Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 12:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 629
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
olenaproshakova
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року

У категорії матеріалів: 192
Показано матеріалів: 71-80
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 19 20 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 71

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Система уроків природознавства в 4 класі з використанням технології перевернутого навчання

Перевернутий урок звертається до давно відомої стратегії навчання на випередження, з тою лише різницею, що учні не шукають матеріалів, а працюють з матеріалами, запропонованими вчителем.

 

При «перевернутому навчанні» вчитель бачить рівень успішності кожного в процесі виконання практичних завдань і може вчасно допомогти.

 Технологія «перевернутого навчання»  дає змогу істотно покращити показники успішності

Підручники та посібники | Переглядів: 826 | Завантажень: 299 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 72

Номінація: "Кращий Інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Персональний блог вчителя з теми «Використання сервісів Web 2.0  та додатків Microsoft Office у початковій школі»

 

Сервіси Web 2.0 можна використовувати як джерело навчальних матеріалів, як сховища посилань на Web-ресурси, як платформи для організації спільної діяльності школярів, як зручний спосіб оприлюднення та демонстрації результатів роботи.

У блозі подано інформацію про автора, досвід роботи з теми «Використання сервісів Web 2.0 та додатків Microsoft Office у початковій школі», авторські інтерактивні вправи: Learning.Apps, Swey, Getloupe, мультимедійні презентації, слайд-шоу, буктрейлери, хмарні конспекти уроків, кейси, приклади хмар слів, карт розуму, пазлів, інтерактивних плакатів, колажів, кросвордів, ребусів, інтерактивних дошок, різноманітні дидактичні матеріали до уроків.

Сподіваюся, що на моєму блозі ви знайдете для себе щось цікаве і корисне.

 

Інше | Переглядів: 789 | Завантажень: 446 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 73

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

Дослідницька робота МАН «Мистецькі пошуки Михайла Жука» (відділення: літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства секція: мистецтвознавство)

 

Еволюція творчого методу М.Жука у контексті становлення української школи 1930-1950-х років та творчий доробок,  як художника, письменника та мистецько-педагогічної діяльності митця.

Михайло Жук – популярна мистецька особистість перших десятиліть ХХ століття. Ще в юному віці він став відомою людиною, мистецькою «зіркою» України, про М. Жука у розквіті його творчих сил часто з прихильністю писала українська преса, відзначаючи його обдарованість і працелюбство; він був добре знайомим з багатьма діячами української літератури, театру, мистецтва ХIХ–ХХ століття; М.Жук мав тривалу, плідну мистецьку долю й був неодноразово вшанованим за свою багатогранну творчість; за життя він став справжнім метром, живою легендою національної художньої культури.

Інше | Переглядів: 628 | Завантажень: 262 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 74

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Інтегрований  урок у 7 класі (українська література, образотворче мистецтво). Андрій Малишко - відомий український поет і його твір «Пісня про рушник». Образ рушника як нерозривний зв'язок між матір'ю та сином.

 

Інтегрований урок був розроблений учителями двох предметів української літератури та образотворчого мистецтва. За допомогою патріотичних та естетичних мотивів вдалося поєднати ці дві дисципліни. Які, на мою думку, злилися в одне ціле.

 

Розробки уроків | Переглядів: 790 | Завантажень: 259 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 75

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Розробка інтегрованого уроку (8 клас). "Особливості культури української держави другої половини ХІІІ ст. в діяльності Києво-Могилянської академії та творчості її випускників" (історія, українська література)

Інтегрований урок був розроблений учителями двох предметів історії та української літератури.       Ефективність інтегрованого уроку полягає в тому, що роль дослідників виконують самі діти, де об’єднавшись в групи, вони  досліджують особливості культури української держави II половини XVIII  ст. в діяльності Києво-Могилянської академії та творчості її випускників, а саме творчість Г.С.Сковороди.

Розробки уроків | Переглядів: 807 | Завантажень: 230 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 76

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку англійської мови на тему «Захист навколишнього середовища» для 9 класу за підручником А. Несвіт.

Розробка уроку англійської мови для 9-го класу з теми «Навколишнє середовище». Передбачає роботу учнів із картками для самооцінювання, самостійну перевірку учнями домашнього завдання за допомогою комп’ютерів із використанням програми для створення тестів MyTestX, роботу у групах, опрацювання завдань, спрямованих на розвиток усного мовлення, аудіювання, читання у форматі ЗНО, а також граматичних навичок. Архів містить всі необхідні для уроку автентичні матеріали: аудіо- та відеоматеріали, презентацію до урокуPowerPoint, а також інтерактивну презентацію із завданнями та відповідями для проведення еко-вікторини (опрацювання граматичних структур з must/mustn’t ), зразок карток для самооцінювання учнів, а також таблицю для переведення балів в оцінку, роздатковий матеріал, музику для релаксації учнів під час уроку, тощо.

