Шкільний портал
Вівторок, 23.04.2024, 20:10
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Конспект уроку літературного читання в 2 класі. Є. Пермяк. Оповідання «Пічугін міст» (рос.)
[ Викачати з сервера (11.05 Mb) ] 27.06.2017, 22:02

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 70

Назва матеріалу:

Конспект уроку літературного читання в 2 класі. Є. Пермяк. Оповідання «Пічугін міст» (рос.)

Дослідницький метод сприяє формулюванню пізнавальної самостійності, розвитку індивідуального та творчого мислення учнів. Під час уроку з використанням ІКТ  сприяє  активізації мислення дітей, допомагає осягнути самих себе, відчути радість від отриманих результатів власної діяльності. Школярі були залучені  до пошуку додаткової інформації в мережі Інтернет при виконанні дослідницьких і творчих проектів:  підготовки повідомлень, інформаційних довідок, створення власних презентацій. Учні мали більше можливостей для організації самостійної дослідницької, пошукової, творчої діяльності, працюючи над проектами. Вони не тільки знаходили різноманітні джерела інформації, критично осмислювали їх, але й створювали вміло презентували та аргументували роботу. Були використані інтерактивні  форми та методи навчання: самостійна й практична робота, робота в парах, робота в малих групах тощо. Участь у  дискусіях надає учням можливість вільно висловлювати власні думки, обговорювати їх з іншими учнями класу, розвиває комунікативні навички, критичне та логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять.

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 8971 | Завантажень: 5791 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 5.0/5508
Всього коментарів: 8
avatar
0
1 zazazu593 • 14:04, 10.07.2017
Дякуємо за чудовий урок з використанням ІКТ. Цей урок проведу yа уроці літературного читання. Подана структура уроку є універсальною, тому буде дуже дуречно використовувати її на багатоьох уроках читання.
avatar
0
2 Анонімно • 14:08, 10.07.2017
Спасибо за современный урок с использованием информационных технологий и интерактивных методов
avatar
0
3 a_yav • 14:47, 12.07.2017
Цей урок розроблений справжнім майстром: матеріал ретельно підібраний, кожна хвилинка насичена корисними відомостями, різноманітними видами діяльності. За час такого уроку учні отримають систематизовані знання з теми, яка вивчається. Без сумніву спрацює і виховна мета, адже діти в такому віці здатні і прагнуть бути корисними, виявляти добрі почуття, співчувати і підтримувати слабших. Гарний Учитель - гарний урок!
avatar
1
4 may2000azs • 14:56, 12.07.2017
З великим інтересом ознайомилась з дуже цікавим та познавальним уроком. Хочу відмітити вдумливий підхід до теми та подання матеріалу. Поза сумнівом, таке викладання викликає інтерес у учнів та мотивує їх на подальше читання художньої літератури. Дуже дякую вчителю за професійність та небайдужість до розвитку всебічно розвинутих особистостей.
avatar
0
5 1705575 • 15:19, 12.07.2017
а
avatar
1
6 stalex-ua • 15:26, 12.07.2017
Дуже сподобався урок! Мені, дорослій людині, був цікавий матеріал, що призначений для молодших школярів. Окремо хочу відмітити, що на таких уроках не тільки прищеплюється любов до читання, але й виховуються гідні людські якості. Дякую Вам, вчителе!
avatar
1
7 1705575 • 17:28, 12.07.2017
Прекрасный, дидактически и методически грамотный урок . Чувствуется мастерство педагога, его опыт и творческий подход. Урок отвечает всем современным требованиям . На уроке  применялись  ИКТ. Учителем использовались разнообразные виды контроля выполнения заданий: самоконтроль, работа в парах...На уроке явно прослеживались привлечение ребят к добру, человечности, желанию помогать людям, совершать хорошие поступки. Спасибо преподавателю за насыщенный яркий урок!
avatar
0
8 tamdlam • 19:30, 12.07.2017
Восхетительный урок! Обязательно возьму себе на заметку методику преподавания!
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024