Шкільний портал
Субота, 18.11.2017, 19:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи сподобалось Вам КА ПЗНО?
Всього відповідей: 2477
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Методична розробка позакласного виховного заходу на тему:  «Українські  кіборги»
[ · Скачати дистанційно (233 МБ) ] 27.06.2017, 22:07

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 79

Назва матеріалу:

Методична розробка позакласного виховного заходу на тему: 

«Українські  кіборги»

Мета:

  • розширити знання учнів про події на сході України;
  • донести до учнів необхідність збереження єдності та захист Батьківщини;
  • донести важливість збереження патріотичного духу у кожного громадянина;виховувати культуру взаємовідносин між людьми у щоденному житті, повагу до захисників Вітчизни;
  • сприяти розвитку пізнавального інтересу.

 

Завдання:

  • сформувати знання про події на сході України;
  • стимулювати прагнення до глибшого і детальнішого вивчення АТО  в нашій  державі;
  • мотивувати  розширення кругозору, вміння чітко і лаконічно висловлювати власні думки, самостійно знаходити необхідну інформацію;
  •  виховувати вміння підтримувати колектив, прагнення до кращого у житті;
  • розвивати почуття патріотизму.

Обладнання:

 проектор, комп’ютер, записи музики, екран, мультимедійна презентація, відеоролики.

Місце проведення: актова зала

Вікова категорія: 10, 11 клас

Час проведення: 45 хвилин

 

Хід заходу

І. Організаційний етап. (1 хв.)

Учні розташовуються в актовому залі. Лунає пісня «Лише у нас на Україні»

ІІ. Мотивація навчально-виховної діяльності учнів. Оголошення теми
заходу. (3 хв)

Слава Україні! Героям слава!

Я рада вітати Вас у цьому залі. Давайте познайомимося.. Мене звати Тетяна Іванівна.  Сьогодні у нас незвичайний захід. Ми зібралися тут, щоб краще пізнати хто боронить нашу Україну.

Тема сьогоднішньої виховної години – « Українські кіборги ».

 Хочу розпочати наш захід наступними рядками  . 

Чому цей світ такий жорстокий?

Навіщо нам ота війна?

Страждають діти, гинуть люди,

А скільки знищено майна!

Вставай, Україно, вставай,

Єднай Чорне море й Карпати,

І свій переболений край

Не дай ворогам розламати.

Нехай на світі спокій буде,

Сьогодні! Завтра! Назавжди!

Пісня('ДАЙ, БОЖЕ, СИЛИ НАШИМ СОЛДАТАМ...'Христина Панасюк)

 ІІІ. Основна частина заходу (35 хв)

Вступ: Раніше для нас, українців, мир – це була повсякденна реальність. На вулицях нашої неньки – України було спокійно, всі діти ходили до школи, посміхалися.

 Але відбулися різкі зміни, підкралося горе… На Україну напав ворог. І нам, українцям, як ніколи, потрібно усіма силами боротися за мир, щоб нам завжди світило тепле, ясне сонечко, щоб небо було завжди чисте та голубе, щоб завжди були посмішки на обличчях у людей.

  Ні для кого з вас не є таємницею той факт, що зараз іде війна нашого народу проти сусідньої держави. Проти держави, яку ми століття вважали нашим братом, нашим найближчим, найріднішим. А вона, скориставшись нашими проблемами, тимчасовими труднощами, встромили нам ніж в спину.  

Хотіла б  сьогодні, на цій виховній годині, поговорити про героїв, які обороняють наш мир та спокій. Про тих,  хто зараз на передовій. Про тих, хто мерзне, недоїдає, недосипає. Про тих,  хто робить все, щоб нам з вами не було за що переживати, щоб ви отримували знання, відпочивали, відчували любов рідних та близьких.

Хочу розповісти вам про українських кіборгів.

Скажіть мені, будь-ласка,  хто у вашому розумінні   кіборги?

 

Відповідь учнів

 

Кіборг - це людина-робот.   Перші дослідження в цьому напрямку вперше були зроблені військовими, однак цей факт зашифрований під грифом «цілком таємно».   . Основна мета таких досліджень створити штучний інтелект в людській подобі для того,  щоб кіборг міг сам приймати рішення в тій чи іншій ситуації.

Кіборгами  захисників аеропорту   назвали самі вороги. Ті,  хто уже півроку не може зламати оборону Донецького аеропорту. Донецький аеропорт – це місце слави наших героїв-солдатів. Це місце, де українські військові та прості люди, які входять у добровольчі батальйони, всіма силами стримують ворога, не даючи йому можливості розвинути свій наступ далі.

Хто вони – кіборги донецького аеропорту?

На це питання ми з вами й спробуємо дати відповідь сьогодні.

Вашій увазі я пропоную трохи відео, де й розповідається про цих героїв. Телеканал 1+1 зняв передачу про кіборгів. Не про всіх, про невелику частину тих героїв, які не дають спокою російським військовим та сепаратистам на Донеччині. Ця програма називалась «Хоробрі серця». Хто її бачив? Сьогодні й подивимось.

Я вам покажу не всю програму, а нарізку з виступів самих кіборгів. Вас би попросила уважно дивитися та після перегляду відповісте на деякі питання  

 

Фрагмент  розповіді «Абрикоса»

Абрикос….2,45 миномьотчик-металулг.

