Шкільний портал
Середа, 24.04.2024, 06:53
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок і мультимедійна презентація з української мови на тему «Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів
[ Викачати з сервера (3.77 Mb) ] 28.06.2017, 22:13

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 83

Назва матеріалу:

Урок і мультимедійна презентація з української мови на тему «Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом», 2 клас

Мета: закріпити знання учнів правил про вживання апострофа, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з апострофом, читати слова за фонетичною транскрипцією; розширювати лексичний запас слів; формувати навички самоконтролю, вміння виправляти граматичні помилки; розвивати творчі здібності, увагу, навички каліграфічного письма, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу

Обладнання: карта морської мандрівки з відповідними островами-зупинками під час подорожі, прапорці, паперові кораблики, картки із завданнями, мультимедійний супровід

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

Сіли всі зручненько

І приготувалися дружненько.

Команди мої виконуйте вміло,

Отже, до діла сміло!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності(слайд 2)

Не дивлячись на холод за вікном, сьогодні я хочу, щоб ви пригадали літній відпочинок і запрошую вас у морську мандрівку. Сьогодні ви працюєте у парах на кораблях. Кожна пара отримує свій корабель і карту морської мандрівки із зазначеними островами-зупинками. На зупинках ви долаєте певні перешкоди. За кожне правильно виконане завдання команда прикріплює на свій корабель прапорець. В кінці уроку ми підрахуємо ваші прапорці і визначимо, який корабель проявив себе у мандрівці найкраще за всіх.

— Настав час перевірити вашу готовність.

На нас чекають вітрила!

Ви чули про парусник дивний,

Незвичайний і чарівний?

Цей парусник попливе за вітром,

Чекають нас випробування, діти.

Руки на плечі одне одному поклали,

Вліво качнулися, а потім вправо,

Як на хвилях нас на морі качає,

Вітер морський нас всіх обдуває.

 

— А тепер відгадайте загадку.

Я такий же, як знак розділовий,

І відомий шкільній дітворі,

Та в словах української мови

Я пишусь не внизу, а вгорі. (Апостроф)

— Головне завдання нашої мандрівки — повторити і закріпити знання правил про вживання апострофа.

Отже, приготувалися до старту!

ІІІ Закріплення знань та вмінь учнів з вимови та написання слів з апострофом

  1. Острів каліграфічний (слайд 3)

Відкрийте свої судові журнали, тобто зошити і запишіть дату нашого відправлення у мандрівку. Всі записи необхідно вести охайно і чітко, щоб будь-хто міг їх прочитати. Сядьте рівно, перевірте правильність тримання ручки в руці.

Погляньте на карту -  перший острів, до якого ми підпливаємо називається каліграфічний.

— На цьому острові живе абориген(слайд 4), який не вміє писати. Ми повинні навчити його писати буквосполучення з апострофом. Команда, яка виконає творче завдання першою, матиме право прикріпити свій прапорець на карту.

1) Письмо буквосполучень з апострофом: м’я, в’ю, п’є, р`я

2) Письмо слів з апострофом: сім’я, любов’ю, солов’ї, пір’я

3) Творче завдання

Скласти речення  зі словом з апострофом

2. Повторення правил про вживання апострофа

Ми веселі моряки,

Мандрувати мастаки,

Дуже любим ми пригоди,

Не боїмся непогоди

А щоб вдало мандрувати,

Правила правопису апострофа

Треба згадати.

—  Зараз перевіримо ваші знання про вживання апострофа у словах української мови.

— Що таке апостроф? (Це знак.)

— Наведіть приклади інших знаків мови. (Кома, крапка, тире, знак оклику, знак питання)

— З якою метою вживається апостроф у словах? (Щоб показати роздільну вимову приголосних звуків.)

— Після яких приголосних букв пишеться апостроф? (Після букв «бе», «пе», «ве», «ем», «еф», «ер»)

— Які звуки вони позначають? (Тверді).

— Перед якими буквами пишеться апостроф? (Перед я, ю, є, ї)

— Які звуки вони позначають? (Два звуки [йа] [йу] [йе] [йї])

  1. Словникова робота

- Наш абориген послухав всі правила та здається так нічому і не навчився. Допоможете йому?

1)Вставити, де потрібно, апостроф (слайд 5)

Пір..я, зілл..я, Мар..яна, п..ятниця, їдаль..ня, портф..ель.

2)Виправити помилки (слайд 6)

Св’ято, соломяний, компютер, гор’ючий, Л’юда, цв’ях.

4. Острів Звуко – буквений (слайд 7)

А ми всі на парусники сідаєм,

Знов у подорож рушаєм,

У біноклі зазираєм,

Новий острів не минаєм.

— Ми стали на якорі біля Звуко-буквеного острову. Прошу його знайти на карті. На цьому острові для нас підготував завдання найсправжнісінький пірат (слайд 8)

За фонетичною транскрипцією записати слова(слайд 9)

[мйакий], [ласт`івйата], [голубйата], [мйасо],[соловйі], [румйан`і]

Учень зачитує слово і записує на дошці, всі інші за ним у зошит.

5. Острів відпочинку(музична фізкультхвилинка) (слайд 10 - 11)

6. Острів підручників (слайд 12)

— А ми піднімаємо якір і вирушаємо за вітром у напрямку до наступних випробувань.

Знов на парусники сідаєм,

У біноклі зазираєм.

Новий острів споглядаєм,

Ми його не обминаєм

  • На цьому острові вас зустрічають його мешканці. Давайте подивимося хто ж вони ? (слайд 13)

Робота за підручником с. 58 вправа 1 ( прочитати загадку, відгадати, записати слова з апострофом)(слайд 14)

Поясніть правопис виділеного слова та слова-відгадки (ці слова пишуться з апострофом)

7. Острів Колективний (слайд 15)

Ми на парусник сідаємо,

У біноклі зазираємо.

Новий острів нас стрічає

І зійти повеліває.

— На цьому острові ми подивимося, чи всі команди дружні, чи всі можуть працювати у колективі.

Кожний корабель отримує завдання на картці (скласти речення зі сплутаних слів та зробити звуко-буквений аналіз слова з апострофом).

Яблука, рвав, Дем’ян, дідусь.

У, заспівали, солов`ї, гаю.

Ходить, клас, Льоня, у, дев`ятий.

П’ять, мене, є, братів, у.

Працює, мій, Валер’ян, брат, лікарем.

Дружна, наша, велика, сім’я, і.

IV. Підсумок уроку

— Ось і закінчилася наша мандрівка. Прошу ще раз нагадати після яких же букв ми ставимо апостроф і перед якими (обрати серед букв-табличок).

 Всі команди дійшли до фінішу. Зараз перевіримо, хто переміг. Давайте порахуємо наші прапорці і визначимо команду-переможця.

— Що повторили на уроці ?

— На якому острові вам сподобалося найбільше?

V. Домашнє завдання(слайд 16)

Виконати вправу на с. 59

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 1717 | Завантажень: 81 | Рейтинг: 2.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024