Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 192 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 19 20 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 41
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
ТМ «Яготинське». Добре знана якість
З давніх-давен людина не може обходитись без їжі. Вона забезпечує організм усім необхідним: білками, жирами, вуглеводами. Сама природа потурбувалася за людину, давши їй корисні та смачні продукти. Одним із них є молочні продукти.
Яготинський маслозавод – це: молоко і вироби з нього, сметана, кефір, ряжанка, масло, просто кваша, йогурт, закваска, всі види продукції від молока до геролакта і какао.
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 42
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Food and drinks» , 6 клас, англійська мова
Даний урок дозволяє повторити й активізувати лексичні одиниці з даної теми, удосконалити навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури, аудіювання, читання, навчити спілкування за даною темою, розвивати культуру мовлення й письма. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 43
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Формування здоров′язбережувальної функції на уроках інформатики в початковій школі
На сьогодні гостро стоїть питання про збереження здоров’язберігаючої функції під час роботи за комп’ютером. Матеріал містить вправи, фізкультхвилинки, вправи для очей, які можна використовувати під час викладання курсу інформатики.
У доповіді міститься інформація про основні напрями впровадження здоров′язбережувальної функції на уроках інформатики в початковій школі.
Інше |
Переглядів: 608 |
Завантажень: 284 |
Додав: Ростислав |
Дата: 29.06.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 44
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Хмарні технології в навчанні
Ми працюємо та навчаємося з дітьми, які з народження користуються планшетами та смартфонами, уміють знімати та монтувати відео, орієнтуються у мережі Інтернет. Сучасним дітям урок з учителем за устарілими методами вже не цікаво, вони потребують більш нових методів навчання. Особливої популярності в освітньому середовищі набувають хмарні технології.
Доповідь містить інформацію-огляд хмарних технологій. До цієї доповіді додається презентація.
Інше |
Переглядів: 935 |
Завантажень: 320 |
Додав: Ростислав |
Дата: 29.06.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 45
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Огляд математичних процесорів
Сучасне суспільство ставить перед нами нові вимоги. Сьогодні кожна людина повинна бути інформаційно грамотною, при цьому повинна мати навички аналітичного мислення, швидкого пошуку та обробки інформації.
Дана стаття містить інформацію про основні функції та характеристики математичних процесорів.
Інше |
Переглядів: 905 |
Завантажень: 285 |
Додав: Ростислав |
Дата: 29.06.2018
|
|
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 46
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Утворення політичних партій в Західній Україні. Розробка уроку.
Ознайомлення учнів із процесом розвитку національного руху в Західній Україні в другій половині XIX століття; аналіз обставини утворення перших політичних партій; довести важливість значення проголошення ідеї політичної незалежності України, з’ясувати роль І.Франка в суспільно-політичному житті; закріпити вміння аналізувати та оцінювати причинно-наслідкові зв’язки; давати власну оцінку діяльності перших політичних партій, формувати предметні компетенції учнів; виховувати почуття патріотизму, характеризувати процес створення, програмові документи перших політичних партій в Україні. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 47
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Другорядні члени речення, 5 клас , українська мова. Розробка уроку.
Методична розробка представляє урок на тему «Другорядні члени речення», в якій подано хід уроку із використанням різноманітних форм і методів роботи |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 48
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
«Біологічний калейдоскоп»: дидактичні завдання-вірші з біології та природознавства. Для учнів початкової школи (3-4 класи) та середньої школи ( 6-7 класи)
Вивчення природничих дисциплін у школі треба будувати з урахуванням того, що провідним має бути тісний зв'язок навчання з практикою життя.
Пропоновані вірші – дидактичні завдання, у яких мова йде про рослини і тварини нашої місцевості, описуються фенологічні зміни в природі, життєві явища організмів. У деяких віршах навмисно зроблені помилки – учням потрібно знайти їх, інші – запрошують до діалогу, висловлювання своєї точки зору.
Дана розробка адресована вчителям біології та природознавства, може бути використана для позакласної чи гурткової роботи. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 49
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Урок для учнів 6 класу «Екологічні групи рослин. Рослинні угруповання.»
Конспект уроку та комплект дидактичного матеріалу до нього у вигляді опорного конспекту, кросворду, тестів, відповідає чинній програмі; враховує зазначені в програмі змістові лінії, сприяє формуванню ключових компетентностей.
Даний ресурс виконує навчальну, наочну, тренінгову та контрольну функції.
Завдання можуть використовувати і вчителі початкової школи на уроках природознавства. |
Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 50
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Методична розробка відкритого уроку з англійської мови з використанням презентації за темою “Friendship and our friends”
Поставленою метою відкритого уроку є розширення кругозору учнів, знайомство з сучасною поезією з теми «Дружба та наші друзі», з творчістью Nelson del Castillo, формування в учнів комунікативної компетенції, розвиток дружніх взаємовідносин в учнівському колективі та розвиток творчої особистості.
Використовуючи ІКТ (презентацію, роботу в парах, індивідуальну роботу) зацікавлюю учнів темою, яку вивчаємо, більше дізнатися інформації про дружбу на англійській мові ( прислів’я, вірші, пісні), про
значення різних кольорів, слів «Дружба, друг і товариш». Учні вживають мову в таких видах діяльності: ігри, рольові ігри та завдання з вирішуванням проблем, тренуються в перекладі прислів’їв, речень про дружбу.
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
|