Шкільний портал
П`ятниця, 29.03.2024, 03:01
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1045]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [87]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Підручники та посібники

У категорії матеріалів: 388
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 38 39 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №420

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Інтерактивний енциклопедичний путівник для роботи вчителя із дітьми з особливими освітніми проблемами. Різновікові діти з ООП. Інклюзивна та спеціальна освіта

Збірник «Інтерактивний енциклопедичний путівник для роботи вчителя із дітьми з особливими освітніми потребами» покликаний полегшити роботу тим, хто щоденно працює над реалізацією певних педагогічних ідей та цілей.

За допомогою QR-кодів здійснюється швидкий доступ до висвітленої скороченої версії матеріалів збірника. Така версія допомагає раціонально витрачати час та фізичний ресурс спрямований на пошуки необхідної інформації.

Матеріали будуть доцільними для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, асистентам вчителів, психологам, корекційним педагогам, студентів педагогічних вузів та коледжів, батькам.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 375 | Завантажень: 153 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (1)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №419

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Методичний посібник «Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти»

Методичний посібник «Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти» складається із вступу, 2 розділів, додатків, списку використаних джерел. У першому розділі визначено та обґрунтовано основні складові проблеми дослідження. У другому – досвід організації та запровадження інклюзивної форми навчання в загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира імені гетьмана Івана Виговського.

Методичний посібник адресовано вчителям, класним керівникам, практичним психологам, соціальним педагогам, асистентам, методистам, студентам педагогічних вузів.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 442 | Завантажень: 135 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №418

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Методичний посібник «Плекаємо дерево доброчесності»

 

Методичний посібник «Плекаємо дерево доброчесності» складається із вступу, 2 розділів, додатків, списку використаних джерел. У першому розділі визначено та обґруновано основні складові проблеми доброчесності. У другому – досвід організації та формування доброчесності в ЗОШ № 28.

Адресовано вчителям, класним керівникам, практичним психологам, соціальним педагогам, асистентам, методистам, студентам педагогічних вузів.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 415 | Завантажень: 148 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №417

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Методичний посібник «Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти»

Методичний посібник «Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти» складається із вступу, 2 розділів, додатків, списку використаних джерел. У першому розділі визначено та обґрунтовано основні складові проблеми дослідження. У другому – досвід організації та запровадження інклюзивної форми навчання в загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира імені гетьмана Івана Виговського.

Методичний посібник адресовано вчителям, класним керівникам, практичним психологам, соціальним педагогам, асистентам, методистам, студентам педагогічних вузів.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 273 | Завантажень: 129 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №404

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Роздатковий матеріал з української мови 2 клас НУШ

Саме в початковій школі закладаються зернини знань словникового запасу, формується мовлення (усне та писемне), діти опановують нові теми та поняття.

У формуванні громадянина країни важливим інструментом виступає мова – не тільки як окремий навчальний предмет, а і як засіб спілкування, передачі загальнокультурних, історичних цінностей. Тому формування та розвиток мовленнєвої вправності школярів, зокрема правописних умінь, є одним із найважливіших аспектів мовної змістової лінії освітньої галузі «Мова і література» Державного стандарту початкової загальної освіти.

Навчальна програма початкової школи приділяє велику увагу роботі над словами, грамотному їх написанню, вмінню формулювати речення та письмово формулювати думки. А результатом освітнього процесу є підвищення загальної грамотності та розвиток мовлення учнів.

У даному збірнику запропонована система вправ, яка повністю­ відповідає змісту навчальної програми з української мови. Рекомендації розроблено з урахуванням пізнавальних інтересів, особливостей уваги, пам’яті, мислення дітей певного віку. Матеріали можна використовувати на уроках української мови.

Завдання  мають навчальний та розвивальний характер і допоможуть учням легко запам'ятати словникові слова, відпрацьовувати нові вміння практично. Картки можна використовувати як для фронтальної і групової роботи на уроках.

