Шкільний портал
Четвер, 28.03.2024, 15:41
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

У категорії матеріалів: 321
Показано матеріалів: 311-320
Сторінки: « 1 2 ... 30 31 32 33 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №11

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Олександр Довженко. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. Українська література, 8 клас

Медіа-урок української літератури за творчістю О. Довженка (8 клас). Для формування літературної та медійної компетентності використано онлайн-сервіси Padlet, Wordart.com, Classtime; відеохостинг Youtube.com; QR-коди, онлайн- енциклопедію «Вікіпедія».

     Тема. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.

На уроці учні розвивають вміння аналізувати інформацію, подану в різних знакових системах (аудіовізуальний ряд), знаходити інформацію у віртуальному просторі; аналізувати медіатексти в загальнокультурному контексті, розуміючи взаємозв’язки між аудиторією, медіатекстом і навколишньою дійсністю.

Розробки уроків | Переглядів: 640 | Завантажень: 260 | Додав: Ростислав | Дата: 27.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №10

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок біології в 6 класі з використанням цифрових інструментів на тему «Сапротрофні – цвілеві гриби, дріжджі».

Для проведення уроків з використанням цифрових інструментів я використовую інтерактивні аркуші для швидкої і цікавої для дітей перевірки знань. Новий матеріал подаю у вигляді інтерактивних плакатів, які містять теоретичний матеріал, відео, зображення та гіперпосилання. Використання інтерактивних плакатів в навчальному процесі сприяє тому, що учні краще сприймають матеріал, підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок.

Для всіх етапів уроку завдання учні отримують у вигляді QR- кодів –   сучасного інформаційного засобу.

Застосування QR-кодів в освітній діяльності стимулює допитливість, інтерес учнів, активізує їх навчальну діяльність, даючи таким чином учителю змогу використовувати нові види навчальних пошуково-пізнавальних завдань.

 

Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року | Переглядів: 456 | Завантажень: 187 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №09

Номінація: "Кращий інтернет-ресурс"

Назва матеріалу:

Навчальний курс з інформатики «Математичні основи інформатики». 10-11 клас. (За програмою є курсом за вибором у 10-у або у 11-у класі)

Ресурс розроблявся та вдосконалювався, а також адаптувався до умов очної та дистанційної форми навчання протягом двох навчальних років 2019-2020 та 2020-2021.

Має практичне застосування при викладанні курсу за вибором з інформатики у 10-х або11-х класах відповідно до нині діючої навчальної програми з інформатики.

Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року | Переглядів: 376 | Завантажень: 208 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №08

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Конспект уроку літературного читання 4 клас : Олена Пчілка «Котова наука»

 

 

Підручники та посібники | Переглядів: 386 | Завантажень: 178 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №07

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Реалізація технології особистісно зорієнтованого навчання на уроках української мови і літератури» (українська мова і література, 5-11 класи)

Дана розробка створена з метою поділитися досвідом та допомогти учителям-словесникам в практичній діяльності щодо реалізації технології особистісно зорієнтованого навчання – однієї із сучасних освітніх траєкторій.

Підручники та посібники | Переглядів: 336 | Завантажень: 171 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №06

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Відеоролик «Історія української анімації». Історія української анімації. Українська література. 5-9 класи

Історія української анімації налічує понад 90 років. Але чи знає сучасна молодь про історію створення вітчизняного мультфільма? Хто ті майстри, які стояли біля витоків мультиплікації і сприяли її розвиткові в Україні? Які відомі і улюблені нами з дитинства мультики належать саме українським аніматорам? Відповіді на ці питання можна знайти у даному відеоролику. Матеріал можна використовувати як допоміжний при вивченні української казки, так і для ознайомлення широкого кола глядачів.

 

Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року | Переглядів: 523 | Завантажень: 222 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №05

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

І.Франко. Багатогранність громадської і творчої діяльності. Вплив І.Франка на культурне й політичне життя в Україні. 10 клас. Українська література. Розробка уроку

Урок формування інфо-медійної грамотності з метою уникнення маніпуляції.

