на ярмарок – гуртом!

Та мерщій додайте ходу,

Просинайтеся, не спіть!

Вже на ярмарку народу!

Тож і ви сюди біжіть!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
-Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати уміння  додавати круглі числа, розв’язувати задачі тарівняння.

ІІІ . Актуалізація опорних знань

  1. Каліграфічна хвилинка

Скільки людей поспішає на ярмарок. Сюди летять на літаках, їдуть на поїздах, машинах, автобусах.
А колись в далекі давні часи з’їжджалися на ярмарок на возах, запряжених волами.
Ось і ми відправимося туди, як в давні часи на возах. Але ми не сядемо на вози поки не напишемо гарно каліграфічну хвилинку.

5         10         15 -  доповніть далі.

2. Усний рахунок

Жоден ярмарок  не обходиться без розваг і забав. Найулюбленішою забавою є ярмаркова жердина – це високий стовп, на вершечку якого – приз.Хто дістанеться до вершечка, той і забере приз. А змагання вже тривають. Ви також зі своїм рядом швиденько до жердин підійдіть і разом приклади розв’яжіть, який  ряд переможе, той і приз забере.

230+50=                     340+20=                  140+30=

300+500=                   100+400=                200+330=

120+400=                   260+200=                 820+100=

600+200=                  300+300=                 400+500=
Молодці. Ви гарно працюєте. Я думаю, що без подарунків ви з ярмарка не повернетесь.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1.Математичний диктант

  • Для того, щоб на ярмарку щось купить потрібні гроші. Ось і подивимось

скільки грошей ви заробите.

До суми чисел 400 і 20 додай 500;

Суму чисел 300 і 70 зменш на 40;

Суму чисел 500 і 40 більш на 50;

Суму чисел 600 і 30 зменш на 400.

  1. Робота з книгою

Задача 374.

Тато з сином теж хочуть завітати на ярмарок. Допоможемо їм?

-Скільки грошей зняв тато?

- Скільки у нього було в кошельку?

- Скільки всього у нього було грошей7

- Скільки він витратив?

- Скільки залишилося?

Молодці. Ви багато грошей заробили.

  • Ой. Я ось нам зустрілася господиня яка не зрозуміти, яких тварин вона продала. Допоможемо їй? Вона продала тих тварин, де всі відповіді вірні.

Коза                                                Свиня                           Корова

170+200=370                                  160+400=640               220+40=260

350+40=390                                    240+130=370               170+320=490

Які ви молодці.

V.  Фізкультхвилинка

Ви гарно працювали. Тепер давайте відпочинемо. Бо який же ярмарок без відпочинку.

VІ. Систематизація опорних знань

  • А тепер нумо купувати.
  • Але нам нічого не продадуть , якщо ми не розв’яжемо рівняння.
  1. Рівняння 370
  • А тепер кожен може купити щось собі сам. ( Діти купують повітряні кульки.)
  1. Приклади 369 (самостійно)
  • Але який же ярмарок без коштування страв? (Діти коштують кашу.)
  1. Задача 373

V. Підсумок уроку

- Чим ми займалися на урощі?

- Що вам найбільше сподобалося?

А ось і наш подарунок.

Нам його переслали  з Сорочинського ярмарку Новою поштою.

(Отримують яблука та бублики.)

VІ. Домашнє завдання

№ 376, 377.

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 118 | Завантажень: 12 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2017