Шкільний портал
Четвер, 25.04.2024, 15:00
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

У категорії матеріалів: 321
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 32 33 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №21

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок  української літератури. 8 клас. Василь Голобородько «Дощ». Вільний вірш (верлібр)

Наданий матеріал - це розробка уроку  української літератури у 8 класі на тему: «Василь Голобородько «Дощ». Вільний вірш (верлібр)».

     На уроці учні  знайомляться  із життєвим і творчим шляхом Василя Голобородька,  його  поезією «Дощ» та поняттям «вільний вірш» (верлібр). У процесі навчання забезпечується розвиток пам’яті, мислення, уваги, навичок виразного читання дітей, дослідницьких вмінь. В учнів формуються цілісне уявлення про світ та одвічні людські цінності - патріотизм, любов до рідної землі, до рідного дому.

     На уроці використано  бесіду з учнями, розповідь, роботу в зошитах, із підручниками, з наочністю, тести, елементи дослідження, аналіз твору, роботу з літературним поняттям, презентацію, творче завдання. Забезпечено інтегрований  підхід до вивчення літератури: зв’язок із життям, із народознавством, мистецтвом. Форми роботи - колективна, групова, «дружнє коло».

      Оцінювання досягнень дітей проводиться індивідуально, протягом усього уроку,  шляхом  накопичення балів.

Розробки уроків | Переглядів: 547 | Завантажень: 191 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №22

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Підсумковий урок – квест з географії  у 6 класі

Цікаве підбиття підсумків вивченого матеріалу з географії за рік в ігровій формі.

Розробки уроків | Переглядів: 319 | Завантажень: 181 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №23

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Урок узагальнення знань з теми «Дії з десятковими дробами» з елементами подорожі  по Україні, 5 клас. Математика.

Даний урок можна використати при повторенні навчального матеріалу , в кінці вивчення теми «Дії з десятковими дробами». Вправи, які я застосувала на уроці, дають змогу розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності, навички самостійної роботи, виховувати інтерес до математики, виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідної держави.

Розробки уроків | Переглядів: 400 | Завантажень: 144 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №24

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Інноваційні педагогічні технології на уроках у початкових класах. 1-4 класи

У роботі розкрито досвід з питання впровадження інноваційних педагогічних технологій на уроках у початкових класах; розглянуто теоретичні аспекти інновацій; наведено приклади з уроків по використанню педагогічних технологій.

Впровадження в освітній процес інноваційних технологій дозволить вирішити основне завдання сучасної освіти – навчити дітей вчитися за формулою «шукаю знання – розумію – запам’ятовую – засвоюю – застосовую – стаю компетентним випускником».

Рекомендовано вчителям початкових класів для використання в практичній роботі.

Підручники та посібники | Переглядів: 533 | Завантажень: 150 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №25

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

«МАЙДАН на МОНЕТАХ». Історія України, 10 клас

Серію пам'ятних монет Нацбанк присвятив Героям Майдану.

Монети із серії "Герої Майдану" виготовлені з нейзильберу (сплав міді, нікелю та цинку). Їхній номінал – 5 гривень. Тираж – по 50 тисяч штук кожної монети

Виховні заходи | Переглядів: 334 | Завантажень: 150 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №26

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок з математики 9 клас. Тема: Додавання векторів. Множення вектора на число. Колінеарні вектори.

Урок-дослідження. Геометрія 9 клас.

Мета:

знайомство з поняттям вектор;

формування в учнів особливого стилю розумової діяльності, дослідницької активності і самостійності;

розвиток спостережливості, мислення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, уміння порівнювати, аналізувати й робити висновки. вчитись працювати в групі, команді;

виховання інтересу до вивчення природничо-математичних наук.

 

Розробки уроків | Переглядів: 326 | Завантажень: 149 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №27

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Веселий квест в 1 класі НУШ:  «Порадійте всі за нас, ми закінчили  перший клас!». 1 клас. Виховна робота.

