Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 13:32
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року

У категорії матеріалів: 217
Показано матеріалів: 201-210
Сторінки: « 1 2 ... 19 20 21 22 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 17

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Пілотна школа Херсонщини в умовах побудови Нової української школи». Стаття.

Винятково актуальним сьогодні є й формування такого підходу до інтеграції у навчальному процесі початкової школи, що враховує всі основні етапи, функції, аспекти та фактори цього багатокомпонентного педагогічного явища.

Які з поміж інновацій сучасної школи відповідатимуть вимогам сьогодення і забезпечать той очікуваний результат? Які компетентності потрібні дитині у сучасному житті, щоб забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя? Яке освітнє середовище забезпечить  як академічне навчання, так і соціально-емоційне навчання? Як допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками?

У статті розкрито шляхи створення освітнього середовища Нової української школи в умовах експериментальної діяльності, особливості тематично-інтегрованого навчання, нові форми і методи роботи вчителя, оцінювання результатів учбової діяльності учнів, партнерські відношення між учасниками навчального процесу.

Мета статті - розкрити шляхи створення освітнього середовища Нової української школи в умовах експериментальної діяльності, особливості тематично-інтегрованого навчання, нові форми і методи роботи вчителя, оцінювання результатів учбової діяльності учнів, партнерські відношення між учасниками навчального процесу.

 

Інше | Переглядів: 607 | Завантажень: 270 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 16

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

“Communication Technologues.” 10 клас, англійська мова.

 

Методична розробка інтегрованого  уроку з англійської мови та інформатики з використанням комунікаційних  технологій, які сприяють формуванню ключових компетентностей  учнів: пізнавальну, комунікативну, інформаційну та культурологічну.

Виконання завдань лінгвістичного характеру виявляє рівень знань з теми, яку учні вивчали раніше.

Розробки уроків | Переглядів: 725 | Завантажень: 298 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 15

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Подорож до країни Добра та Дружби». Виховний захід у 1 класі.

Даний виховний захід "Подорож до країни Добра та Дружби" розрахований для вчителів початкової школи. Він допоможе класним керівникам початкових класів формувати у дітей поняття "доброта і добрі вчинки", вчити розрізняти "добре і погане", викликати бажання дарувати добро; розвивати в дитині духовно-моральні якості, вміння сприймати і створювати позитивні емоції; виховувати культуру спілкування, сприяти зміцненню колективу, вчити дружити та пробачати, розучити мирилки.

Виховний захід, проведений у формі уявної подорожі, відповідає меті та завданням моєї  виховної теми, відповідає  рівню розвитку та інтересам  колективу 1 класу. Спеціально підібраний ігровий матеріал сприяє розвиткові зв′язного мовлення і мислення, уяви і фантазії, підвищить інтерес до навчально-виховного процесу, зробить моїх вихованців справжніми добродіями і добродійками.

Виховні заходи | Переглядів: 828 | Завантажень: 248 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 14

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Віртуальний майданчик вчителів фізики - ефективний інструмент формування та розвитку інформаційно-комунікативної компетентності. Клас: 7-11. Предмет: фізика, астрономія.

 

Створення персонального сайту(блогу)  вчителя-предметника - це вимога сучасного інформаційного світу. Сайту відкрив для педагогічної діяльності нове середовище і нові можливості. Сайт стає робочим інструментом учителя та надає можливість для організації взаємодії педагогів, вчителів, батьків: при дистанційному навчанні учнів, при організації проектної діяльності, допомагає налагодити спілкування, зв'язок зі своїми учнями і колегами. Сайт(блог) - Ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу

Сьогодні треба розуміти, що сучасний учитель має знати більше ніж його учні, та його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Він має бути в курсі передових технологій, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці, мати знання в різних сферах суспільного життя тощо. Педагог повинен постійно самовдосконалюватися, тому що його робота пов'язана з постійним оновленням. Щороку приходять нові учні, що несуть з собою новий етап розвитку суспільства. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку.

