Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 00:46
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 629
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

У категорії матеріалів: 321
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 32 33 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №301

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Позаурочний захід. «Декада математики в школі.». Математика. 5-9 класи.

Декада математики в школі в рамках Року математичноі освіти в Украіні, оголошеного Указом Президента Украіни у 2020-2021 навчальному році.

Виховні заходи | Переглядів: 593 | Завантажень: 222 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №300

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Позакласний захід з фізики «Енергетика – це…» 6- 9 класи. Фізика.

Захід створено з використанням інтерактивних технологій навчання, що передбачає високу комунікацію і спільну діяльність учнів з учителем.

Також, розробка уроку передбачає навчання в офлайн та онлайн формах.

Виховні заходи | Переглядів: 546 | Завантажень: 240 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №299

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Збірка. Авторський проєкт «Інтерактивні плакати з теми «Леся Українка – дочка Прометея».  Розробка уроку». Українська література. 8 клас.

Авторський проєкт «Інтерактивні плакати з теми «Леся Українка – дочка Прометея».  Розробка уроку» укладено у збірку, яка складається з двох розділів. У першому розділі  подано опис інтерактивних плакатів з кодом доступу в інтернеті. Другий розділ складає розробка уроку  з використанням поданих електронних інтерактивних плакатів. Одним із завдань авторського проєкту є створення    необхідних умов для   розвитку індивідуальних талантів і здібностей дітей, від яких залежить становлення дитини як особистості – це є найголовнішим напрямком ідеї дитиноцентризму у Новій українській школі.

Підручники та посібники | Переглядів: 483 | Завантажень: 235 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №298

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Дослідницька робота: «Вплив випромінювання мікрохвильової печі на ріст та розвиток хлорофітуму» для вихованців гуртків еколого-натуралістичного напряму середнього шкільного віку

Мета. Вивчити вплив випромінювання мікрохвильової печі на ріст і  розвиток хлорофітуму.

         Завдання:

1. Здійснити пошукову роботу щодо застосування та впливу мікрохвильової печі.             

2. Здійснити пошукову роботу щодо загальної інформації про хлорофітум, його фатальну силу, правила догляду за ним.

3. Провести  спостереження за розвитком та ростом хлорофітуму, відібраного для дослідження.

4. Провести порівняльну оцінку хлорофітуму щодо стійкості до впливу випромінювання мікрохвильової печі.

Інше | Переглядів: 321 | Завантажень: 181 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (4)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №297

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Гра-один із ефективних способів формування математичної компетентності. Посібник

Методичний посібник містить  розробки дидактичних  ігор, які сприяють більш якісному засвоєнню матеріалу  курсу математики, розробки уроків  та координаційний план використання  ігрових ситуацій на різних етапах уроку. Посібник корисний для вчителів математики, методистів.

Підручники та посібники | Переглядів: 479 | Завантажень: 194 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №296

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Проєкт «Соціалізація особистості в умовах НУШ на уроках фізичної культури»

Соціалізація – процес формування особистості, в ході якого індивід засвоює вміння, зразки поведінки і установки, властиві його соціальної ролі. Саме в дитинстві починається становлення особистості, здатної без праці пристосовуватися до змін в соціальному оточенні і виділяти своє "Я" серед  інших індивідів.    Соціальний розвиток особистості дитини пов'язує воєдино: процеси соціалізації та індивідуалізації, занурюючи дитину не тільки в предметний світ, а й в різноманіття соціальних відносин, взаємини з однолітками. Установка соціалізації полягає в тому, щоб кожного індивіда долучити до основ культури і виростити духовно - моральну особистість, здатну до адаптації в соціумі. Ця установка визначає стратегію розвитку інклюзії. У нашій країні спорт серед осіб з ООП придбав значну популярність.

Інше | Переглядів: 1013 | Завантажень: 231 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (10)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №295

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Організація проєктної діяльності вихованців в умовах позашкільного навчального закладу (методичні рекомендації щодо організації проєктної діяльності вихованців  гуртків туристсько-краєзнавчого напряму)

Збірник містить теоретичні та практичні матеріали щодо організації проєктної діяльності вихованців в умовах позашкільного навчального в гуртках туристсько-краєзнавчого напрямку. Додатками подані розроблені проєкти та пам’ятки щодо роботи над проєктами, що будуть корисними для педагогів і вихованців у плані організації такої форми роботи.

