Шкільний портал
Середа, 24.04.2024, 18:31
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Конкурс "Педагог-новатор" 2016 року [146]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор 2017 року [171]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Конкурс "Педагог-новатор" 2018 року [192]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [0]
Конкурс "Педагог-новатор" 2019 року [217]
Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року [321]
Конкурс "Педагог-новатор" 2022 року [437]
2022 р. Зорепад педагогічної майстерності [288]
2022 р. Кращий науково-методичний матеріал [123]
2022 р. Кращий інтернет-ресурс [26]
Конкурс "Педагог-новатор" 2023 року [580]
2023 р. Зорепад педагогічної майстерності [388]
2023 р. Кращий науково-методичний матеріал [150]
2023 р. Кращий інтернет-ресурс [42]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конкурс "Педагог-новатор" » Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року

Урок біології в 6 класі з використанням цифрових інструментів на тему «Сапротрофні – цвілеві гриби, дріжджі».
[ · Скачати дистанційно (3,5 МБ) ] 26.06.2021, 22:54

Конкурс "Педагог-новатор 2021"

Конкурсний матеріал №10

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Урок біології в 6 класі з використанням цифрових інструментів на тему «Сапротрофні – цвілеві гриби, дріжджі».

Для проведення уроків з використанням цифрових інструментів я використовую інтерактивні аркуші для швидкої і цікавої для дітей перевірки знань. Новий матеріал подаю у вигляді інтерактивних плакатів, які містять теоретичний матеріал, відео, зображення та гіперпосилання. Використання інтерактивних плакатів в навчальному процесі сприяє тому, що учні краще сприймають матеріал, підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок.

Для всіх етапів уроку завдання учні отримують у вигляді QR- кодів –   сучасного інформаційного засобу.

Застосування QR-кодів в освітній діяльності стимулює допитливість, інтерес учнів, активізує їх навчальну діяльність, даючи таким чином учителю змогу використовувати нові види навчальних пошуково-пізнавальних завдань.

 

 

 

Категорія: Конкурс "Педагог-новатор" 2021 року | Додав: Ростислав | Теги: інтерактивний плакат, урок з використанням цифрових інстр, інтерактивний аркуш, Цифрові технології, OR- коди
Переглядів: 469 | Завантажень: 201 | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024