Шкільний портал
Субота, 20.04.2024, 06:00
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Підручники та посібники

Методична розробка "Побудова адаптивної моделі функціонування експериментального навчального закладу в умовах впровадження медіаосвітніх...
[ · Скачати дистанційно (5,5 МБ) ] 22.06.2016, 00:56

Матеріал № 77

Назва матеріалу: Методична розробка "Побудова адаптивної моделі функціонування експериментального навчального закладу в умовах впровадження медіаосвітніх технологій". 

Протягом останніх десятиліть у світі проблемі медіаосвіти приділяється все більше уваги з боку дослідників і практиків освіти, ЗМІ, бібліотечної справи, видаються фундаментальні праці, проводяться конференції, публікуються методичні рекомендації, оскільки медіа оточують нас з усіх боків, а сучасне медіажиття можна розглядати як повсякденну практику існування. Це стосується у першу чергу дітей, які на сьогодні є активними споживачами як традиційних, так і нових медіа та легко підпадають під їх вплив. Отже, зростає роль медіапедагога – того компетентного наставника, який не тільки сам володіє необхідним обсягом знань, умінь і навичок у цій галузі, але і здатний допомогти аудиторії різного віку набути медіа та інформаційної грамотності.

Стрімкий розвиток цифрових аудіовізуальних ресурсів, інформаційно-телекомунікаційних технологій, соціальних сервісів та засобів зв’язку, а також активне впровадження їх у сучасну освіту, актуалізує завдання реалізації та розвитку медіа-освіти з метою формування медіа-культури молодого покоління та безпечного використання медіатизованого розвивального середовища в самостійній освітній діяльності дітей та підлітків.

Поданий авторський матеріал методичної розробки моделі за темою «Побудова адаптивної моделі функціонування експериментального навчального закладу в умовах впровадження медіаосвітніх технологій» представляє собою досвід роботи Криворізької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 52 Криворізької міської ради Дніпропетровської області в контексті здійснення дослідно-експериментальної роботи на обласному рівні за темою: «Науково-методичні засади запровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів».

Зазначена методична розробка складається з наступних змістових розділів «Обґрунтування», «Огляд основних досліджень з теорії медіаосвіти», «Мета створення моделі», «Опис моделі та шляхи її реалізації», «Результативність впровадження моделі», «Список використаних літературних джерел», «Додатки».

Заявлений матеріал присвячений актуальним питанням та методичним аспектам створення медіаосвітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу при викладанні базових навчальних дисциплін та особливостям запровадження медіаосвітніх інновацій під час здобуття додаткової освіти учнівською молоддю. Родзинкою роботи є апробована модульна модель діяльності школи, яка передбачає цілісність наступних змістових компонентів: науково-методичного (функціональна модель «5 кроків до успіху», роботи з педагогічним колективом і учасниками навчально-виховного процесу), діагностичного (анкетування, тестування, спостереження, констатація рівнів розвитку медіакомпетентностей в учнів), змістовно-цільового (теоретична та практичні складові в реалізації медіаосвітніх інновацій при викладанні базових навчальних дисциплін) та результативного (результат взаємодії призводить до підвищення рівня сформованості навичок критичного мислення, формування медіаграмотності, медіакомпетентності, що забезпечують розуміння особистістю соціокультурного, економічного і політичного контексту функціонування середовища).

У додатках схематично продемонстрована модульна модель діяльності закладу, функціональна модель «5 кроків до успіху», структурно представлено схему функціонування проектних робочих творчих груп, а також план їх діяльності, за модульним принципом подано схему введення курсу «Медіакультура» в 10 класі, схему введення факультативних курсів, спецкурсів та курсів за вибором медіаосвітнього напрямку, систему інтеграції медіаосвіти через додаткову освіту, особливостей інтеграції медіаосвіти в загальноосвітні предмети, особливостей побудови шкільного медіацентру як центру медіаосвітнього середовища навчального закладу, а також модель дитячого освітньо-оздоровчого центру, який успішно функціонує на базі дитячого закладу відпочинку влітку.

Щоб переглянути чи завантажити матеріали, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/itXp-zpdshQy3

 

 

Категорія: Підручники та посібники | Додав: Ростислав | Теги: конкурс, ЗНЗ, педагог-новатор, матеріал, Методична розробка, адаптивна модель, учитель, ЗОШ, розробка
Переглядів: 998 | Завантажень: 388 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024