Як зробити останній день для першачків та їх батьків незабутнім та веселим? Вихід є – це квест.  В даній роботі представлена методична розробка гри-квесту  з описом процесу підготовки та організації заходу, правилами гри, завданнями для всіх станцій квесту, матеріалами, необхідними для проведення заходу та фотографіями.  Даний квест підтвердив свою ефективність на практиці. «Неймовірно, шалено, круто, неочікувано, весело, неперевершено», – саме такі епітети підбирали до квесту його учасники.

В основу даного квеста взятий принцип НУШ:  партнерство – це спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнями і батьками. Батьки – активні учасники даного квесту. Тут вони виступають, як асистенти-вчителі, які знаходяться у визначених станціях маршруту квесту. Батьки зустрічають команду, проводять ігри з дітьми, танцюють, малюють, зачитують завдання,  слідкують за ходом його виконання та видають кожній команді букви.

Виховні заходи | Переглядів: 911 | Завантажень: 469 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №28

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок зарубіжної літератури у 9 класі на тему: «Образ маленької людини в повісті «Шинель» (За повістю  М. В. Гоголя «Шинель»)

Урок створений для учнів 9 класу. Метою даного уроку є   знайомство з повістю М.В.Гоголя «Шинель»,   розкриття та розуміння теми "маленької людини"; формування комунікативно-мовленнєвої, читацької компетенції; аналітичного мислення і навичок порівняння; розвиток критичного мислення учнів, висловлення власних думок і вражень від прочитаного.

 

Розробки уроків | Переглядів: 392 | Завантажень: 196 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №29

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Квест-гра «Здорова дитина – здорова країна» для дітей 8-12 років (учні 3-7 класів). Виховна робота, психологія

Серед життєвих цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і здоров’я. Здоров’я дітей – головна мета суспільства, бо саме вони визначають майбутнє благополуччя країни, подальший економічний і духовний розвиток, рівень життя, культури, науки.

Розуміння важливості даного питання, його актуальності та складності спонукає нас до пошуку оптимальних форм, методів, принципів роботи з даного питання, які будуть цікавими для дітей і легкими для їх сприйняття.

Пропоную для ознайомлення та використання розробку квесту-гри «Здорова дитина – здорова країна». Мета – в ігровій формі отримати певні знання, вміння, навички у визначенні та усвідомленні факторів, що впливають на здоров’я; формувати корисні звички та сприяти веденню здорового способу життя.

В грі діти не тільки здобувають нові знання, але й отримують комунікативні навички (ефективного спілкування в різних формах та умовах), вміння продуктивно працювати в команді, знаходити компроміси для досягнення загальної мети.

Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес дітей, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують дитячий колектив.

Головна ідея квесту-гри – привернути увагу учасників до актуальної проблеми, якою є формування, зміцнення і збереження здоров’я як найвищої цінності.

Виховні заходи | Переглядів: 2692 | Завантажень: 425 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (5)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №30

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Пошуково-дослідницька робота Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина Україна»: «ВОДОЙМИ ШУЛЬГИНСЬКОЇ ОТГ: СУЧАСНИЙ СТАН,ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ» (напрям «Географія рідного краю»)

Пошуково-дослідницька діяльність направлена на розвиток пізнавальної і творчої активності учнів. Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямованні на становлення в учнів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, а також створює передумови до ініціативності, кмітливості, допитливості, самостійності.

Мета даної роботи: ознайомитись з водоймами Шульгинської ОТГ, дослідити їх сучасний стан, виявити проблеми та запропонувати шляхи оптимізації їх стану.

Завдання:

розробити екологічний маршрут (картосхеми) водойм Шульгинської ОТГ;

охарактеризувати фізико-географічні та кліматичні особливостей території дослідження;

провести  дослідження хімічного складу води, перевірити її якість;

з’ясувати екологічні наслідки, до яких приводить зміна рівня води та розробити шляхи їх вирішення;

зробити посильний внесок у справу охорони та покрашення стану водойм громади.

 

Наказом Українського державного центру національно-патріотичного виховання 11-А від 02 лютого 2021 року в напрямку «Географія рідного краю» дана робота зайняла ІІІ місце.

Інше | Переглядів: 2497 | Завантажень: 182 | Додав: Ростислав | Дата: 28.06.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024