Шкільний портал
Понеділок, 19.02.2018, 13:17
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [10]
Підручники та посібники [33]
Розробки уроків [303]
Виховні заходи [23]
Реферати [0]
Презентації [19]
Навчальне відео. [65]
Інше [50]
Заявки [7]
Тестові завдання [1]
Конкурс "Знай наших!" [0]
Натисніть, щоб переглянути матеріали конкурсу
Конкурс "Педагог-новатор" [317]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Чи сподобалось Вам КА ПЗНО?
Всього відповідей: 2482
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Розробки уроків

Інтегрований урок читання «Казка двері відчиняє.» та основ здоров’я  «Харчування та здоров’я»
[ Викачати з сервера (26.2Kb) ] 17.01.2018, 14:26

Інтегрований урок читання «Казка двері відчиняє.» та основ здоров’я  «Харчування та здоров’я»

Автор: Шевчик Лариса Олександрівна, вчитель початкових класів Тарасівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Херсонської області

 

Тема уроку: Відчиняє двері казка.

                     Харчування та здоров’я.

Мета уроку: поглиблювати знання учнів про казку; формувати соціальну  комунікативну компетентність; розвивати навички діалогічного мовлення; удосконалювати техніку читання учнів, використовуючи різні види роботи над текстом; збагачувати активний словниковий запас; учити правильно висловлювати власні думки; виховувати любов до народної творчості, слухняність, ввічливість.

Ознайомити з правилами повноцінного харчування; навчити вибирати корисну для здоровя їжу; виховувати естетичний смак, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Тип уроку: інтегрований.

Обладнання: картки для розширення кута зору ілюстрації до казки малюнки головних героїв до казки, картки для складання приказки .

Хід уроку

I. Організаційний момент

Учитель: Добрий день, діти. Сьогодні у нас надзвичайний урок. На нашому уроці присутні гості. Давайте їх привітаємо.

(Учень читає слова-привітання).

Добрий день, вам люди добрі!

Радо всі ми вас вітаємо,

Щастя і здоров`я вам бажаємо!

А ще він буде незвичайний тим, що будуть поєднанні два уроки в один: літературне читання та основи здоров’я.  

Учитель:

Сядьте, діти, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько,

Голови вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

Мені, діти, посміхніться,

Веселіше подивіться.

Налаштування.

Учитель: Діти, погляньте один на одного, посміхніться,

доторкніться долоньками, побажайте успіхів. Із промінчиків добра, що засяяли на ваших обличчях, ми і розпочнемо урок читання.

ІІ. Мовленнєва розминка.

1.Вправи для розвитку артикуляційного апарату.

- Жодна людина не може гарно читати, якщо в неї слабкі легені . Тому ми повинні постійно їх тренувати.

Тренуємо легені

1)Вправа «Кулька».

У кого найбільша кулька (імітують надування кульки).

2)«Кульбабка»

- повільно подути, щоб парашутики кульбабки легенько розлетілися.

3)«Свіча»

- 3 рази уявно загасити полум'я свічі.

4)Читання піраміди слів на розширення кута зору.

Каз ка

Каз кар

Каз очка

Каз кова

5) Робота над чистомовкою.

-Пригадаємо відомі нам казочки за допомогою чистомовки:

Ла-ла-ла – ваша мати …(прийшла).

Ідь-ідь-ідь – в рукавичку вліз … (ведмідь).

Ить-ить-ить – в Лиски в животі … (бурчить).

Ок-ок-ок – ій назустріч … (колобок).

Ля-ля-ля – пригостила … (журавля).

ІІІ. Актуалізація опорних знань про казку

- Як називається розділ, який ми вивчаємо? (українські народні казки)

- Чому вони так називаються, хто є автором цих казок? (український народ)

- Хто є улюбленими героями українських казок? (зайчики-побігайчики, лисички-сестрички, вовчики-братики, їжачки, ведмеді та інші тварини)

- Про що найчастіше розповідається в казках? (одвічна боротьба добра і зла)

2. Вправа «Асоціативний кущ».

Які асоціації виникають у вас, коли ви читаєте казку?

(Добро, чудеса, краса, насолода, чарівність.)

Учитель будує асоціативний кущ на дошці.

Казка – це чарівна країна, де добро завжди перемагає зло.

Казки – це наші великі вчителі, які спочатку виховують, а вже потім розважають.

Казка – це диво. Вона дає нам привід для роздумів, навчає, приносить багато радості.

3.Робота над прислів’ям ( зі слів скласти прислів’я)

Казка вчить, як на світі жить.

ІV. Зарядка для очей

Вправи «Пугач», «Мітли», «Упіймай зайчика»

V. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

1. Ви вже здогадалися, що сьогодні ми будемо працювати із українською народною казкою. А от з якою? Спробуйте здогадатися за героями. Це ще й буде перевіркою домашнього завдання: згадати якнайбільше українських народних казок.

