Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 16:51
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 629
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 11

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Ярмарок» Сценарій заходу з елементами народознавства для учнів 8-11 класів для використання на уроках української літератури та позакласних заходах.

Розробка позакласного  заходу, з елементами українських традицій, звичаїв та обрядів. Мета якого – вивчення,  збереження та підтримка національних традицій нашого народу.

 

Виховні заходи | Переглядів: 698 | Завантажень: 285 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 12

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Віртуальна гімназія. Фізика. 7 клас.

У вчителя для демонстрації фізичних явищ, демонстраційного експерименту які підтверджують фізичні закони на уроках є немало моделей та різного устаткування. І все ж таки цього не достатньо для кращого розуміння вивчених процесів, для раціонального використання часу на уроках, для ефективного. В продовж останніх років використовуючи на уроках інтерактивну дошку, підготовлені заздалегідь відео та аудіо матеріали, інтерактивні презентації насиченість уроку збільшилась таким чином з економили час на розв’язування задач. Залишається велика проблема закріплення навчального матеріалу, бо який би не був урок – наочний, насичений, яскравий – він швидко забудеться та всі зусилля вчителя зійдуть нанівець. Інша проблема з учнями, які відсутні на уроках з різних причин, вони взагалі залишаються один на один з підручником.

Ефективний спосіб вирішення зазначених проблем я бачу у дистанційному навчанні яке організувала для учнів 7-х класів при вивченні теми: «Взаємодія тіл. Сила». Досвідом використання віртуального курсу з фізики який я розробила і впроваджую в навчанні з учнями.

Дистанційний курс «Віртуальна гімназія. Фізика7» створено для якісного опанування фізики ІІ семестру. Ефективного використання та раціонального розподілу часу уроків з теми: "Взаємодія тіл. Сила", "Тиск", "Механічна робота. Потужність. Енергія". Організоване для учнів 7 класу віртуальне середовище де крім теоретичного матеріалу з теми міститься відео з коментарем, або відео-урок з презентацією після яких учень може перевірити свої знання виконуючи роботу в різних формах: есе, тести, самостійних робіт інтерактивних вправ з можливістю он-лайн відповіді. Курс створено на платформі moodlecloud.com

Інше | Переглядів: 1128 | Завантажень: 297 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 13

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 «Формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках фізики». Клас: 7-8; 10. Предмет: фізика.

 

Робота для зацікавлених освітян, які розуміють, що здоров’язберігаюча педагогіка, з одного боку, має сформувати в учнів спеціальні знання, уміння, навички збереження і зміцнення свого здоров’я, створення індивідуального здорового способу життя, а з іншого – передбачати в педагогічних технологіях можливості здійснення самостійних спроб удосконалення себе, свого тіла, психіки, емоцій, працювати над розвитком своїх комунікативних здібностей, виховувати гуманне ставлення до світу, до оточення, до самого себе .

 Пропрацювавши вже більше двадцяти п’яти років в школі, я маю великий досвід роботи, а саме: розробки уроків, заходів, сценаріїв, які розміщую на учительському сайті infourok, Всеосвіта, свій блог, які допомагають розкрити діалогове спілкування з вчителями, учнями, підвищити інтерес останніх до вивчення фізики, а значить ми, вчителі, станемо для них не порожнім звуком, а об’єктом для дослідження, тобто учням стане цікаво! І тільки тоді ми зможемо з них «зліпити» путнє і потрібне нашій країні - сучасних розвинутих людей. Але для цього дуже важливо працювати і не зважати ні на які перепони, які зустрічаються на нашій педагогічний ниві, бо «школа- це корабель, що пливе у вічність, бо вічними є любов, повага, чесність, людяність». А я б додала і здоров’я, яке так потрібно нашим дітям.

На моїх уроках немає гімнастичних пристроїв, немає м’ячів, гантелів, брусів, але я повинна зробити урок цікавим, щоб не зіпсувати настрій своїм учням, щоб в них не заболіла голівонька, щоб вони просто почували себе людьми, і в них були сили трудитися на інших уроках, які теж важливі.

