Шкільний портал
Середа, 24.04.2024, 07:56
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи подобаються Вам наші конкурси
Всього відповідей: 634
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

«Формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках фізики». Клас: 7-8; 10. Предмет: фізика.
[ · Скачати дистанційно (756 КБ) ] 28.06.2019, 16:20

Конкурс "Педагог-новатор 2019"

Конкурсний матеріал № 13

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

 «Формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках фізики». Клас: 7-8; 10. Предмет: фізика.

 

Робота для зацікавлених освітян, які розуміють, що здоров’язберігаюча педагогіка, з одного боку, має сформувати в учнів спеціальні знання, уміння, навички збереження і зміцнення свого здоров’я, створення індивідуального здорового способу життя, а з іншого – передбачати в педагогічних технологіях можливості здійснення самостійних спроб удосконалення себе, свого тіла, психіки, емоцій, працювати над розвитком своїх комунікативних здібностей, виховувати гуманне ставлення до світу, до оточення, до самого себе .

 Пропрацювавши вже більше двадцяти п’яти років в школі, я маю великий досвід роботи, а саме: розробки уроків, заходів, сценаріїв, які розміщую на учительському сайті infourok, Всеосвіта, свій блог, які допомагають розкрити діалогове спілкування з вчителями, учнями, підвищити інтерес останніх до вивчення фізики, а значить ми, вчителі, станемо для них не порожнім звуком, а об’єктом для дослідження, тобто учням стане цікаво! І тільки тоді ми зможемо з них «зліпити» путнє і потрібне нашій країні - сучасних розвинутих людей. Але для цього дуже важливо працювати і не зважати ні на які перепони, які зустрічаються на нашій педагогічний ниві, бо «школа- це корабель, що пливе у вічність, бо вічними є любов, повага, чесність, людяність». А я б додала і здоров’я, яке так потрібно нашим дітям.

На моїх уроках немає гімнастичних пристроїв, немає м’ячів, гантелів, брусів, але я повинна зробити урок цікавим, щоб не зіпсувати настрій своїм учням, щоб в них не заболіла голівонька, щоб вони просто почували себе людьми, і в них були сили трудитися на інших уроках, які теж важливі.

«Людський організм – найдосконаліша система, що саморегулюється й самооновлюється. Не заважайте йому своїм нездоровим способом життя, і він віддячить вам гармонією повного духовного, психічного та фізичного здоров’я. (Г.Шаталов) Під «нездоровим способом життя» можна розуміти уроки, в яких учитель не планує здоров’язберігаючих компонентів, не замислюється над самопочуттям свого учня. А практика показує, що на це витрачається і часу на уроці небагато, а користі вдосталь! «Без здоров’я і мудрість незавидна, і мистецтво бліде, і сила в’яне, і слово безсиле». (Герофіл). Тому на своїх уроках стараюся проводити фізкультхвилинки, вправи дихальної гімнастики, пальчикову гімнастику, казкотерапію тощо. Зміст навчання і зараз залишається важливим, тому основне завдання для учнів – навчитися ефективно здобувати знання, але при цьому залишатися міцними та здоровими. Ця необхідність викликана насущним моментом. Дітям потрібно навчитися жити у цьому вирії життя. І першим кроком для них стане здача ЗНО. В цій роботі я говорю про Любов до своїх учнів, до своєї роботи, до того, що мої діти зробили доброго і до того, що ще зроблять для своєї України, тому що в них є потенціал і бажання навчитися чогось нового, до цього я завжди і прагнула! Незалежно від того, як класифікувати методи навчання, головне – в центрі навчального процесу, заходів, сценаріїв - учень, його індивідуальні особливості, його здоров’я, психологічний стан. І я повинна створити для цього ситуацію успіху, щоб учень на кожному уроці одержував задоволення не лише від результатів, а й самого процесу навчання.

Учитель – як артист, у нього повинно бути сильне притягання , вчителю потрібен фанатизм, щоб готувати себе до довгих років праці, не чекаючи ні швидких успіхів, ні нагород. Нагороджує улюблена праця, вдячність учнів, які через роки повертають віддане їм тепло серця. Ми не маємо права нашкодити нашим дітям, а тому повинні пам’ятати, що «турбота про здоров’я- це найважливіша праця вчителя. Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, їх розумовий розвиток, міцність знань, віра у власні сили».( В.Сухомлинський).

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: вправи дихальної гімнастики, здоров’язберігаючі фактори повинні , пальчикову гімнастику, казкотерапія, фізкультхвилинки
Переглядів: 804 | Завантажень: 291 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 3.4/14
Всього коментарів: 3
avatar
0
1 Полина Мухортова • 19:03, 24.07.2019
Матеріал гарний. Видно, що вчитель працює над темою систематично. Формує на уроках фізики здоров'язберігаючі компетентності. Створює для цього ситуацію успіху, щоб учень на кожному уроці одержував задоволення не лише від результатів, а й самого процесу навчання.
avatar
0
2 slgimnaziya2 • 06:43, 14.08.2019
Турбота про здоров’я- це найважливіша праця вчителя. Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, їх розумовий розвиток, міцність знань, віра у власні сили.
avatar
0
3 svetlanaskrypka777 • 15:14, 14.08.2019
Дуже гарний і цікавий матеріал,видно,що вчитель переймається даною проблемою і постійно над нею працює.
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024