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 1141 | Завантажень: 342 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 77

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Контрольні завдання з математики, рівень стандарту. Частина перша.

Посібник «Контрольні завдання з математики, рівень стандарту. Частина перша.» містить 30 варіантів різнорівневих завдань з основних тем курсу математики 10 – 11 класів, що дозволяє учням  повторити і узагальнити вивчений навчальний матеріал; здійснювати як самоконтроль з боку учня, так і контроль викладачем набутих випускниками практичних вмінь з розв’язування математичних задач.

Поштовхом для створення посібника стала необхідність комплексної  підготовки учнів, що навчаються за рівнем стандарту, до успішної  здачі ЗНО з математики. Важливим є наявність в посібнику задач практичного змісту, що сприяє формуванню професійних  компетенцій випускників.

Підручники та посібники | Переглядів: 858 | Завантажень: 262 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 78

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Проект «У майбутнє ми входимо,  озираючись на минуле»  9 клас. Предмет – Інформатика 

 

Ніщо не  вічне! З "класичних" чудес світу тільки одне - піраміда Хеопса в Гізі - уціліло до нашого часу . І перед людством  стоїть питання, а можливо є інші творіння людства, які  заслуговують на увагу. Адже час не стоїть на місці,  щось руйнується, а інше будується. Потрібно шукати нові чудеса світу. Жителі Землі вибирали  нові Сім чудес світу в 2007 році.

Прийняти участь могли  всі бажаючі.. Перша сімка, за яку було  віддано більше всього голосів, і отримала  звання нових чудес світу. А чи можна Інтернет віднести до чудес світу? В пошуках відповіді на це ключове питання учні збирають інформацію з різних джерел, аналізують та оцінюють її, застосовують набуті знання та переваги колективної роботи для реалізації власних проектів. Публічна презентація результатів роботи над проектом, проведення додаткових рекламних заходів, створення макетів пам’ятників Інтернету – чи не є це чудовим результатом?!

Проект поєднує між собою знання з інформатики та художньої культури.

Інше | Переглядів: 1069 | Завантажень: 494 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 79

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Пошуковий реквієм "У нашій пам’яті вони назавжди залишились!» Позакласний захід для учнів 8-11 класів

Пошуковий реквієм – це новітня форма позакласного виховного заходу,що полягає у пошануванні пам’яті героїчних сторінок історичного державотворення України ХХІ століття,внаслідок здійснення пошукових досліджень учнів, які поділенні на групи, кожна з яких використовуючи веб-ресурси, документальну і джерелознавчу базу, прозово-поетичні матеріали,систематизує і узагальнює матеріал теми та презентує під час публічного виступу. На даний пошуковий   реквієм учні здійснювали підготовку у пошукових групах «Істориків», «Музеєзнавців», «Кіноматографів», «Репортерів», «Журналістів — літераторів», кожна з яких, намагалась підготувати власний проект про Революцію Гідності та Небесну сотню у своїх та наших душах і серцях.

 

Виховні заходи | Переглядів: 772 | Завантажень: 322 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2018"

Конкурсний матеріал № 80

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Тема уроку: Мирний договір з центральними державами у Брест-Литовську. Вступ німецьких та австро - угорських військ в Україну. Історія України. 10 клас

 

 Мета: розглянути головні події, пов'язані з підписанням мирного договору в Брест-Литовську, проаналізувати його передумови, зміст і наслідки для України; з'ясувати обставини відновлення влади ЦР та причини падіння Центральної Ради; вдосконалити навички роботи з джерелами інформації, вміння з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки та узагальнення; сприяти національно-патріотичному вихованню учнів.

Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть: визначати хронологічну послідовність подій періоду визвольних змагань; визначати причинно-наслідкові зв'язки між подіями явищами, процесами; формулювати власні погляди та оцінки щодо діяльності ЦР; описувати настрої населення та психологічний клімат у суспільстві цієї доби.

Розробки уроків | Переглядів: 858 | Завантажень: 309 | Додав: Ростислав | Дата: 30.06.2018 | Коментарі (7)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024