Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 76
Назва матеріалу:
План-конспект інтегрованого уроку (виховання особистості, яка творить, сприймає зміни, нововведення). Творчість Лесі Українки через призму математики (ділення звичайних дробів ) у 6 класі (поезії «Як дитиною, бувало», «Мрії», «Тиша морська»).
Сучасний учень – це особистість, яка є готовою до нових умов існування, а вчителі - дають такі знання та вміння , які дозволяють успішно та ефективно діяти в інформаційному середовищі . А ще - навчають застосовувати свої знання на практиці,перетворюючи їх у відповідні освітні компетенції, співвідносять набутий досвід із життєвими настановами та принципами.
Освіта впродовж всього життя набула сьогодні ключового значення. Вона є відповіддю на виклик, який кидає нам світ, де зміни відбуваються дуже швидко.
Однією з найважливіших особливостей нашого часу є перехід до інформаційного суспільства, що вимагає суттєвих змін у системі освіти. Тому одним із пріоритетних напрямів сучасного вчителя є розроблення та впровадження інноваційно-інформаційних навчальних ресурсів, які модернізують зміст, структуру, форми, методи, засоби навчання та виховання.
Зміни у структурі уроку - перехід до інформаційного суспільства.
Які шляхи реалізації випереджаючої освіти для сталого розвитку під час проведення оновленого уроку?
Перше, прогнозування та виховання ключових компетентностей, які дають змогу учням успішно само реалізуватися у життєвому просторі.
По-друге, перехід на технології ІКТ, запровадження «електронного навчання», оцінювання.
І, звичайно, партнерство співробітництва у характері навчальної діяльності та орієнтація на інтегративність подання матеріалу на уроці.
|