Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 02:04
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 632
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року

У категорії матеріалів: 192
Показано матеріалів: 191-192
Сторінки: « 1 2 ... 18 19 20

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 02

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Поліфункціональний сайт (блог) заступника директора з НВР – вчителя англійської та російської мови

Кожен вчитель на певному етапі своєї професійної діяльності має визнати, що традиційні форми, методи, засоби роботи з сучасними учнями втрачають свою ефективність. Тому необхідно «йти в ногу з часом», шукати нові методи, технології навчання учнів нового покоління ХХІ століття.

Одним із дієвих засобів роботи з учнями є персональний сайт вчителя, оскільки він дозволяє вивести сучасний урок на якісно новий рівень, активізує процес навчання шляхом використання нових привабливих форм подання навчальної інформації, залучає учнів до активної пізнавальної діяльності завдяки новизні та нетрадиційності викладання нового матеріалу. Новизна ресурсу полягає у комплексному застосуванні різних можливих та ефективних форм роботи на уроці.

Інше | Переглядів: 1581 | Завантажень: 768 | Додав: Ростислав | Дата: 22.06.2018 | Коментарі (7)

 

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 01

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Онлайн навчання. Сайт дистанційної освіти як складова інформаційно-освітнього середовища.

 

Технологія дистанційного  навчання поєднує різні види навчальної активності, вчить орієтуватися в інформаційному просторі та працювати самостійно;  формує в учнів адекватну самооцінку; допомагає підготуватися до ЗНО, олімпіад, конкурсів, контрольних робіт; підвищує пізнавальний інтерес до предмету; виховує активну життєву позицію.

Особливо зросте роль дистанційної освіти при профільному навчанні, коли розшириться список   предметів та курсів за вибором, факультативів, спецкурсів. Старші учні отримають вибір «простору» для власних досягнень.

В умовах інтеграції України в Європейську спільноту держав та долучення української освіти до Болонського процесу використання технології дистанційної освіти є необхідністю.    

Інше | Переглядів: 831 | Завантажень: 501 | Додав: Ростислав | Дата: 15.06.2018 | Коментарі (1)

1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-192
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024