 

Розробки уроків | Переглядів: 795 | Завантажень: 284 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 14

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Віртуальний майданчик вчителів фізики - ефективний інструмент формування та розвитку інформаційно-комунікативної компетентності. Клас: 7-11. Предмет: фізика, астрономія.

 

Створення персонального сайту(блогу)  вчителя-предметника - це вимога сучасного інформаційного світу. Сайту відкрив для педагогічної діяльності нове середовище і нові можливості. Сайт стає робочим інструментом учителя та надає можливість для організації взаємодії педагогів, вчителів, батьків: при дистанційному навчанні учнів, при організації проектної діяльності, допомагає налагодити спілкування, зв'язок зі своїми учнями і колегами. Сайт(блог) - Ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу

Сьогодні треба розуміти, що сучасний учитель має знати більше ніж його учні, та його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Він має бути в курсі передових технологій, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці, мати знання в різних сферах суспільного життя тощо. Педагог повинен постійно самовдосконалюватися, тому що його робота пов'язана з постійним оновленням. Щороку приходять нові учні, що несуть з собою новий етап розвитку суспільства. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку.

Використання інтерактивної дошки, презентації, відео- та фото матеріалів на уроках фізики сьогодні стали традиційними. Створення персонального сайту(блогу)  вчителя-предметника - це вимога сучасного інформаційного світу. Сайту відкрив для педагогічної діяльності нове середовище і нові можливості. Сайт стає робочим інструментом учителя та надає можливість для організації взаємодії педагогів, вчителів, батьків: при дистанційному навчанні учнів, при організації проектної діяльності, допомагає налагодити спілкування, зв'язок зі своїми учнями і колегами. Сайт(блог) - Ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу.

Інше | Переглядів: 956 | Завантажень: 412 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 15

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Подорож до країни Добра та Дружби». Виховний захід у 1 класі.

Даний виховний захід "Подорож до країни Добра та Дружби" розрахований для вчителів початкової школи. Він допоможе класним керівникам початкових класів формувати у дітей поняття "доброта і добрі вчинки", вчити розрізняти "добре і погане", викликати бажання дарувати добро; розвивати в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування, сприяти зміцненню колективу, вчити дружити та пробачати, розучити мирилки.

Виховний захід, проведений у формі уявної подорожі, відповідає меті та завданням моєї  виховної теми, відповідає  рівню розвитку та інтересам  колективу 1 класу. Спеціально підібраний ігровий матеріал сприяє розвиткові зв′язного мовлення і мислення, уяви і фантазії, підвищить інтерес до навчально-виховного процесу, зробить моїх вихованців справжніми добродіями і добродійками.

Виховні заходи | Переглядів: 784 | Завантажень: 238 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 16

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

“Communication Technologues.” 10 клас, англійська мова.

 

Методична розробка інтегрованого  уроку з англійської мови та інформатики з використанням комунікаційних  технологій, які сприяють формуванню ключових компетентностей  учнів: пізнавальну, комунікативну, інформаційну та культурологічну.

Виконання завдань лінгвістичного характеру виявляє рівень знань з теми, яку учні вивчали раніше.

Розробки уроків | Переглядів: 715 | Завантажень: 284 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 17

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Пілотна школа Херсонщини в умовах побудови Нової української школи». Стаття.

Винятково актуальним сьогодні є й формування такого підходу до інтеграції у навчальному процесі початкової школи, що враховує всі основні етапи, функції, аспекти та фактори цього багатокомпонентного педагогічного явища.

Які з поміж інновацій сучасної школи відповідатимуть вимогам сьогодення і забезпечать той очікуваний результат? Які компетентності потрібні дитині у сучасному житті, щоб забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя? Яке освітнє середовище забезпечить  як академічне навчання, так і соціально-емоційне навчання? Як допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками?

У статті розкрито шляхи створення освітнього середовища Нової української школи в умовах експериментальної діяльності, особливості тематично-інтегрованого навчання, нові форми і методи роботи вчителя, оцінювання результатів учбової діяльності учнів, партнерські відношення між учасниками навчального процесу.

