Шкільний портал
Вівторок, 17.09.2019, 11:35
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 64
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року

У категорії матеріалів: 192
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 19 20 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

 

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 01

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Онлайн навчання. Сайт дистанційної освіти як складова інформаційно-освітнього середовища.

 

Технологія дистанційного  навчання поєднує різні види навчальної активності, вчить орієтуватися в інформаційному просторі та працювати самостійно;  формує в учнів адекватну самооцінку; допомагає підготуватися до ЗНО, олімпіад, конкурсів, контрольних робіт; підвищує пізнавальний інтерес до предмету; виховує активну життєву позицію.

Особливо зросте роль дистанційної освіти при профільному навчанні, коли розшириться список   предметів та курсів за вибором, факультативів, спецкурсів. Старші учні отримають вибір «простору» для власних досягнень.

В умовах інтеграції України в Європейську спільноту держав та долучення української освіти до Болонського процесу використання технології дистанційної освіти є необхідністю.    

Інше | Переглядів: 294 | Завантажень: 124 | Додав: Ростислав | Дата: 15.06.2018 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 02

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Поліфункціональний сайт (блог) заступника директора з НВР – вчителя англійської та російської мови

Кожен вчитель на певному етапі своєї професійної діяльності має визнати, що традиційні форми, методи, засоби роботи з сучасними учнями втрачають свою ефективність. Тому необхідно «йти в ногу з часом», шукати нові методи, технології навчання учнів нового покоління ХХІ століття.

Одним із дієвих засобів роботи з учнями є персональний сайт вчителя, оскільки він дозволяє вивести сучасний урок на якісно новий рівень, активізує процес навчання шляхом використання нових привабливих форм подання навчальної інформації, залучає учнів до активної пізнавальної діяльності завдяки новизні та нетрадиційності викладання нового матеріалу. Новизна ресурсу полягає у комплексному застосуванні різних можливих та ефективних форм роботи на уроці.

Інше | Переглядів: 963 | Завантажень: 449 | Додав: Ростислав | Дата: 22.06.2018 | Коментарі (7)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 03

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Науково-методичний матеріал  з курсу «Органічна хімія» на тему: «Реакція дегідратації» 11 клас, хімія

 

В синтетичний хімії за допомогою дегідратації отримують прості і складні ефіри, ангідриди, вищі спирти, лікарські, вибухові й отруйні речовини, а також різноманітні синтетичні смоли, пластичні маси і т.ін.

Різні процеси дегідратації грають дуже важливу роль в біохімії і органічною технологією. Шляхом дегідратації в живій природі здійснюється синтез полісахаридів, білкових речовин, фосфатидів, лецитинів, багатьох ефірних масел і інших речовин.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 286 | Завантажень: 62 | Додав: Ростислав | Дата: 22.06.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 04

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Урок української літератури, 6 клас

Ігор Калинець. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт». Талановитий український поет, автор віршів для дітей. Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних явищ – дивовижне й незвичайне в повсякденному житті. Гармонія людини і природи

 

 

Урок-композиція з використанням сервісів  Coggle.it, Go Pollock, Padlet,Тagul для формування літературної компетентності учнів (українська література, 6 клас)

 

 

 

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 950 | Завантажень: 471 | Додав: Ростислав | Дата: 24.06.2018 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 05

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Фрагмент уроку української літератури в хмарах у 11 класі «Микола Хвильовий – романтик революції. Доля особистості в тоталітарній державі»

Вивчення біографії та творчості Миколи Хвильового з використанням хмарних технологій: віртуальної дошки, віртуальної презентації, стрічки часу, тестування, буктрейлера.

 

Розробки уроків | Переглядів: 292 | Завантажень: 53 | Додав: Ростислав | Дата: 24.06.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 06

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Додайте  в   буденність краплинку    пригод!» (Організація  та проведення ігор-квестів в  початковій школі)

 

Матеріали брошури ґрунтуються на власному педагогічному досвіді автора та спрямовані на формування компетентностей учнів згідно концепції НУШ.

