Шкільний портал
Четвер, 18.04.2024, 22:15
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор 2017 року

Урок біології у 8 класі «Залози змішаної секреції».
[ · Скачати дистанційно (37 МБ) ] 28.06.2017, 22:13

Конкурс "Педагог-новатор 2017"

Конкурсний матеріал № 84

Назва матеріалу:

Урок біології у 8 класі «Залози змішаної секреції».

Вивчення природничих дисциплін у школі треба будувати з урахуванням того, що провідним має бути тісний зв'язок навчання з практикою життя.

Мета пропонованого уроку:

- навчальна –  продовжити формування уявлень про гуморальну регуляцію функцій; конкретизувати знання про залози внутрішньої та змішаної секреції, показати їх роль у регуляції функцій; ознайомити з будовою та функціями залоз змішаної секреції, наслідками гормональних порушень,  профілактикою ендокринних хвороб;

- виховна –  проводити пропаганду здорового способу життя та виховувати свідоме ставлення до особистого здоров`я; 

- розвиваюча – розвивати вміння презентувати самостійно підготовлений матеріал; аналізувати навчальний матеріал, поданий у вигляді схем,  порівнювати, розкривати загальне і особливе; встановлювати закономірності; систематизувати, встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим.

Дана розробка уроку адресована колегам-вчителям природничих дисциплін загальноосвітніх закладів, особливо молодим педагогам.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор 2017 року | Додав: Ростислав
Переглядів: 835 | Завантажень: 371 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 4.0/7
Всього коментарів: 6
avatar
0
1 belayvladimir • 21:42, 05.08.2017
Цей матеріал корисно поєднує в собі і шкільну програму, і життєві потреби у знанні такої інформації.
avatar
0
2 gannashvedun • 09:08, 06.08.2017
Дякую.
avatar
0
3 eremurusua • 07:39, 07.08.2017
Прекрасная разработка, очень полезна для учителей биологии
avatar
0
4 Andrii Shvedun • 07:53, 23.08.2017
Хороший и интересный урок
avatar
0
5 jchornaya • 10:55, 26.08.2017
Прекрасний урок smile
avatar
0
6 tanyaaynat20 • 10:27, 15.09.2017
Урок цікавий, широко прослідковуються міжпредметні зв*язки і зв*язки із життям. Дякую!
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024