Шкільний портал
Неділя, 19.11.2017, 08:52
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи сподобалось Вам КА ПЗНО?
Всього відповідей: 2477
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

План-конспект інтегрованого уроку (виховання особистості, яка творить,  сприймає зміни, нововведення).
[ Викачати з сервера (6.63Mb) ] 27.06.2017, 22:05

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 76

Назва матеріалу:

План-конспект інтегрованого уроку (виховання особистості, яка творить,  сприймає зміни, нововведення). Творчість Лесі Українки через призму математики  (ділення звичайних дробів ) у 6 класі (поезії «Як дитиною, бувало», «Мрії», «Тиша морська»). 

Сучасний учень – це  особистість, яка  є  готовою   до нових умов існування, а вчителі - дають   такі знання та вміння , які дозволяють   успішно та ефективно діяти в інформаційному середовищі . А ще - навчають застосовувати свої знання на практиці,перетворюючи їх у відповідні освітні компетенції, співвідносять набутий досвід із життєвими настановами та принципами.

Освіта впродовж всього життя набула сьогодні ключового значення. Вона є відповіддю на виклик, який кидає нам світ, де зміни відбуваються дуже швидко.

Однією з найважливіших особливостей нашого часу є перехід   до інформаційного суспільства, що вимагає суттєвих змін у системі освіти. Тому одним із пріоритетних напрямів сучасного вчителя є розроблення та впровадження інноваційно-інформаційних навчальних ресурсів, які модернізують зміст, структуру, форми, методи, засоби навчання та виховання.

Зміни у структурі  уроку - перехід    до інформаційного суспільства.

Які шляхи реалізації випереджаючої освіти для сталого розвитку під час проведення оновленого уроку?

Перше, прогнозування та виховання ключових компетентностей,  які дають змогу учням успішно само реалізуватися у життєвому просторі.

По-друге, перехід на технології ІКТ, запровадження «електронного навчання», оцінювання.

І, звичайно, партнерство співробітництва у характері навчальної діяльності та орієнтація на інтегративність подання матеріалу на уроці.

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 55 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2017