Шкільний портал
Вівторок, 23.04.2024, 12:17
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

Бінарний урок з алгебри у 9 класі на тему «Найпростіші перетворення графіків функцій»
[ · Скачати дистанційно (310 Кб) ] 18.06.2016, 23:27

Матеріал № 16

Назва матеріалу: Бінарний урок з алгебри у 9 класі на тему «Найпростіші перетворення графіків функцій»

В наш час учні все більше часу проводять за комп’ютером і досить складно зацікавити їх звичайними уроками в школі. Тому завдання сучасного вчителя йти в ногу з прогресом і переходити від традиційних форм навчання до уроків з використанням ІКТ. На даному бінарному уроці був використаний програмовий засіб «Geo Gebra». 

Учні вже вміють будувати графіки функцій за координатами точок, які можна отримати склавши таблицю значень аргументу та функції. Тому метою проведення бінарного уроку з алгебри та інформатики є формування розуміння учнями змісту поняття «перетво­рення графіка функції», а також розуміння того факту, що певне перетворення рівняння функції тягне за собою перетворення графіка та навпаки; сформувати знання учнів про основні види геометричних перетворень графіків функцій (на інтуїтивному рівні) та про рівняння функції, що задається цим перетворенням, сформувати первинні уміння «читати» графіки функцій (тобто за готовими графіками задавати рівняння функцій), а також виконува­ти побудови графіків функцій за допомогою перетворень, заданих рівнянням даної функції; продемонструвати можливість та доцільність використання комп’ютерної програми “ Geo Gebra ” при вивченні даної теми

Основним завданням уроку є за допомогою мультимедійних засобів ознайомити учнів із закономірностями перетвореннями графіків функцій.

Постановка проблемного питання дозволяє умотивувати навчальну та активізувати пізнавальну діяльність учнів, що призводить до активного розумового пошуку вирішення питань.

Вивчення нового навчального матеріалу проводиться у вигляді дослідницької роботи. Учні самостійно за планом проводять дослідження і роблять відповідні висновки самостійно.

З метою формування в учнів навичок пошуку та використання інформації з різних джерел, учні додатково отримують  домашнє завдання: підготувати інформацію про першу машину, що виконувала чотири арифметичні дії.

 

Щоб переглянути чи завантажити матеріали, перейдіть за посиланням:

https://yadi.sk/d/6V5xhuPqsc5La

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: Урок, конкурс, графіки функцій, педагог-новатор, Козелецька гімназія № 1, 9 клас, бінарний урок, розробка, алгебра, математика
Переглядів: 1614 | Завантажень: 369 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024