Мета статті - розкрити шляхи створення освітнього середовища Нової української школи в умовах експериментальної діяльності, особливості тематично-інтегрованого навчання, нові форми і методи роботи вчителя, оцінювання результатів учбової діяльності учнів, партнерські відношення між учасниками навчального процесу.

 

Інше | Переглядів: 594 | Завантажень: 258 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 18

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності "

Назва матеріалу:

 

Урок – заклик  до майбуття: "Хай буде мир на рідній Україні".

Урок – заклик направлений на формування свідомості  учнів про важливість миру на Землі,  майбуття народів  світу залежить від справ і думок кожної людини. 

Розробки уроків | Переглядів: 632 | Завантажень: 272 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 19

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності "

Назва матеріалу:

Конкурсно-інтелектуальна гра «Craft-battle».

 

Грали колись в гру "Морський бій"?

У дитинстві, кожна дитина на перервах, навіть на уроці грала в цю гру. Це захоплююча і цікава гра. Гра для двох учасників або декілька команд, у якій гравці по черзі називають координати на невідомій їм карті суперника. Якщо у суперника в тому місці є корабель (координати зайняті), то корабель або його частина «тоне», а той, хто влучив, здобуває право зробити ще один хід. Мета гравця — першим потопити всі кораблі супротивника.

Цей позакласний захід з предмету «Трудове навчання» схожа на гру «Морський бій»

На ігровому полі розташовуються картки з картинками-завданнями, що означають 8 конкурсних випробувань з трудового навчання, інші квадрати (8) означають питання вікторини з різних тем. 12 квадратів – командам дарується один бал і право зробити наступний хід. Також є сектори (21), які не мають завдань, тобто хід переходить до іншої команди.

Гравці команд по черзі називають координати секторів.  За кожну правильну відповідь на поставлене запитання команді вручається фішка. Переможцем може стати будь-яка команда, яка набере найбільш фішок.

В цій грі використовується – інтерактивна дошка або засоби ІКТ. Використовується мультимедійні засоби для інтерактивних плакатів, презентацій; дидактичні матеріали, картки-завдання та інші наочності згідно тематики проведених конкурсів.

Метою цього заходу є: виховувати любов до предмету з трудового навчання,  любов до праці, почуття взаємодопомоги, колективізму; навчити  учнів бачити головне і вміти швидко знайти вірну відповідь на поставлене питання, а також логічно мислити при виборі відповідей; розширити знання учнів з трудового навчання; розвивати у дітей відчуття дотику, кмітливість, розумові та творчі здібності, уміння орієнтуватися у побуті, у світі професій, у різних ситуаціях; розвивати бажання та інтерес щодо організації і проведення позакласних заходів.

Виховні заходи | Переглядів: 1385 | Завантажень: 313 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 20

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності "

Назва матеріалу:

Розробка уроку «Фактори, що впливають на репродуктивне здоров'я молоді». Основи здоров’я. 9 клас.

Особистість — це соціальна категорія, це характеристика людини як суспільного індивіда, суб’єкта та об’єкта соціальних відносин. Головне – замислитися про наслідки своїх дій. 

Традиційні методи профілактики шкідливих звичок для сучасного підлітка, на мою думку, пов'язані із заборонами, менторським напучуванням, давно дискредитували себе. Я вважаю, що у навчальних закладах повинна здійснюватися постійна і цілеспрямована робота з молоддю з використанням різноманітних прийомів, які б стимулювали пізнавальну діяльність, впливали на мотиваційну сферу, не залишали байдужими, змушували переглянути пріоритети власного життя. Таким чином, формування здорового способу життя молоді - складний процес, який потребує якнайбільшої кількості людей, різних організацій і насамперед - самої молоді.

Сьогодні школа повинна відігравати провідну роль у наданні дітям та підліткам знань, формуванні ставлень та прищеплюванні навичок, які необхідні для збереження власного здоров’я. Завдання школи сформувати в учнів поняття про фактори, що впливають на репродуктивне здоров'я молоді; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя й необхідність володіння навичками відмови від шкідливих звичок.

Розробки уроків | Переглядів: 699 | Завантажень: 199 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024