 Матеріали уроку, дають змогу вчителеві й учням працювати з текстовими й візуальними джерелами. Це не тільки збагачує змістовий матеріал уроку, але й дає можливість побачити різноманітність описаних явищ і поглибити вміння учнів орієнтуватися в соціальному просторі. Також важливим складником підготовки вчителя до уроку є розуміння обсягу життєвого досвіду учнів класу. Багато понять, які вживаються в текстових джерелах, можуть бути знайомі, однак є й  малозрозуміла лексика. Тому вчителеві важливо переконатися, що учні розуміють або можуть самостійно знайти значення слів «фейк», «джинса», «слова-маркери» «постери» тощо. Також обов’язковою умовою є робота з візуальними, текстовими джерелами, що сприяє розвитку критичного мислення.

 

 

Розробки уроків | Переглядів: 374 | Завантажень: 135 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №04

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 

Проєкт «Патріотичні мурали Запоріжжя». Мистецтво, 9-11 класи

Даний проєкт є дослідницькою роботою учнів-десятикласників, в якій вони показали історію виникнення й створення популярних патріотичних муралів Запоріжжя. Стріт-арт є невід`ємною частиною сучасного міста, і ця робота є певною візитівкою щодо патріотичних уподобань запорізьких художників. В процесі роботи над темою було створено мультимедійні продукти, які можуть бути цікавими для широкого кола глядачів, а також показують оригінальність запорізького вуличного мистецтва.

 

Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року | Переглядів: 640 | Завантажень: 259 | Додав: Ростислав | Дата: 26.06.2021 | Коментарі (2)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №03

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Топ-5 найвідоміших українських пісень (серія авторських відеороликів+сучасне виконання). Українська література, 9-11 класи

В даній розробці представлені власні відеоролики про найвідоміші українські пісні. Наша пісня- наймилозвучніша і найбагатша на почуття. Вона є справжньою візитівкою всього українського, бо саме з нею асоціюють Україну, її історію та культуру. Всі пісні створені на слова відомих українських митців. У кожному відеоролику розповідається про авторів пісні, її виникнення, шлях до успіху та причини популярності. Цей матеріал можна використати на уроках української літератури під час вивчення творчості певного письменника або на уроках позакласного читання. Також до кожної пісні додається відеоролик з її сучасним звучанням, і це наближає її до розуміння і зацікавлення сучасними підлітками.

Новизною в цій розробці є те, що тут подане власне авторське відео, яке вже апробоване на уроках. Це готовий матеріал для використання іншими колегами, бо тепер не треба витрачати час на пошуки інформації про авторів пісні, її виникнення тощо. Вся необхідна інформація зібрана в одному документі, що полегшує підготовку до уроку. При вивченні творчості певного письменника (Шевченко, Старицький, Климовський) можна повідомити учням про їхні поезії, які покладені на музику і стали улюбленими піснями в українського народу. Після цього переглянути відеоролик та прослухати цю пісню в сучасному звучанні. Тобто давно відомі й улюблені наші пісні подано з сучасної точки зору, що надає їм другого дихання. Також тут простежується міжпредметна інтеграція (література, музика, історія), що веде до кращого усвідомлення матеріалу.

 

Відео | Переглядів: 535 | Завантажень: 282 | Додав: Ростислав | Дата: 25.06.2021 | Коментарі (3)

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №02

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Збірка «Нестандартні уроки української літератури»

Сучасний урок української літератури – плід майстерності і творчості вчителя-словесника, його професійності, ґрунтовних знань рідної мови, літератури, історії, мовознавства, народознавства, його патріотизму. Він, безумовно, відбиває ті зміни, що відбуваються в системі освіти, рівень розвитку методичної науки. Нестандартні уроки дають можливість виконати головну функцію педагога – навчити вчитися, створити умови для кращого засвоєння матеріалу. Вони – продуктивна форма навчання, яка, на мою думку, поступово витіснить традиційні уроки, поєднавши в собі вже набутий досвід з новими методами й прийомами. Усі наведені в цьому посібнику уроки є нетрадиційними за формою проведення й передбачають активну участь учнів у підготовці та проведенні занять: самостійну діяльність з пошуку інформації, підготовки доповідей, презентацій, малюнків-ілюстрацій, інсценувань тощо.

Сподіваємося, що збірка стане в пригоді як досвідченим фахівцям, так і вчителям-початківцям, студентам-філологам, учням.

 

 

Підручники та посібники | Переглядів: 3908 | Завантажень: 361 | Додав: Ростислав | Дата: 25.06.2021 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024