Використання інтерактивної дошки, презентації, відео- та фото матеріалів на уроках фізики сьогодні стали традиційними. Створення персонального сайту(блогу)  вчителя-предметника - це вимога сучасного інформаційного світу. Сайту відкрив для педагогічної діяльності нове середовище і нові можливості. Сайт стає робочим інструментом учителя та надає можливість для організації взаємодії педагогів, вчителів, батьків: при дистанційному навчанні учнів, при організації проектної діяльності, допомагає налагодити спілкування, зв'язок зі своїми учнями і колегами. Сайт(блог) - Ефективний інструмент для формування та розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу.

Інше | Переглядів: 979 | Завантажень: 428 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 13

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 «Формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках фізики». Клас: 7-8; 10. Предмет: фізика.

 

Робота для зацікавлених освітян, які розуміють, що здоров’язберігаюча педагогіка, з одного боку, має сформувати в учнів спеціальні знання, уміння, навички збереження і зміцнення свого здоров’я, створення індивідуального здорового способу життя, а з іншого – передбачати в педагогічних технологіях можливості здійснення самостійних спроб удосконалення себе, свого тіла, психіки, емоцій, працювати над розвитком своїх комунікативних здібностей, виховувати гуманне ставлення до світу, до оточення, до самого себе .

 Пропрацювавши вже більше двадцяти п’яти років в школі, я маю великий досвід роботи, а саме: розробки уроків, заходів, сценаріїв, які розміщую на учительському сайті infourok, Всеосвіта, свій блог, які допомагають розкрити діалогове спілкування з вчителями, учнями, підвищити інтерес останніх до вивчення фізики, а значить ми, вчителі, станемо для них не порожнім звуком, а об’єктом для дослідження, тобто учням стане цікаво! І тільки тоді ми зможемо з них «зліпити» путнє і потрібне нашій країні - сучасних розвинутих людей. Але для цього дуже важливо працювати і не зважати ні на які перепони, які зустрічаються на нашій педагогічний ниві, бо «школа- це корабель, що пливе у вічність, бо вічними є любов, повага, чесність, людяність». А я б додала і здоров’я, яке так потрібно нашим дітям.

На моїх уроках немає гімнастичних пристроїв, немає м’ячів, гантелів, брусів, але я повинна зробити урок цікавим, щоб не зіпсувати настрій своїм учням, щоб в них не заболіла голівонька, щоб вони просто почували себе людьми, і в них були сили трудитися на інших уроках, які теж важливі.

 

Розробки уроків | Переглядів: 804 | Завантажень: 292 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2019 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 12

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Віртуальна гімназія. Фізика. 7 клас.

У вчителя для демонстрації фізичних явищ, демонстраційного експерименту які підтверджують фізичні закони на уроках є немало моделей та різного устаткування. І все ж таки цього не достатньо для кращого розуміння вивчених процесів, для раціонального використання часу на уроках, для ефективного. В продовж останніх років використовуючи на уроках інтерактивну дошку, підготовлені заздалегідь відео та аудіо матеріали, інтерактивні презентації насиченість уроку збільшилась таким чином з економили час на розв’язування задач. Залишається велика проблема закріплення навчального матеріалу, бо який би не був урок – наочний, насичений, яскравий – він швидко забудеться та всі зусилля вчителя зійдуть нанівець. Інша проблема з учнями, які відсутні на уроках з різних причин, вони взагалі залишаються один на один з підручником.

Ефективний спосіб вирішення зазначених проблем я бачу у дистанційному навчанні яке організувала для учнів 7-х класів при вивченні теми: «Взаємодія тіл. Сила». Досвідом використання віртуального курсу з фізики який я розробила і впроваджую в навчанні з учнями.