Тут можна знайти інформацію про пошукові ігри, їх організацію, а також рекомендації щодо проведення ігор-квестів у початковій школі  та розробки виховних заходів, що містять  пошукові ігри  та їх елементи. Дані матеріали можуть бути корисними для вчителів початкових класів, вихователів ГПД, працівників літніх пришкільних  таборів та педагогів-організаторів.

Підручники та посібники | Переглядів: 1486 | Завантажень: 129 | Додав: Ростислав | Дата: 24.06.2018 | Коментарі (4)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 07

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Блог вчителів історії

Використання блогу в освітній діяльності вчителя надає учасникам навчально-виховного процесу низку переваг та відкриває безліч цікавих можливостей. «Блог вчителів історії» дає змогу учням заглибитись у  освітній інформаційний простір, забезпечує доступ до мультимедійних матеріалів. Віртуальний ресурс відкриває значні можливості: розміщення додаткового матеріалу для учнів з предмету; інформаційні оголошення різної тематики; розповсюдження електронних версій підручників, відеоролики, фотоматеріали тощо. Учні в зручний час можуть зайти на сторінку блогу та переглянути ті матеріали, які їм цікаві. За допомогою цього сервісу, вчитель-предметник має можливість впроваджувати дистанційне навчання, проводити контроль знань тощо. Це ефективний засіб популяризації предмета та педагогічної діяльності вчителя.

 

 

 

Інше | Переглядів: 252 | Завантажень: 107 | Додав: Ростислав | Дата: 24.06.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 08

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Наукове дослідження «Архетипи української ментальності в поезії Олександра Білаша». Навчальний предмет -  українська література

 

Кожній національній культурі властиві свої етнокультурні образи-символи, що визначають особливості світогляду, характеру, художньої творчості й історичної долі народу, впливають на основу духовної сутності людини.  У критичній літературі є чимало праць, присвячених аналізу архетипів.  Разом із тим це питання на сьогодні ще не вивчене остаточно, як не досліджена й поетична творчість О. Білаша,  відомого більше як композитора. У дослідженні здійснено архетипове  дослідження поезії Олександра Білаша. Виявлено специфіку функціонування у творах письменника архетипів як цілісної системи.

Підручники та посібники | Переглядів: 216 | Завантажень: 48 | Додав: Ростислав | Дата: 24.06.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 09

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Відеоролик (відеопрезентація) як спосіб відображення шкільного та суспільного життя». Виховна та позакласна робота 5-11 класи. Українська мова і література 5-9 класи

 

Дана робота - це портфоліо педагогічного досвіду з теми. У ній представлені відеоролики та відеопрезентації на різні теми шкільного та суспільного життя. Відеоролик демонструє новий  підхід у висвітленні подій у школі та за її межами і показує, що такі способи подачі інформації є актуальними, новими і цікавими для учнів і дорослих. Школярі краще сприймають відеоролик, ніж фотоматеріали чи статтю, особливо якщо вони самі були учасниками свята чи заходу.

Підручники та посібники | Переглядів: 501 | Завантажень: 183 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2018 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 10

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Майстер-клас  «Формування інформаційної   компетентності  учнів на основі використання методики інформаційної наочності на уроках математики (техніка СКРАЙБІНГ)»

 

В поданому матеріалі представлено досвід роботи   по формуванню інформаційної компетенції учнів на уроках математики.

Використання методики формування інформаційної компетенції учнів забезпечує свідоме ставлення до інформаційної діяльності. Процес запам’ятовування проходить інтенсивніше при умові залучення дітей до активної діяльності, використання ними операцій порівняння, аналізу, синтезу, класифікації, узагальнення. Ефективним є своєчасне використання пам'яток, таблиць, інструкцій, зорових опор, які допомагають учням поступово, без перевантаження сприймати і запам'ятовувати значущі об’єкти.

Інше | Переглядів: 397 | Завантажень: 88 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2018 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2019