Адресований керівникам гурткової роботи, вихованцям гуртків позашкільних навчальних закладів, учням загальноосвітніх шкіл, вчителям історії, природознавства, географії.

Підручники та посібники | Переглядів: 406 | Завантажень: 185 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №294

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Позакласна робота вчителя математичних, природничих та технологічних дисциплін як форма популяризації науки. Тиждень математики (5-11 класи)

Математика — одна із найдавніших наук, яка сягає своїм корінням в доісторичні часи. Разом із тим, це наука вічно молода, яка живиться і розвивається від постійного притоку нових задач, що пропонує їй саме життя. Сьогодні особливо відчутне проникнення математики в найрізноманітніші сфери науки і практичної діяльності людини, причому не лише природничо-технічні та економічні, а й гуманітарні.

Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, примусити полюбити її - завдання кожного вчителя математики, створюючи на уроці  позитивний емоційний фон, настрій, який полегшує сприймання будь-якого матеріалу.

Така робота є дуже важливою. Так як урок обмежений часовими рамками, а позакласна робота може займати як 15 хвилин так і годину.

Щоб підсилити інтерес учнів до вивчення математики, поглибити прагнення до пізнання й саморозвитку, у школі систематично організовую Тиждень математики, який охоплює  практично всі форми позакласної роботи.  Як показує практика, завдяки таким заходам учні починають краще розуміти програмовий матеріал, підвищується мотивація до вивчення математики, так як їм важлива думка однолітків і залишатися в стороні від перемог або поразок навіть «слабкі» учні не можуть.

В роботі запропонована модель проведення тижня математики в школі. Матеріал тижня розподілено так, щоб були задіяні  всі учні, відповідно було проведено різноманітні за формою та змістом заходи. При проведені заходів використовую ІКТ – технології. Мета – пробудити в учнів стійкий інтерес до вивчення математики, розвивати комунікативну і творчу компетентності, стимулювати активність та самостійність.

Інше | Переглядів: 373 | Завантажень: 187 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №293

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«Досвід роботи  з екологічного виховання учнів», 5 клас

Створення  шкільної  учнівської екологічної бригади «Калина», члени якої  ведуть та й далі проводитимуть діяльність із метою поліпшення екологічного стану навколишнього середовища через:

- проведення агітаційно-роз'яснювальної роботи  серед мешканців Роганської громади;

- проведення анкетування населення з питань покращення екологічного стану довкілля;

- вивчення правил поведінки на природі;

- участь у  проведенні  екологічних фестивалів, захистів   проєктів  щодо покращення стану природного середовища.

У 2021 році агітбригада «Калина»  виборола  3-е місце на обласному етапі (Харківська область) Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім».

Інше | Переглядів: 291 | Завантажень: 167 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №292

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Організація дослідницької роботи в школі на прикладі підготовки до написання наукової роботи в МАН як засіб формування предметних компетентностей здобувачів загальної середньої освіти»

Основним змістом наданого матеріалу   є аналіз та узагальнення впливу організації дослідницької роботи  в школі при підготовці до написання роботи в МАН як засобу формування предметних компетентностей здобувачів освіти.

В творчій  роботі:

- охарактеризовано систему предметних компетентностей , якими повинен оволодіти здобувач освіти, за умови реалізації краєзнавчої складової курсу;

- розглянуто складові та етапи  організації дослідницької роботи на прикладі підготовки до написання наукової роботи в МАН( секція історичне краєзнавство) ;

- проаналізовано та узагальнено  вплив організації дослідницької роботи при підготовці до написання роботи в МАН як засобу формування предметних компетентностей здобувачів освіти;

-  проведено  частковий аналіз історіографічного аспекту з даної теми;

- визначено можливості перспективи використання одержаних теоретичних знань на практиці.

У 2020 -2021 навчальному році здобувачі освіти під керівництвом свого наставника (автора матеріалів), були призерами і  посіли перші місця в своїх вікових групах у ХІV Міжнародному конкурсі з українознавства   та у ХХ Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості

Підручники та посібники | Переглядів: 422 | Завантажень: 190 | Додав: Ростислав | Дата: 07.07.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024