Запитання до дітей:

  1. В яких умовах працюють військові?
  2. Люди яких професій є героями нашої Батьківщини?

 

 

Фрагмент  розповіді «Доцента»

   Доцент…2,20

 Запитання до дітей:

1)Як ви думаєте, чому місцеве населення звинувачують українських військових?

2) Які цінності є головними для кіборгів? Чому?

3) Які для вас цінності є головними?

 

 

Фрагмент  розповіді «Гнома»

Гном……..6,57

Запитання до дітей:

  1. Що ви зрозуміли з реконструкції однієї з історій Гнома?
  2. В чому героїзм танкістів?

 

Фрагмент  розповіді «Маршала»

 Маршал….5,24

   Запитання до дітей:

  1. У відеоуривку говориться про брехню російських засобів масової інформації, можливо, ви чули таку брехню і можете поділитися?
  2. Кого закликає Маршал не забувати? Чому?

 

Фрагмент  розповіді «Богеми»

Богема-----5,18 хв

Запитання до дітей:

1.Яка зона відповідальності військових?

2. Для чого були створені добровольчі батальйони?

3. Вони справді важливі?

 

Зараз хочу показати відео про того ж танкіста, про якого говорив Гном

 

Іванович  - 3,35хв 

Запитання до дітей:

  1. Для чого тримають донецький аеропорт?
  2. Чия заслуга в тому, що донецький аеропорт і досі є нашою землею? 
  3. Які риси ви б хотіли перейняти у цих героїв?

 

Нажаль, цей герой загинув.

 

Як бачите. В мирному житті вони були науковцями. Вчителями. Режисерами, але прийшла війна і вони всі пішли захищати Батьківщину.Такі люди не шкодують свого життя, щоб в Україні був мир і спокій. Щоб ви мали змогу навчатися, пам’ятайте про це, особливо коли лінь виконувати домашнє завдання.

Враховуючи те, що нашим захисникам гріють серце дитячі малюнки та поробки,  ми з вами виготовимо «голуба миру» і передамо волонтерами в АТО. А поки ми будемо працювати, то послухаємо пісню про мир.

 

Звучить пісня «Ми за мир» і відбувається виготовлення поробки.

Діти виготовляють голубів.

 

 

 

 

Учитель  

У духовному й політичному житті кожного народу є визначні події й роки, які назавжди входять в його історію, свідомість, визначають характер буття, місце і роль  країни у світі.

 Ми свідки історії, історія – це ми…

 

 

ІV. Підведення підсумків виховного заходу. (6 хв)

Заключне слово.

  Хочу сказати на завершення, що про героїзм наших співвітчизників знято дуже багато відео. Я вибрала для перегляду сьогодні дуже маленьку частину того, що можна було б. Героїзм не має меж. Не має меж і самопожертва тих, хто обороняє нашу землю від ворогів. Обороняє для того, щоб ми з вами могли жити в мирі. Дай Боже нашим захисникам перемоги та життя, здоров’я та витривалості.

 

Звучить пісня

 

Українські бійці тримають оборону, слова військової присяги та бойове братерство.

Саме це зробило їх "кіборгами" в очах ворога, який не може осягнути недосяжні для нього поняття.   І знаєте..., коли їх називають "Кіборгами" - люди і на секунду не уявляють, НАСКІЛЬКИ це схоже на правду. Людина з плоті і крові... Як вижити в таких умовах, - я не знаю. Але виживають. І захищають. І воюють. І знищують".

 А у вас, із знайомих, є кіборги?  Була у вас зустріч з ними?

А в нашій школі відбулася акція «допоможи солдату», де діти зібрали гроші та купили теплі речі воїнам АТО та відбулася зустріч з кіборгами, один із них

  мій  випускник Колісніченко Станіслав . І слова, які він сказав при зустрічі були такі «Я радий , що захищаю свою неньку Україну.»

  Україна єдина. Пам’ятаємо, не забуваємо і цінуємо нашу Батьківщину.

 Збережемо наш патріотизм, віру та силу духу для наступних поколінь.

 Україна  скінчить перемогою

Нема сумніву в цім ні на мить!

До нових зустрічей!

Слава Україні! … Героям Слава!

Слава Нації! … Смерть ворогам!

 

Висновок

 

Виховна година сформована таким чином, що формує пізнавальний інтерес до історії нашої держави,    до актуальних подій сьогодення.

Захід спрямований на виховання патріотизму, любові до своєї батьківщини,    усвідомлення власної значущості в ході історії держави.

Відповідна організаційна форма сприяла формуванню пізнавального інтересу, розширенню кругозору учнів, вміння самостійно знаходити інформацію, працювати в команді, творчо підходити до досягнення поставленої мети.

Підсумком заходу є виховання любові до своєї Батьківщини, піднесення патріотичного духу серед підлітків, бажання кожного учня до нових звершень, самоствердження, самореалізації, вміння приходити на допомогу товаришам у потрібний момент. Розвиваючи власні здібності учні краще і швидше адаптуються до сучасності у всіх її проявах.

 
 
 
Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 59 | Завантажень: 12 | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2017