Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 69
Назва матеріалу:
Приклади сенканів для використання на уроках хімії у 7-8 класах
Кожен педагог має свою методичну скарбничку, яку використовує на уроках. Я опрацювала багато методичної літератури щодо традиційних і нетрадиційних форм навчання.
У своїй педагогічній діяльності я практикую різноманітні форми навчальної діяльності. Однією з них є сенкани. Вони зумовлюють розвиток здібностей, формують кругозір, розвивають інтерес до предмета. Складання сенканів сприяє розвитку логічного мислення, творчого потенціалу. Спочатку допомагаю учням їх складати, а потім – дитячій фантазії нема меж. Діти дуже полюбляють таку форму роботи. Практикую складання сенканів у 7-8 класах на різних етапах уроку, що і пропоную до вашої уваги.
Сенкан – це вид творчого завдання. Під час його складання можна прагнути досягти досконалості. Сенкани корисні для збагачення словникового багажу учнів, якого їм на сьогоднішній час дуже не вистачає. Ця форма роботи розвиває зацікавленість до вивчення хімії.
Сенкани є доступними різним віковим категоріям. Їх можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Це міцний інструмент для рефлексії. Він не потребує великих часових затрат. Складання сенкану допомагає створити ситуацію успіху, дозволяє учневі відчути себе творцем.
|