Дистанційний курс «Віртуальна гімназія. Фізика7» створено для якісного опанування фізики ІІ семестру. Ефективного використання та раціонального розподілу часу уроків з теми: "Взаємодія тіл. Сила", "Тиск", "Механічна робота. Потужність. Енергія". Організоване для учнів 7 класу віртуальне середовище де крім теоретичного матеріалу з теми міститься відео з коментарем, або відео-урок з презентацією після яких учень може перевірити свої знання виконуючи роботу в різних формах: есе, тести, самостійних робіт інтерактивних вправ з можливістю он-лайн відповіді. Курс створено на платформі moodlecloud.com

Інше | Переглядів: 1142 | Завантажень: 316 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 11

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Ярмарок» Сценарій заходу з елементами народознавства для учнів 8-11 класів для використання на уроках української літератури та позакласних заходах.

Розробка позакласного  заходу, з елементами українських традицій, звичаїв та обрядів. Мета якого – вивчення,  збереження та підтримка національних традицій нашого народу.

 

Виховні заходи | Переглядів: 710 | Завантажень: 296 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 10

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Український мультфільм як спосіб вивчення фразеології. Українська мова, 6 клас.

В 2017 році українській анімації виповнилося 90 років. Але, на жаль, ця тема малодосліджена і десятиліттями замовчувалася. Про український мультфільм як самодостатнє мистецьке явище не говорилося. Настав час відновити історичну справедливість. В матеріалі показано велике багатство української мови, а саме фразеологізмів і показано це на прикладі саме українських мультфільмів. Таким чином вчитель на уроках виконує два завдання: знайомить учнів з історією української анімації і вивчає власне розділ «Фразеологія». Залучення відеоматеріалів до уроків робить їх сучасними, нестандартними і актуальними.

Український мультфільм-невичерпне джерело для вивчення лексичного складу і фразеологізмів школярами, і тому вчителю можна поєднати цікаве з корисним. В статті представлені приклади українських мультфільмів, в яких вживаються фразеологізми, прислів`я, казкові вислови тощо. Також показані основні переваги перегляду мультфільмів при вивченні розділу «Фразеологія». Використання відеоматеріалів на уроках робить їх сучасними, нестандартними і актуальними.

 

Інше | Переглядів: 1914 | Завантажень: 469 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 09

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку англійської мови у 6 класі «The Magic Day of Shopping. День покупок»

Урок англійської мови  «The Magic Day of Shopping. День покупок» розроблений для учнів 6 класу з використанням інноваційних технологій. Практичні задачі – організувати тренування нових ЛО з теми «Shopping»; застосувати інноваційні методи роботи («fishbone», «синквейн»); організувати роботу в парах (театралізовані рольові діалоги). Очікуваний результат: діти запам’ятають (усно та письмово) лексику по темі; навчаться використовувати її в реальних життєвих ситуаціях: а саме, складати список покупок, діалог із продавцем в магазині. 

Такі нестандартні методи в роботі, як синквейн, «fishbone», ситуативні театралізовані рольові ігри дозволяють підійти до вивчення теми, лексики в англійській мові з іншого боку. Формують аналітичні та творчі компетентності, а також оживляють звичайні уроки.

Розробки уроків | Переглядів: 638 | Завантажень: 224 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 08

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку з англійської мови для учнів 3 класів загальноосвітніх закладів. Tема уроку: School Subjects. Days of the week.

Даний урок допомагає у цікавий і нетрадиційний спосіб перевірити набуті знання учнів з даної теми, спираючись на уміння й навички, які вже отримані на уроках англійської мови. Також формується мовленнєва компетентність спілкування іноземною мовою, розвиток діалогічного мовлення, які є не стільки метою, скільки засобом отримання інформації (урок розрахований на учнів загальноосвітньої школи). Матеріали містять конспект уроку та презентацію до нього. Даний матеріал стане у нагоді вчителям-предметникам, які викладають англійську мову у початковій школі, у плануванні та проведенні уроку узагальнення та систематизації знань з даної теми.

 

Розробки уроків | Переглядів: 3847 | Завантажень: 379 | Додав: Ростислав | Дата: 18.06.2019 | Коментарі (2)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024