Для вчителів, батьків, студентів педагогічних університетів.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 358 | Завантажень: 151 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №400

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

 

«Формування навчальних та інноваційних навичок здобувачів освіти на уроках англійської мови»

Головною метою вивчення іноземної мови в навчальному закладі є формування комунікативної компетенції на основі мовних знань і навичок. Комунікативність, навички соціокультурної взаємодії, здатність мислити й оцінювати – навички ХХІ століття, оволодіти якими в повній мірі можна, лише добре розуміючи людей різних національностей.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 284 | Завантажень: 129 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №393

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

«Викладання мистецьких дисциплін в умовах дистанційного навчання». Посібник

 

Даний практичний посібник відповідає вимогам нової української школи, надає практичні поради для успішного проведення онлайн-освіти в ЗЗСО та закладах позашкільної освіти. Робота має теоретичну та практичну спрямованості. В розробці надано перелік та змістовну характеристику Інтернет-платформ, рекомендації щодо комплексного застосування інформаційних сервісів, посилання, розробку планів-конспектів уроків для якісного застосування онлайн-технологій на заняттях мистецтва.

Посібник може бути використаний педагогами-практиками, керівниками гуртків, студій та майбутніми педагогами в державних загальноосвітніх, комунальних, приватних, позашкільних навчальних закладах для підвищення рівня цифрової грамотності при підготовці та проведенні дистанційного навчання з художньо-естетичного напряму.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 363 | Завантажень: 123 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №391

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Інноваційні методи і прийоми під час вивчення творчості  Григора Тютюнника.  Українська література, 11 клас

На  сьогодні  надзвичайно актуальним  є застосування інноваційних  технологій,  які   зорієнтовані  не  лише  на  поповнення  знань здобувачів  освіти   з  української  літератури,  а  й  на   розвиток  умінь  творчого,  самостійного  вирішення завдань  практичного  характеру,  посилення  інтелектуальної  спроможності школярів. 

Дана робота презентує власну систему використання сучасних методів і прийомів роботи,  які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення творчості  Григора Тютюнника.

Матеріал може бути використаний  у практичній роботі вчителями-філологами.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 433 | Завантажень: 136 | Додав: Ростислав | Дата: 04.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №383

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Мобільні технології  у  формуванні  ключових  компетентностей  на  уроках  географії і  природознавства, BYOD – технології

Мобільні технології — це широкий спектр цифрових і повністю портативних мобільних ґаджетів (пристроїв), що дозволяють здійснювати операції з отримання, обробки та поширення інформації. Технологія мобільного навчання передбачає використання деяких можливостей мобільних пристроїв школярів для організації роботи на уроці і свідоме включення мобільних пристроїв учнів в освітній процес. Технологія  BYOD дозволяє учням використовувати персональні мобільні пристрої, які можуть включати в себе ноутбуки, планшети, електронні книги, смартфони та навіть MP3-плеєри, як інструменти для навчання. Використання ідеї BYOD дозволяє учням працювати в режимі онлайн і в короткі терміни обробляти отримані результати, проходити опитування, створювати власні закладки, входити в особистий кабінет без логіна і пароля і т.д.

Запропонована система роботи сприяє розвитку та соціалізації учня, формуванню його національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів. Дає можливість у вивченні географії органічно поєднувати методи компетентнісно-орієнтованого навчання, інноваційних  мобільних технологій, хмарних сервісів та освітніх платформ, створювати інтегровані уроки у контексті вимог Нової української школи.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 392 | Завантажень: 117 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №376

Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"

Назва матеріалу:

Посібник  «Формування ключових компетентностей на уроках української літератури при вивченні «Календарно – обрядових пісень» засобами візуалізації», 6 клас, українська література

У посібнику розкрито поняття та зміст компетентнісного уроку, етапи сучасного уроку по формуванню компетенцій в учнів та зв'язок із сучасним життям та досвідом учнів із темою уроку тощо. Розглядаються інтерактивні методи навчання та їх роль у розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання української літератури. Наводяться приклади використання засобів візуалізації навчання під час вивчення календарно – обрядових пісень у 6 класі. Теоретичний виклад теми ілюструється конкретними прикладами з досвіду викладання української літератури в школі.

 

Підручники та посібники | Переглядів: 464 | Завантажень: 165 | Додав: Ростислав | Дата: 03.07.2022 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024