Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 03:42
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Підручники та посібники

Використання блок-схем та алгоритмів при розв’язуванні текстових задач. Посібник.
[ · Скачати дистанційно (40 Кб) ] 18.06.2016, 23:10

Матеріал № 14

Назва матеріалу: Використання блок-схем та алгоритмів при розв’язуванні текстових задач. Посібник.

 

Щоб навчитися розв’язувати задачі,  потрібно уважно вивчити її умову,  виділити, що в задачі дано та те, що потрібно знайти, встановити взаємозв’язок між окремими елементами задачі та висновком.

Я пропоную використовувати математичну модель задачі у вигляді схеми, яка б: - відображала структурні зв’язки  між величинами, - показувала всі прості задачі, з яких складається складена дана задача, - дозволяла проводити будь-який аналіз, не переробляючи при цьому схему самої задачі, - і головне: підказувала дію, з допомогою якої можна знайти величину.

 На наступному етапі навчання пропоную використовувати алгоритм розв’язування задач, тобто поелементного навчання розв’язування задач . Дана методика використовується для організації початкового етапу навчання розв’язування  текстових задач. На наступних етапах учням необхідно пропонувати задачі, які не поділенні на запитання. 

Уміння розв’язувати задачі є основним із показників рівня математичної освіти учня. Розв’язування задач  в школі має на меті навчити учнів логічно мислити. Розвитку логічного мислення сприяє побудова математичної моделі задачі, яка повинна відображати тільки суттєві властивості об’єкта,структуру його зв’язків і відносин. Для математичної моделі задачі головним є те, що вона відображає кількісні відношення запропонованої в ній ситуації. Дослідження показали, що одні учні вникають в процес розв’язування задачі, стараються зрозуміти сутність задачі,  шукають прийоми і методи розв’язування, вивчають задачу. Інші, на жаль, не задумуються над цим,  стараються лише якнайшвидше розв’язати задачу. Такі учні не аналізують в повній мірі умову задачі, не виділяють із розв’язку загальні прийоми і методи. Задачі  частіше розв’язують лише заради отримання відповіді.Тому важливим на певному єтапі є алгоритмізація, яка може бути використана для організації самостійних робіт всього класу, групової форми роботи,  а також для індивідуальної роботи, як у класі, так і вдома.            

Посібник містить методичні рекомендації, які допоможуть навчити учнів розв’язувати  задачі, застосовуючи блок-схеми та алгоритми.

Алгоритмізація може бути використана для організації самостійних робіт всього класу, групової форми роботи,  а також для індивідуальної роботи  учнів як у класі, так і вдома.           

Рекомендовано учителям математики, батькам, учням.

 

Щоб переглянути чи завантажити матеріали, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/fxy0nBtSsc4fv

 

 

Категорія: Підручники та посібники | Додав: Ростислав | Теги: конкурс, Салівська загальноосвітня школа, педагог-новатор, блок-схеми, математика
Переглядів: 1811 | Завантажень: 406 | Коментарі: 17 | Рейтинг: 4.4/27
Всього коментарів: 141 2 »
avatar
1
1 Валерія Сорока • 10:04, 15.08.2016
Матеріали посібника досить цікаві. Буду використовувати їх у своїй роботі.
avatar
0
2 mrkhoroshchak • 14:35, 15.08.2016
Матеріали цікаві. Сильна допомга для учнів і студентів. І не потрібно читати великі томи підручників. Автору велика і щира подяка за роботу.
avatar
1
3 Оксана Белова • 14:52, 15.08.2016
Матеріал сильний та цікавий. Буду користуватися
avatar
1
Дана методика навчання знайти головне і другорядне в задачі та поєднати їх між собою. Дякую за матеріал!
avatar
1
5 andrejchuksvetlana • 11:42, 17.08.2016
Матеріал даного посібника можна використовувати для створення Веб-квестів та Блог-квестів. Дякую автору за роботу! smile
avatar
0
6 devjatisilnaja • 08:50, 19.08.2016
Матеріал викладений у посібнику заслуговує на увагу. Є досить цікавим при впровадженні технології "Перевернутий клас" . ДЯКУЮ biggrin
avatar
0
7 tanyadmitruk1988 • 16:19, 19.08.2016
ДАНА МЕТОДИКА РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Є ХОРОШОЮ ДОПОМОГОЮ БАТЬКАМ, ЯКІ ХОЧУТЬ ДОПОМОГТИ СВОЇЙ ДИТИНІ ВДОМА.ДЯКУЮ АВТОРУ ЗА РОБОТУ.
avatar
0
8 TatiOrzh • 19:47, 21.08.2016
Матеріал викладений у посібнику є методичною допомогою для молодих учителів. Величезне дякую за роботу!!! smile
avatar
0
9 yakovenko-1954 • 22:06, 25.08.2016
Вік розвитку ІКТ  методика викладання, в посібнику є актуальною.Автор іде в ногу з часом. Дякую  автору за роботу !!!
avatar
1
10 irinachirva62 • 09:06, 26.08.2016
Матеріал цікавий, потрібний для роботи. Дана методика сприяє розвитку логічного мислення дитини. Матеріал заслуговує на увагу!  tongue
1-10 11-14
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024