Конкурс "Педагог-новатор 2019"
Конкурсний матеріал № 196
Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"
Назва матеріалу:
Інтегрований урок (економіка та зарубіжна література, 9 клас). Тема: «Гроші. Сутність грошей, їхні функції та види. Тема влади грошей над людиною у творчості Оноре де Бальзака».
Самі по собі гроші є нейтральними. Вони лише можуть бути скеровані на різні цілі – добрі чи погані. Зокрема, якась купюра може фігурувати в якості хабара нечесному чиновнику, і та ж банкнота, пожертвувана доброчинцем, може забезпечити хворій дитині складну операцію, котра врятує маленьке життя. Тож ж на уроці спробуємо відповісти на філософське питання про гроші «Хто над ким володарює…», розглянемо проблему діалектики матеріального та духовного.
Мета уроку: ознайомлення учнів із економічним та філософським змістом поняття «гроші», з історією виникнення грошей, сучасною теорію грошей, функціями та видами грошей, їх купівельною спроможністю; шляхом аналізу проблеми влади грошей над людиною в творчості Оноре де Бальзака розкрити сутність грошей як моральної категорії; розвивати правильне розуміння ролі та місця грошей в житті людини і суспільства; виховувати у дітей самостійність, відповідальність, економічне мислення.
|