Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 107
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Квест на уроках української мови та літератури – ефективний шлях реалізації компетентнісного підходу в освіті.
У розробці запропоновано технологію квесту як ефективного підходу до формування мовної й мовленнєвої компетентностей учнів та вказано на переваги його використання.
Упровадження технології спрямоване на практичне розв'язання актуальних проблем шкільної освіти:
- формування в учнів мовної й мовленнєвої компетенцій як сукупності знань, умінь і навичок, необхідних для користування державною мовою у різних сферах життєдіяльності;
- стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;
- виховання всебічно розвиненої особистості, яка вміє самостійно приймати життєво важливі рішення.
Упровадження квесту дозволяє:
- активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості й зрілості учнів, здатності до подолання спеціально створених перешкод;
- формувати стійкий інтерес учнів до предмету; активізувати сприйняття матеріалу засобами наочності (реальних предметів, макетів, моделей, зображень кінофрагментів, фотографій, малюнків, умовних графічних знаків, символіки);
- поєднати новітні й традиційні дидактичні засоби навчання;
- розвинути універсальні форми розумової діяльності (аналіз, синтез, індукція, порівняння, систематизація тощо).
|