Загадки.

 В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має,

Та на місці не сидиться,

А зовуть її… (лисиця).

- Яка це може бути казка?

Ходить хмуро між дубами,

Хижо клацає зубами,

Весь, як є, — жорстока лють,

Очі в нього так і ллють.

Зачаївся ось, примовк.

Грізний звір цей , звісно,… (вовк).

- Яка це може бути казка?

Хоч у нього й шуба є,

Та як холод настає,

Він не їсть тоді й не п’є,

І не ходить , й не гуляє,

А у лігво спать лягає. (Ведмідь)

Не ходжу я, а скакаю,

Бо нерівні ноги маю.

Через поле навмання

Перегнав би я коня. (Заєць)

- Яка це може бути казка?

Кругленьке, смачненьке, запашненьке

На віконці остигало,

Від звірят усіх втікало,

Та лисці на язик попало.

- То яка ж це казка?

2. Протягом уроку ви повинні згадати цю казку, навчитися визначати дійових осіб казки і виділяти серед них головного героя, складати характеристику героїв.

VІ. Опрацювання української народної казки «Колобок»

1.Слухання казки. (читання вчителем)

2.Словникова робота

Хижка- відгороджене місце в коморі або великий ящик для зсипання зерна, борошна.

Засік- невисокий, земляний насип вздовж стін хати знадвору.

Призьба- окрема будівля для зберігання зерна тощо.

2.Робота за змістом

- Яких героїв казки ви запам’ятали?

- Хто є головним героєм?

- Хто спік колобка? На чию просьбу

- Де остигав колобок?

- Кого спершу зустрів колобок?

- Продовжіть розповідь про пригоди колобка за схемою на форзаці підручника

3. Читання твору учнями.

«Бджілка» - ст.35

«Продовж» - ст.36 (І абзац)

«Буксир» - ст.36 (ІІ абзац)

VII. Фізкультхвилинка

У країні казочок жив веселий колобок,

Разом з ним усі звірятка вишикувались на зарядку.

Похитали головою, раз притупнули ногою,

Руки вгору піднесли, трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо, та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз, раз – присіли, піднялись,

Головою похитали й працювати знову стали.

Робота в парах

Учитель

- У вас на партах лежать картки зі словами – ознаками і зображенням одного персонажів казки. Вам необхідно стрілочкою з’єднати ті ознаки, які підходять до даного перса нужу.

(Пари зачитують ознаки)

Учитель

- Діти, що сталось з колобком, при зустрічі з лисицею? (з’їла) - Чи був корисною їжею колобок для лисиці? (ні)

- А чим харчується лисиця? (м’ясом)

- А для людей колобок буде корисною їжею?

- Для чого потрібно їсти? (Рости й розвиватися)

- Чому не можна обійтися без їжі? (енергія для організму)

-  Які продукти харчування приносять найбільше користі вашому організму?

VIII. Повідомлення теми уроку з основ здоров’я .

- Сьогодні ми дізнаємось яке харчування є корисним і його вплив на здоров’я  людей.

IX. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота в підручнику. (ст. 38 - 41)

- Розгляньте малюнки на ст..38. епізоди з яких казок на них зображені?

- Як звуть казкових персонажів?

- Хто з них має надмірну вагу?

- Як ви вважаєте чому?

- Що таке «швидка їжа»?

- Ознайомтеся з небезпеками «швидкої їжі» .

- Чого в ній не вистачає, чого – забагато, а чого взагалі неповно бути.?

- Прочитайте вірш Л.Вознюк на ст. 40 де ховаються вітаміни.

2) Робота в зошиті.

А) Обведіть на ст. 17 олівцем корисні продукти.

Б)- Позначте галочкою правила харчування, яких ти дотримуєшся. Зроби висновок чи правильно ти харчуєшся. (ст..16)

В) Збери речення за допомогою стрілочок і прочитайте чим є для організму людини їжа.

Х. Узагальнення та систематизація отриманих знань.

- Від чого залежить здоров’я людини?

- Яке харчування вважається повноцінним?

Гра «Країна здоров’яків»

Діти, плесніть у долоні якщо продукт є корисним.

Риба, чіпси, кефір, цукерки, капуста, морква, фанта,каша, цибуля, сухарики, яблука, пепсі.

ХІ. Підсумок уроку.

- Які продукти можна їсти щодня? А які зрідка?

- Чи навчила щось вас казка «Колобок». Чого саме?

ХІІ. Домашнє завдання.

Перша група – виразно читати казку

Друга група – переказати казку.

Всім намалювати малюнок здорової і корисної їжі.

 

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: здоров'я, казка, інтегрований, читання, Колобок, 3 клас, мовлення, урок, харчування, діалог
Переглядів: 29 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2018